Předmětem diplomové práce je vytvoření projektu marketingového řízení pro společnost BENEFIT s.r.o. Práci tvoří tři části - teoretická, praktická a projektová. Teoretická část se na základě studia odborné literatury zabývá teoretickými poznatky, zaměřené na marketing, strategický marketing, strategické a marketingové řízení a marketingového plánování. V další části jsou teoretické poznatky implementovány do praxe. V úvodu praktické části je představena společnost, následně je vypracována analýza PESTEL, Porterův model pěti konkurenčních sil a SWOT analýza s cílem zjistit silné a slabé stránky firmy, příležitosti a hrozby společnosti BENEFIT s.r.o. Dále je provedena analýza současného stavu marke-tingového oddělení, která je základem pro vypracování projektu. Cílem mé diplomové prá-ce je sestavit projekt na zavedení pozice marketingového specialisty a vytvoření nových webových stránek. Všechny navržené kroky budou podrobeny časové, nákladové a riziko-vé analýze, aby byla zjištěna jeho realizovatelnost.
Anotace v angličtině
The subject of this thesis is to create a project of marketing management and strategy for the company BENEFIT s.r.o. The thesis consists of three parts - theoretical, practical and project. The theoretical part deals with theoretical knowledge focused on marketing, stra-tegic marketing, strategic and marketing management and marketing planning and is based on the study of professional literature. In practical part, theoretical knowledge is imple-mented into practice. In practical part, first of all the company and intern environment is introduced, then PESTEL analysis and Porter's model of five competitive forces are per-formed. Furthermore, SWOT analysis is set to find out the strengths, weaknesses, opportu-nities and threats of BENEFIT s.r.o. company. Also the current level of the marketing ma-nagemenr is analyzed, which makes the base for the project. Main goal of my diploma the-sis is to compile a project within a marketing specialist position will be established and new website created. All proposals will be subjected to time, cost and risk analysis to determine its feasibility.
Předmětem diplomové práce je vytvoření projektu marketingového řízení pro společnost BENEFIT s.r.o. Práci tvoří tři části - teoretická, praktická a projektová. Teoretická část se na základě studia odborné literatury zabývá teoretickými poznatky, zaměřené na marketing, strategický marketing, strategické a marketingové řízení a marketingového plánování. V další části jsou teoretické poznatky implementovány do praxe. V úvodu praktické části je představena společnost, následně je vypracována analýza PESTEL, Porterův model pěti konkurenčních sil a SWOT analýza s cílem zjistit silné a slabé stránky firmy, příležitosti a hrozby společnosti BENEFIT s.r.o. Dále je provedena analýza současného stavu marke-tingového oddělení, která je základem pro vypracování projektu. Cílem mé diplomové prá-ce je sestavit projekt na zavedení pozice marketingového specialisty a vytvoření nových webových stránek. Všechny navržené kroky budou podrobeny časové, nákladové a riziko-vé analýze, aby byla zjištěna jeho realizovatelnost.
Anotace v angličtině
The subject of this thesis is to create a project of marketing management and strategy for the company BENEFIT s.r.o. The thesis consists of three parts - theoretical, practical and project. The theoretical part deals with theoretical knowledge focused on marketing, stra-tegic marketing, strategic and marketing management and marketing planning and is based on the study of professional literature. In practical part, theoretical knowledge is imple-mented into practice. In practical part, first of all the company and intern environment is introduced, then PESTEL analysis and Porter's model of five competitive forces are per-formed. Furthermore, SWOT analysis is set to find out the strengths, weaknesses, opportu-nities and threats of BENEFIT s.r.o. company. Also the current level of the marketing ma-nagemenr is analyzed, which makes the base for the project. Main goal of my diploma the-sis is to compile a project within a marketing specialist position will be established and new website created. All proposals will be subjected to time, cost and risk analysis to determine its feasibility.
Definujte cíle práce a použité metody zprácování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice marketingového řízení obchodních organizací.
II. Praktická část
Analyzujte současnou úroveň marketingového řízení ve společnosti Benefit s.r.o.
Vypracujte projekt marketingového řízení společnosti Benefit s.r.o.
Navržený projekt prodrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zprácování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice marketingového řízení obchodních organizací.
II. Praktická část
Analyzujte současnou úroveň marketingového řízení ve společnosti Benefit s.r.o.
Vypracujte projekt marketingového řízení společnosti Benefit s.r.o.
Navržený projekt prodrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BECK WITH, Harry. Selling the invisible: a field guide to modern marketing. 1st edition. New York: Business Plus, 2012, 272 s. ISBN 978-044-6672-313.
KAŠÍK, Milan a Karel HAVLÍČEK. Marketing při utváření podnikové strategie. 2. aktualiz. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2012, 262 s. ISBN 978-80-7408-060-9.
MCDONALD, Malcolm. Marketingový plán: příprava a úspěšná realizace. 1. vyd. Brno: BizBooks, 2012, 575 s. ISBN 978-80-265-0014-8.
SHIMP, Terence A. Advertising, promotion, and other aspects of intergrated marketing communications. 8th ed. Mason, Ohio: South Western Cengage Learning, 2010, 668 s. ISBN 978-0-324-59360-0.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2. aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Seznam doporučené literatury
BECK WITH, Harry. Selling the invisible: a field guide to modern marketing. 1st edition. New York: Business Plus, 2012, 272 s. ISBN 978-044-6672-313.
KAŠÍK, Milan a Karel HAVLÍČEK. Marketing při utváření podnikové strategie. 2. aktualiz. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2012, 262 s. ISBN 978-80-7408-060-9.
MCDONALD, Malcolm. Marketingový plán: příprava a úspěšná realizace. 1. vyd. Brno: BizBooks, 2012, 575 s. ISBN 978-80-265-0014-8.
SHIMP, Terence A. Advertising, promotion, and other aspects of intergrated marketing communications. 8th ed. Mason, Ohio: South Western Cengage Learning, 2010, 668 s. ISBN 978-0-324-59360-0.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2. aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Přílohy volně vložené
NE(viz.příloha)
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D., 29 bodů
Oponent práce: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D., 16 bodů
Otázky vedoucího práce:
1) Kdo je odpovědný za kvalitu prodávaných potravin - dovozce nebo prodejce? ZODPOVĚZENO ZCELA
2) Jak se změní - podle Vašeho odhadu - cena potravin v důsledku koronavirové pandemie v první polovině roku 2020? ZODPOVĚZENO ZCELA
Otázky oponenta práce:
1) Co konkrétně v sobě zahrnuje částka CZK 420 000 interpretovaná jako roční mzdové náklady na zavedení pozice marketingového specialisty? Jak tato částka byla stanovena a jaká je její výše na jeden měsíc? ZODPOVĚZENO ZCELA
2) Měla již diplomantka možnost projednat svoji DP s představiteli společnosti BENEFIT s.r.o., jaké byly případné reakce? ZODPOVĚZENO ZCELA
Další otázky
1) Ing. Monika Horáková, Ph.D., Kolik má společnost v současnosti zaměstnanců a kdo se stará o marketing? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
2) Ing. Monika Horáková, Ph.D., Co přesně myslíte tím, že firmě hrozí nekalá konkurence? NEZODPOVĚZENO