Diplomová práce je zaměřena na budování internetového prodeje, který byl rozebrán pře-devším v teoretické části. Cílem této práce bylo navrhnout projekt pro vybudování e-shopu pro Lékárnu U Matky Boží, čímž se zabývala převážně praktická část. Pro zjištění aktuální situace firmy na trhu bylo využito následujících analýz: 5C analýza, benchmarking a SWOT analýza. Na základě výsledků analýz byl navržen projekt vybudování e-shopu, který lékárně napomůže ke zvýšení jejího zisku. Navržené projektové řešení bylo také podrobeno finanční, rizikové a časové analýze.
Anotace v angličtině
Thediploma thesis focuses on thebuildingof internet sales, whichwasdiscussedmainly in thetheoretical part. Theaimofthis study was to design a project to build e-shopchemistatMotherofGod, whichismainlyengaged in thepractical part. To determinethe-currentsituationofthecompany on the market wasusedthefollowinganalysis: 5C analysis, benchmarking and SWOT analysis. Based on theresultsofanalyzesdesigned to buildthepro-ject e-shop, a pharmacywillhelp to increaseitsprofits. Theproposedproject design wasalso-subjected to financial, risk and timeanalysis.
Klíčová slova
e-shop, SEO, benchmarking, e-commerce, lékárna
Klíčová slova v angličtině
e-shop, SEO, benchmarking, e-commerce, pharmacy
Rozsah průvodní práce
116 s. (140 964 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na budování internetového prodeje, který byl rozebrán pře-devším v teoretické části. Cílem této práce bylo navrhnout projekt pro vybudování e-shopu pro Lékárnu U Matky Boží, čímž se zabývala převážně praktická část. Pro zjištění aktuální situace firmy na trhu bylo využito následujících analýz: 5C analýza, benchmarking a SWOT analýza. Na základě výsledků analýz byl navržen projekt vybudování e-shopu, který lékárně napomůže ke zvýšení jejího zisku. Navržené projektové řešení bylo také podrobeno finanční, rizikové a časové analýze.
Anotace v angličtině
Thediploma thesis focuses on thebuildingof internet sales, whichwasdiscussedmainly in thetheoretical part. Theaimofthis study was to design a project to build e-shopchemistatMotherofGod, whichismainlyengaged in thepractical part. To determinethe-currentsituationofthecompany on the market wasusedthefollowinganalysis: 5C analysis, benchmarking and SWOT analysis. Based on theresultsofanalyzesdesigned to buildthepro-ject e-shop, a pharmacywillhelp to increaseitsprofits. Theproposedproject design wasalso-subjected to financial, risk and timeanalysis.
Klíčová slova
e-shop, SEO, benchmarking, e-commerce, lékárna
Klíčová slova v angličtině
e-shop, SEO, benchmarking, e-commerce, pharmacy
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretická východiska týkající se internetového prodeje.
Definujte specifika prodeje léčiv prostřednictvím internetu.
Praktická část
Proveďte analýzu konkurenčního prostředí Lékárny U Matky Boží jako východisko pro vytvořené e-shopu.
Zpracujte projekt založení e-shopu Lékárny U Matky Boží.
Zhodnoťte finanční i časovou náročnost a analyzujte rizika projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretická východiska týkající se internetového prodeje.
Definujte specifika prodeje léčiv prostřednictvím internetu.
Praktická část
Proveďte analýzu konkurenčního prostředí Lékárny U Matky Boží jako východisko pro vytvořené e-shopu.
Zpracujte projekt založení e-shopu Lékárny U Matky Boží.
Zhodnoťte finanční i časovou náročnost a analyzujte rizika projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
AMSTRONG, Gary, Philip KOTLER a Marc O. OPRESNIK. Marketing: an introduction. Thirteenth edition. Boston: Pearson, 2017, 669 s. ISBN 978-1-292-14650-8.
BLAŽKOVÁ, Martina, 2005. Jak využít internet v marketingu: krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha: Grada. Manažer, 2005, 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
LEBOFF, Grant. Digital selling: how to use social media and the web to generate leads and sell more. 1st edition. London: Kogan Page, 2016, 208 s. ISBN 9780749475079.
MIKULÁŠKOVÁ, Petra a Mirek SEDLÁK. Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2015, 408 s. ISBN 978-80-251-4383-4.
NENADÁL, Jaroslav, David VYKYDAL a Petra HALFAROVÁ. Benchmarking: mýty a skutečnost: model efektivního učení se a zlepšování. 1. vyd. Praha: Management Press, 2011, 265 s. ISBN 978-80-7261-224-6.
Seznam doporučené literatury
AMSTRONG, Gary, Philip KOTLER a Marc O. OPRESNIK. Marketing: an introduction. Thirteenth edition. Boston: Pearson, 2017, 669 s. ISBN 978-1-292-14650-8.
BLAŽKOVÁ, Martina, 2005. Jak využít internet v marketingu: krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha: Grada. Manažer, 2005, 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
LEBOFF, Grant. Digital selling: how to use social media and the web to generate leads and sell more. 1st edition. London: Kogan Page, 2016, 208 s. ISBN 9780749475079.
MIKULÁŠKOVÁ, Petra a Mirek SEDLÁK. Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2015, 408 s. ISBN 978-80-251-4383-4.
NENADÁL, Jaroslav, David VYKYDAL a Petra HALFAROVÁ. Benchmarking: mýty a skutečnost: model efektivního učení se a zlepšování. 1. vyd. Praha: Management Press, 2011, 265 s. ISBN 978-80-7261-224-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: doc. Staňková, 25 bodů
Vzhledem k tomu, že lekarnaumatkybozi.cz již existuje, jak chcete Vámi navrhovaný e-shop odlišit pro vyhledávače? Uveďte příklady alespoň některých klíčových slov pro SEO optimalizaci? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
V nákladech máte zohledněnu cenu rádiového spotu ve výši 8000. Jde o cenu za výrobu reklamního spotu nebo i jeho odvysílání? Jaké rádio předpokládáte oslovit? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
OPONENT: Dr. Bejtkovský, 19 bodů
V souvislosti se stárnutím populace a zpracovanými příležitostmi v rámci SWOT vyplývá, že v geografické oblasti, kde má lékárna své sídlo, jsou obyvatelé středního a staršího věku. Proto, uvítali by tito obyvatelé vůbec internetový prodej (neboť první cílovou skupinou internetové prodeje mají být dle DP současní zákazníci kamenné prodejny)? Z DP není patrné, zda o této souvislosti diplomantka uvažovala. Jedná se tak pouze o její subjektivní názor?
V rámci propagace rozšíření služeb Lékárny U Matky Boží o internetový prodej je plánován mimo jiné rádiový spot. Kdo bude tento spot natáčet, na kterém rádiu (rádiích) poběží - v souvislosti s cílovými skupinami, na které se internetový prodej zaměřuje? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
V jaké fázi je nyní implementace DP? Co se podařilo realizovat, kde se objevila úskalí a jakým způsobem byla řešena? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Dr. Dobeš
Máte vyřešeno GDPR? Řešila jste tuto problematiku? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Dr. Papadaki
Jakým způsobem jste stanovila váhy jednotlivých kritérií? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ Na jaké časové období jsou kalkulovány zmíněné náklady? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ