Diplomová práce je zaměřena na zlepšení komunikace se zákazníky nové kavárny Café Supreme. Tato práce je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je zpracovaná literární rešerše vztahující se k marketingové komunikaci a marketingu služeb. Poznatky z teoretické části slouží jako východiska pro praktickou část. Cílem praktické části je představení kavárny Café Supreme, vytvoření vybraných strategických marketingových analýz a zjištění současného stavu marketingové komunikace kavárny Café Supreme. Na základě výsledků je vypracována projektová část, která obsahuje návrhy pro zlepšení komunikace. V závěru projektové části je vytvořena časová, nákladová a riziková analýza.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is focused on improve communication of the new Café Supreme with customers. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part is processed recherche of literature relating to marketing communication and marketing of services. The knowledge from the theoretical part serves as a starting point for the practical part. The aim of the practical part is to introduce the Café Supreme, to create selected strategic marketing analyzes and to determine the current state of marketing communication of Café Supreme. On the basis of the results, the project part is elaborated, which contains suggestions to improve communication. At the end of the project is carried out a time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
služba, komunikace, marketingová komunikace, strategické marketingové analýzy, trendy v marketingové komunikaci, online komunikace
Klíčová slova v angličtině
service, communication, marketing communication, strategic marketing analyzes, trends in marketing communication, online communication
Rozsah průvodní práce
97
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení komunikace se zákazníky nové kavárny Café Supreme. Tato práce je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je zpracovaná literární rešerše vztahující se k marketingové komunikaci a marketingu služeb. Poznatky z teoretické části slouží jako východiska pro praktickou část. Cílem praktické části je představení kavárny Café Supreme, vytvoření vybraných strategických marketingových analýz a zjištění současného stavu marketingové komunikace kavárny Café Supreme. Na základě výsledků je vypracována projektová část, která obsahuje návrhy pro zlepšení komunikace. V závěru projektové části je vytvořena časová, nákladová a riziková analýza.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is focused on improve communication of the new Café Supreme with customers. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part is processed recherche of literature relating to marketing communication and marketing of services. The knowledge from the theoretical part serves as a starting point for the practical part. The aim of the practical part is to introduce the Café Supreme, to create selected strategic marketing analyzes and to determine the current state of marketing communication of Café Supreme. On the basis of the results, the project part is elaborated, which contains suggestions to improve communication. At the end of the project is carried out a time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
služba, komunikace, marketingová komunikace, strategické marketingové analýzy, trendy v marketingové komunikaci, online komunikace
Klíčová slova v angličtině
service, communication, marketing communication, strategic marketing analyzes, trends in marketing communication, online communication
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k marketingové komunikaci a marketingu služeb.
Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace kavárny Café Supreme.
Vypracujte projekt zlepšení komunikace se zákazníky nové kavárny Café Supreme.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k marketingové komunikaci a marketingu služeb.
Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace kavárny Café Supreme.
Vypracujte projekt zlepšení komunikace se zákazníky nové kavárny Café Supreme.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. 6th Ed. Harlow: Pearson, 2013, 820 s. ISBN 978-0-273-77054-1.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
SMITH, P. R. a Ze ZOOK. Marketing communications: offline and online integration, engagement and analytics. 6th Ed. London: Kogan Page, 2016, 578 s. ISBN 978-0-74947340-2.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. 6th Ed. Harlow: Pearson, 2013, 820 s. ISBN 978-0-273-77054-1.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
SMITH, P. R. a Ze ZOOK. Marketing communications: offline and online integration, engagement and analytics. 6th Ed. London: Kogan Page, 2016, 578 s. ISBN 978-0-74947340-2.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: doc. Kozák, 23 bodů
Jak je reální hrozba odlivu obyvatel do jiných měst (s. 57)? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Jak se na tržbách projevily eventy, např. Halloween? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
OPONENT: Dr. Dobeš, 18 bodů
Jaká měřitelná kritéria úspěchu byste zvolila u Vámi předložených návrhů v kapitole 10.5? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Doc. Kubíčková
Proč jste nesbírala primární data? Bylo by možné zjistit, za jakým účelem chodí zákazníci do kavárny? Jak je možné zacílit kampaň, když neznáte zákazníky dané kavárny? Na jaký segment vaše kavárna cílí? Kdo a jakým způsobem přiřadil váhy jednotlivým kritériím? Jakým způsobem jste vybrala konkurenční kavárny? Je reálné se zaměřit na všechny segmenty trhu? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Dále zdůraznila chybějící metodiku zpracování dat.
Dr. Kramoliš
Jaký je hlavní propagační argument této kavárny? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ