Diplomová práce se ve své teoretické části zabývá internetem jako reklamním médiem, penetrací a vnímáním internetové reklamy veřejností. Dále rozebírá internetový marketing a internetová reklama a možnost jejich zapojení mezi ostatní nástroje marketingových komunikací. V praktické části analyzuje konkurenci internetové poradenské společnosti H1.cz s.r.o. a analyzuje samotnou společnost. V návrhové části je zpracován marketingový plán společnosti se zaměřením na internetový marketing. Tato část zahrnuje jak definování cílových skupin, tak nástrojů, kterými je lze efektivně zasáhnout, roční rozpočet a možnosti měření zpětné vazby.
Anotace v angličtině
This dissertation is concern with the internet, it discusses internet in terms of marketing medium as well as the market penetration of the internet connection and its public perception. Moreover, it focuses on internet marketing as such and internet advertising, in concrete the possibility of integration of internet marketing into marketing communication tools. Second part of the dissertation presents analysis of the competitive Also, the firm’s marketing plan is presented in the practical part that defines the target group and used marketing tools with consideration of efficiency, financial budget and the measurement of the feedback.
Klíčová slova
interentový marketing, internetová reklama, marketingový plán
Klíčová slova v angličtině
internet marketing, interent advertisement, marketing plan
Rozsah průvodní práce
70 s.,
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se ve své teoretické části zabývá internetem jako reklamním médiem, penetrací a vnímáním internetové reklamy veřejností. Dále rozebírá internetový marketing a internetová reklama a možnost jejich zapojení mezi ostatní nástroje marketingových komunikací. V praktické části analyzuje konkurenci internetové poradenské společnosti H1.cz s.r.o. a analyzuje samotnou společnost. V návrhové části je zpracován marketingový plán společnosti se zaměřením na internetový marketing. Tato část zahrnuje jak definování cílových skupin, tak nástrojů, kterými je lze efektivně zasáhnout, roční rozpočet a možnosti měření zpětné vazby.
Anotace v angličtině
This dissertation is concern with the internet, it discusses internet in terms of marketing medium as well as the market penetration of the internet connection and its public perception. Moreover, it focuses on internet marketing as such and internet advertising, in concrete the possibility of integration of internet marketing into marketing communication tools. Second part of the dissertation presents analysis of the competitive Also, the firm’s marketing plan is presented in the practical part that defines the target group and used marketing tools with consideration of efficiency, financial budget and the measurement of the feedback.
Klíčová slova
interentový marketing, internetová reklama, marketingový plán
Klíčová slova v angličtině
internet marketing, interent advertisement, marketing plan
Zásady pro vypracování
1. Definujte teoretickou základnu pro pozici internetu a jeho nástrojů v marketingových komunikacích.
2. Analyzujte český trh zabývající se internetem z pohledu poradenské firmy pracující v oblasti e-marketingu.
3. Analyzujte pozici společnosti H1.cz na trhu a definujte nástroje e-marketingu, které jsou pro ni použitelné.
4. Vytvořte projekt - marketingový plán společnosti H1.cz.
Zásady pro vypracování
1. Definujte teoretickou základnu pro pozici internetu a jeho nástrojů v marketingových komunikacích.
2. Analyzujte český trh zabývající se internetem z pohledu poradenské firmy pracující v oblasti e-marketingu.
3. Analyzujte pozici společnosti H1.cz na trhu a definujte nástroje e-marketingu, které jsou pro ni použitelné.
4. Vytvořte projekt - marketingový plán společnosti H1.cz.
Seznam doporučené literatury
Stuchlík, P., Dvořáček, M., Reklama na Internetu, Grada Publishing 2002, ISBN 80-247-0201-0
Stuchlík, P., Pegner, M., Dvořáček, M., Marketing a reklama na internetu, , Grada Publishing, spol. s r.o., 1998, ISBN 80-7169-630-7
Krug, S., Web design - Nenuťte uživatele přemýšlet!, vydalo Computer Press, a.s. 2003, první vydání, ISBN 80-7226-892-9
Phillips, D., Online public relations, Grada Publishing, a.s. 2003, ISBN 80-247-0368-8
Hlavenka, J., Internetový marketing, Computer press, 2001, ISBN 80-7226-498-2
Smička, R., SEO-Optimalizace pro vyhledávače, vydala Jaroslava Smičková, Dubany, 2004, ISBN 80-239-2961-5
Seznam doporučené literatury
Stuchlík, P., Dvořáček, M., Reklama na Internetu, Grada Publishing 2002, ISBN 80-247-0201-0
Stuchlík, P., Pegner, M., Dvořáček, M., Marketing a reklama na internetu, , Grada Publishing, spol. s r.o., 1998, ISBN 80-7169-630-7
Krug, S., Web design - Nenuťte uživatele přemýšlet!, vydalo Computer Press, a.s. 2003, první vydání, ISBN 80-7226-892-9
Phillips, D., Online public relations, Grada Publishing, a.s. 2003, ISBN 80-247-0368-8
Hlavenka, J., Internetový marketing, Computer press, 2001, ISBN 80-7226-498-2
Smička, R., SEO-Optimalizace pro vyhledávače, vydala Jaroslava Smičková, Dubany, 2004, ISBN 80-239-2961-5