V této práci se zaměřuji zejména na nejvýznamnější období v historii Absolut Vodky. Pro uvedení do problematiky definuji alkohol jako takový, popisuji jeho vývoj a využití. Dále nahlížím do historie propagace alkoholických nápojů, abych navázala na historii samotné Absolut Vodky. Největší část práce věnuji nejvýznamnější kampani této značky se vší její kreativitou. Závěrem pak shrnuji, kam se Absolut Vodka ubírá v propagaci svých produktů dnes. V praktické části řeším grafickou podobu mého vlastního pojetí propagace Absolut Vodky.
Anotace v angličtině
In my work I focus mainly on the most important periods in the history of Absolute Vodka. As an introduction to this topic I define alcohol as such, describe its evolution and its use. I look further into the history of promoting alcoholic beverages which allows me to connect to the history of Absolut Vodka itself. The biggest part of my work is dedicated to the most important campaign of the brand with all its creativity. In conclusion. I summarize where is Absolut Vodka now with promoting its products and where is it heading in the future. In the practical part of my bachelor thesis. I deal with the graphic form of my own concept of the promotion of Absolut Vodka.
V této práci se zaměřuji zejména na nejvýznamnější období v historii Absolut Vodky. Pro uvedení do problematiky definuji alkohol jako takový, popisuji jeho vývoj a využití. Dále nahlížím do historie propagace alkoholických nápojů, abych navázala na historii samotné Absolut Vodky. Největší část práce věnuji nejvýznamnější kampani této značky se vší její kreativitou. Závěrem pak shrnuji, kam se Absolut Vodka ubírá v propagaci svých produktů dnes. V praktické části řeším grafickou podobu mého vlastního pojetí propagace Absolut Vodky.
Anotace v angličtině
In my work I focus mainly on the most important periods in the history of Absolute Vodka. As an introduction to this topic I define alcohol as such, describe its evolution and its use. I look further into the history of promoting alcoholic beverages which allows me to connect to the history of Absolut Vodka itself. The biggest part of my work is dedicated to the most important campaign of the brand with all its creativity. In conclusion. I summarize where is Absolut Vodka now with promoting its products and where is it heading in the future. In the practical part of my bachelor thesis. I deal with the graphic form of my own concept of the promotion of Absolut Vodka.
Rozsah teoretické práce minimálně 25 stran + obrazové přílohy (dokumentace praktické části). Práci odevzdat v elektronické podobě (dle předepsané celouniverzitní šablony viz Směrnice rektora č. 20/2016) ve formátu PDF na 1 ks CD (DVD) nosiče, dále odevzdat 2 kusy výtisků elektronické podoby práce a 1 výtisk graficky zpracované bakalářské práce, která má volnější grafickou podobu.
1. Teoretická část: fenomén reklamní kampaně s dlouhodobou tradicí, dokumentace, historie, proměny, vlivy
2. Praktická část: inspirace tímto projektem a vlastní autorský projekt soustavné propagace vybraného výrobku v opakované reklamní kampani {}
Dále na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce v minimálním počtu 10 kusů pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
Rozsah teoretické práce minimálně 25 stran + obrazové přílohy (dokumentace praktické části). Práci odevzdat v elektronické podobě (dle předepsané celouniverzitní šablony viz Směrnice rektora č. 20/2016) ve formátu PDF na 1 ks CD (DVD) nosiče, dále odevzdat 2 kusy výtisků elektronické podoby práce a 1 výtisk graficky zpracované bakalářské práce, která má volnější grafickou podobu.
1. Teoretická část: fenomén reklamní kampaně s dlouhodobou tradicí, dokumentace, historie, proměny, vlivy
2. Praktická část: inspirace tímto projektem a vlastní autorský projekt soustavné propagace vybraného výrobku v opakované reklamní kampani {}
Dále na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce v minimálním počtu 10 kusů pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
Absolut Statehood: Glenn O'Brien
Seznam doporučené literatury
Absolut Statehood: Glenn O'Brien
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Soubor plakátů v jednotném výtvarném názoru se vydařil jen částečně. Grafika málo účinná, v rámci tématu nevýrazná. Wolf, Illík: výtky k rozsahu, zvoleným motivům a chybné proporcionalitě motivu. Studentka nedotáhla projekt myšlenkově ani výtvarně.