Diplomová práce na téma "Analýza komunikace politické strany - SNK Evropští demokraté" se zabývá politickým marketingem a metodami, které politické strany užívají k oslovení svých voličů. Analyzuje také jednotlivé volební kampaně, které SNK ED v roce 2006 realizovali.
Anotace v angličtině
My master’s work, the title of which is ‘‘The Analysis of a Communication of a political party - Evropští demokraté‘‘ deals with political marketing and its techniques used for a communication with electors. I also analyze individual election campaigns SNK ED launched during 2006.
Klíčová slova
politická komunikace, politický marketing, politická reklama a propagace, volební kampaň, guerilla marketing
Klíčová slova v angličtině
political communication, political marketing, political advertising and promotion, election campaign, guerilla marketing
Rozsah průvodní práce
106
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce na téma "Analýza komunikace politické strany - SNK Evropští demokraté" se zabývá politickým marketingem a metodami, které politické strany užívají k oslovení svých voličů. Analyzuje také jednotlivé volební kampaně, které SNK ED v roce 2006 realizovali.
Anotace v angličtině
My master’s work, the title of which is ‘‘The Analysis of a Communication of a political party - Evropští demokraté‘‘ deals with political marketing and its techniques used for a communication with electors. I also analyze individual election campaigns SNK ED launched during 2006.
Klíčová slova
politická komunikace, politický marketing, politická reklama a propagace, volební kampaň, guerilla marketing
Klíčová slova v angličtině
political communication, political marketing, political advertising and promotion, election campaign, guerilla marketing
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska vztahující se k tématu práce.
2. Proveďte analýzu komunikačního plánu zvolené politické strany směrem k jednotlivým cílovým skupinám.
3. Porovnejte jednotlivé komunikační kanály podle jejich efektivity.
4. Navrhněte strategii komunikace zvolené politické strany aplikovatelnou v praxi.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska vztahující se k tématu práce.
2. Proveďte analýzu komunikačního plánu zvolené politické strany směrem k jednotlivým cílovým skupinám.
3. Porovnejte jednotlivé komunikační kanály podle jejich efektivity.
4. Navrhněte strategii komunikace zvolené politické strany aplikovatelnou v praxi.
Seznam doporučené literatury
AAKER, D., Brand Building, Computer Press 2003, ISBN 80-7226-885-6
KOTLER, P., ARMSTRONG, G., Marketing, Grada Publishing 2004, ISBN 80-247-0513-3
CAYWOOD, C., Public relations, Computer Press 2004, ISBN 80-247-0658-2
DAVIES, J.P., NEWMAN, B.I., Winning Elections With Political Marketing, Editors, ISBN 02-422-74811
ESSER, F., PFETSCH, B. - Comparing Political Communication: Theories, Cases, and Challenges (Communication, Society and Politics), Press Syndicate of the University of Cambridge, ISBN 0-521-82831
Seznam doporučené literatury
AAKER, D., Brand Building, Computer Press 2003, ISBN 80-7226-885-6
KOTLER, P., ARMSTRONG, G., Marketing, Grada Publishing 2004, ISBN 80-247-0513-3
CAYWOOD, C., Public relations, Computer Press 2004, ISBN 80-247-0658-2
DAVIES, J.P., NEWMAN, B.I., Winning Elections With Political Marketing, Editors, ISBN 02-422-74811
ESSER, F., PFETSCH, B. - Comparing Political Communication: Theories, Cases, and Challenges (Communication, Society and Politics), Press Syndicate of the University of Cambridge, ISBN 0-521-82831