Ve své bakalářské práci jsem se zaměřila na analýzu podpory prodeje importovaných zna-ček firmy HP TRONIC. Hlavní činnosti firmy je import, maloobchodní a velkoobchodní prodej elektrospotřebičů. Firma HP TRONIC stojí na čele v prodeji domácích spotřebičů, spotřební elektroniky a foto techniky.
Hlavním cílem bakalářské práce je důkladně analyzovat a následně zhodnotit a porovnat současný stav podpory prodeje importovaných značek, podrobně značky GoGen. Dále vy-pracovat porovnání efektivity podpory prodeje a vypracovat návrh s doporučením, jaké opatření je třeba udělat pro zefektivnění podpory prodeje importovaných značek.
Anotace v angličtině
In my dissertation I focused on a sale support analysis for HP TRONIC´s import brands. The principal activity of the HP TRONIC ZLÍN company is import, wholesale, and retail of consumer electronics. HP TRONIC ZLÍN spol. s r.o. is among the leaders in sales of hou-sehold appliances, consumer electronics and photo equipment in the Czech Republic.
The main goal of this dissertation is to thoroughly analyse and evaluate the current state of sales of imported brands, especially the GoGEN brand. Further, this dissertation focuses on comparison of the sales support effectiveness for imported brands and recomendation for its improvement.
SALE SUPPORT, SALES PROMOTION, BRAND, ADVERTISEMENT, CONSUMER, RETAIL
Rozsah průvodní práce
56 s., 5 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Ve své bakalářské práci jsem se zaměřila na analýzu podpory prodeje importovaných zna-ček firmy HP TRONIC. Hlavní činnosti firmy je import, maloobchodní a velkoobchodní prodej elektrospotřebičů. Firma HP TRONIC stojí na čele v prodeji domácích spotřebičů, spotřební elektroniky a foto techniky.
Hlavním cílem bakalářské práce je důkladně analyzovat a následně zhodnotit a porovnat současný stav podpory prodeje importovaných značek, podrobně značky GoGen. Dále vy-pracovat porovnání efektivity podpory prodeje a vypracovat návrh s doporučením, jaké opatření je třeba udělat pro zefektivnění podpory prodeje importovaných značek.
Anotace v angličtině
In my dissertation I focused on a sale support analysis for HP TRONIC´s import brands. The principal activity of the HP TRONIC ZLÍN company is import, wholesale, and retail of consumer electronics. HP TRONIC ZLÍN spol. s r.o. is among the leaders in sales of hou-sehold appliances, consumer electronics and photo equipment in the Czech Republic.
The main goal of this dissertation is to thoroughly analyse and evaluate the current state of sales of imported brands, especially the GoGEN brand. Further, this dissertation focuses on comparison of the sales support effectiveness for imported brands and recomendation for its improvement.
SALE SUPPORT, SALES PROMOTION, BRAND, ADVERTISEMENT, CONSUMER, RETAIL
Zásady pro vypracování
1.Zpracujte literární prameny související s oblastí marketingu, marketingových komunikací s důrazem na podporu prodeje, reklamu i přímý marketing. Zvláštní pozornost věnujte značce-úspěšnosti, strategii, hodnotě i přínosu značky. Definujte základní pojmy, s nimiž budete dál pracovat. Na závěr této části formulujte teoretická východiska vztahující se k řešenému problému a pracovní hypotézy.
2.Uveďte současný stav v podpoře prodeje importovaných značek společnosti HP Tronic a zvolte metodu pro analýzu.
3.Zhodnoťte výsledky analýzy, ověřte platnost pracovních hypotéz.
4.Na základě výsledků analýzy a ověření platnosti pracovních hypotéz navrhněte opatření vedoucí k vyšší efektivitě podpory prodeje importovaných značek.
Zásady pro vypracování
1.Zpracujte literární prameny související s oblastí marketingu, marketingových komunikací s důrazem na podporu prodeje, reklamu i přímý marketing. Zvláštní pozornost věnujte značce-úspěšnosti, strategii, hodnotě i přínosu značky. Definujte základní pojmy, s nimiž budete dál pracovat. Na závěr této části formulujte teoretická východiska vztahující se k řešenému problému a pracovní hypotézy.
2.Uveďte současný stav v podpoře prodeje importovaných značek společnosti HP Tronic a zvolte metodu pro analýzu.
3.Zhodnoťte výsledky analýzy, ověřte platnost pracovních hypotéz.
4.Na základě výsledků analýzy a ověření platnosti pracovních hypotéz navrhněte opatření vedoucí k vyšší efektivitě podpory prodeje importovaných značek.
Seznam doporučené literatury
Black, S.: Nejúčinnější propagace - Public Relations. Grada Publishing 1994
De Pelsmacker, P., Geuens, M., Van den Bergh, J. Marketingová komunikace. Praha, Grada Publishing 2003
Devito, J. A.: Základy mezilidské komunikace. Grada 2003, ISBN 80-7169-988-8
Hradiská, E., Letovancová, E.: Psychologie marketingových komunikací .VUT Brno-FT Zlín 1999
Mikšík, O.: Psychologie hromadného chování. Univerzita Karlova, Praha 1980
Schultz, D.E.: Moderní reklama - umění zaujmout. Grada Publishing 1995
Vysekalová, J.: Psychologie v marketingových komunikacích. MOSPRA Brno 1997
Horáková, I. a kol. Strategie firemní komunikace. Management Press, Praha 2000
MAJARO, J.: Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 312 s. ISBN 80-7169-297-2
GERARD J. TELLIS, Reklama a podpora prodeje, 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2000. 620 s. ISBN 80-7169-997-7
IVETA HORÁKOVÁ, DITA STEJSKALOVÁ, HANA ŠKAPOVÁ, Strategie firemní komunikace, 1. vyd. Praha: management Press, 2000. 233 s. ISBN 80-85943-99-9
MIROSLAV FORET, Jak komunikovat se zákazníkem, 1. vyd. Praha: Computer press, 2000. 200 s. ISBN 80-7226-292-9
FORET, M.: Marketingová komunikace. 2. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 1997.157 s. ISBN 80-85605-08-2
Seznam doporučené literatury
Black, S.: Nejúčinnější propagace - Public Relations. Grada Publishing 1994
De Pelsmacker, P., Geuens, M., Van den Bergh, J. Marketingová komunikace. Praha, Grada Publishing 2003
Devito, J. A.: Základy mezilidské komunikace. Grada 2003, ISBN 80-7169-988-8
Hradiská, E., Letovancová, E.: Psychologie marketingových komunikací .VUT Brno-FT Zlín 1999
Mikšík, O.: Psychologie hromadného chování. Univerzita Karlova, Praha 1980
Schultz, D.E.: Moderní reklama - umění zaujmout. Grada Publishing 1995
Vysekalová, J.: Psychologie v marketingových komunikacích. MOSPRA Brno 1997
Horáková, I. a kol. Strategie firemní komunikace. Management Press, Praha 2000
MAJARO, J.: Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 312 s. ISBN 80-7169-297-2
GERARD J. TELLIS, Reklama a podpora prodeje, 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2000. 620 s. ISBN 80-7169-997-7
IVETA HORÁKOVÁ, DITA STEJSKALOVÁ, HANA ŠKAPOVÁ, Strategie firemní komunikace, 1. vyd. Praha: management Press, 2000. 233 s. ISBN 80-85943-99-9
MIROSLAV FORET, Jak komunikovat se zákazníkem, 1. vyd. Praha: Computer press, 2000. 200 s. ISBN 80-7226-292-9
FORET, M.: Marketingová komunikace. 2. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 1997.157 s. ISBN 80-85605-08-2