Obsahem této práce je rozebrání problematiky grafického manuálu, který je nedílnou sou-částí prezentace každé společnosti. Nejvíce se zaměřuje na logo, zásady jeho tvorby. Praktická část je zaměřena na vytvoření loga pro konkrétní společnost a aplikaci na různé prvky jako jsou tiskopisy, propagační materiály, dárkové předměty apod. Tyto komponenty společně utvářejí vnímání podniku.
Anotace v angličtině
The content of barchelor´s thesis solve the of the issue of the graphic manual, which is an integral part of the presentation of each company. Most focuses on the logo, the principles of its creation. The practical part is focused on creating a logo for a particular company and applying to various elements such as printed matter, promotional materials, gift items, etc. These components create the perception of the company.
United visual style, Corporate design, Graphic manual, Brand, Logo, Image of company, Marketing, Computer Graphics
Rozsah průvodní práce
73
Jazyk
CZ
Anotace
Obsahem této práce je rozebrání problematiky grafického manuálu, který je nedílnou sou-částí prezentace každé společnosti. Nejvíce se zaměřuje na logo, zásady jeho tvorby. Praktická část je zaměřena na vytvoření loga pro konkrétní společnost a aplikaci na různé prvky jako jsou tiskopisy, propagační materiály, dárkové předměty apod. Tyto komponenty společně utvářejí vnímání podniku.
Anotace v angličtině
The content of barchelor´s thesis solve the of the issue of the graphic manual, which is an integral part of the presentation of each company. Most focuses on the logo, the principles of its creation. The practical part is focused on creating a logo for a particular company and applying to various elements such as printed matter, promotional materials, gift items, etc. These components create the perception of the company.
United visual style, Corporate design, Graphic manual, Brand, Logo, Image of company, Marketing, Computer Graphics
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši na dané téma.
Definujte pravidla používání základních grafických prvků pro propagaci firem nebo společností.
Navrhněte a vytvořte grafické podklady loga, propagačních materiálů a dalších tiskovin pro vybranou společnost. Při návrhu použijte moderních informatických nástrojů.
Sestavte kompletní logomanuál této společnosti.
Ve smyslu logomanuálu navrhněte vzhled webových stránek dané společnosti.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši na dané téma.
Definujte pravidla používání základních grafických prvků pro propagaci firem nebo společností.
Navrhněte a vytvořte grafické podklady loga, propagačních materiálů a dalších tiskovin pro vybranou společnost. Při návrhu použijte moderních informatických nástrojů.
Sestavte kompletní logomanuál této společnosti.
Ve smyslu logomanuálu navrhněte vzhled webových stránek dané společnosti.
Seznam doporučené literatury
AIREY, David. Logo: nápad, návrh, realizace. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010, 213 s. ISBN 978-80-251-3151-0.
KAFKA, Ondřej a Michal KOTYZA. Logo \& corporate identity. 3. přeprac. vyd. Praha: Kafka Design, c2014, 128 s. ISBN 978-80-260-6771-9.
MCWADE, John. Jak na působivý grafický design: návrhy brožur, log, webů, newsletterů, vizitek či plakátů. Brno: Computer Press, 2011, 239 s. ISBN 978-80-251-3118-3.
SVOBODA, Václav. Corporate identity: učební text. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2003, 67 s., příl. Učební texty vysokých škol. ISBN 8073181061.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Image a firemní identita. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 190 s. ISBN 978-80-247-2790-5.
ZÁRUBA, Alan, Michal RICHTR a Dagmar KOUDELKOVÁ. CI.CZ 1990-2007: firemní styl v České republice. Praha: CI.CZ, 2008, 234 s. ISBN 978-80-254-1835-2.
Seznam doporučené literatury
AIREY, David. Logo: nápad, návrh, realizace. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010, 213 s. ISBN 978-80-251-3151-0.
KAFKA, Ondřej a Michal KOTYZA. Logo \& corporate identity. 3. přeprac. vyd. Praha: Kafka Design, c2014, 128 s. ISBN 978-80-260-6771-9.
MCWADE, John. Jak na působivý grafický design: návrhy brožur, log, webů, newsletterů, vizitek či plakátů. Brno: Computer Press, 2011, 239 s. ISBN 978-80-251-3118-3.
SVOBODA, Václav. Corporate identity: učební text. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2003, 67 s., příl. Učební texty vysokých škol. ISBN 8073181061.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Image a firemní identita. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 190 s. ISBN 978-80-247-2790-5.
ZÁRUBA, Alan, Michal RICHTR a Dagmar KOUDELKOVÁ. CI.CZ 1990-2007: firemní styl v České republice. Praha: CI.CZ, 2008, 234 s. ISBN 978-80-254-1835-2.
Přílohy volně vložené
1 grafický manuál
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka v krátké prezentaci seznámila komisi s výsledky své práce. Součástí prezentace nebyla praktická ukázka. Po přečtení posudků vedoucího a oponenta následovala diskuze, ve které byly položeny následující dotazy:
doc. Dařena: Jaký máte názor na čitelnost písma Neuropol?
doc. Dařena: Návrh webu byl realizován nebo je to pouze obrázek?
doc. Sysel: Proč nemáte okótováno logo úplně?
doc. Sysel: Proč máte použito písmo, které není v design manuálu definováno?
Studentka na položené dotazy odpověděla a reagovala pohotově.