Bakalářská práce se zabývá problematikou zavádění nového produktu na trh společnosti ADRIA GOLD, s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí na teoretickou a praktickou. V teoretické části se zaměříme na marketingové pojmy, které souvisí s problematikou zavádění nového produktu na trh. V druhé části, která je praktická, budeme využívat teoretické poznatky a následně je aplikovat do praxe, která je rozdělena do několika kapitol. Nejdříve si představíme společnost ADRIA GOLD, s.r.o. a jejich nový produkt Aloe vera. Dále budou sestaveny marketingové analýzy. Jako první je uvedena analýza PEST. Dále budou provedeny analýzy zákazníků a konkurence a v poslední řadě bude sestavena Bostonská matice a udělán návrh na zmírnění rizika zavedení produktu.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the problems of a new product´s introduction to the ADRIA GOLD´s company market. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical one. We focus on marketing terms in the theoretical part. These key concepts are related to a new product introduction to the market. In the second practical part, we will make use of theorethical knowledge and we will subsequently apply it into practice which has several chapters too. At first, we will introduce ADRIA GOLD company and its new product aloe. Furthermore, there will be drawn up marketing analyses. Pest is the first introduced analisis. Next, there will be made customers´ and rival companies´ analysis. Finally, there will be drawn up Boston nut and there will be made a risk proposal of a new product introduction.
Bakalářská práce se zabývá problematikou zavádění nového produktu na trh společnosti ADRIA GOLD, s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí na teoretickou a praktickou. V teoretické části se zaměříme na marketingové pojmy, které souvisí s problematikou zavádění nového produktu na trh. V druhé části, která je praktická, budeme využívat teoretické poznatky a následně je aplikovat do praxe, která je rozdělena do několika kapitol. Nejdříve si představíme společnost ADRIA GOLD, s.r.o. a jejich nový produkt Aloe vera. Dále budou sestaveny marketingové analýzy. Jako první je uvedena analýza PEST. Dále budou provedeny analýzy zákazníků a konkurence a v poslední řadě bude sestavena Bostonská matice a udělán návrh na zmírnění rizika zavedení produktu.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the problems of a new product´s introduction to the ADRIA GOLD´s company market. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical one. We focus on marketing terms in the theoretical part. These key concepts are related to a new product introduction to the market. In the second practical part, we will make use of theorethical knowledge and we will subsequently apply it into practice which has several chapters too. At first, we will introduce ADRIA GOLD company and its new product aloe. Furthermore, there will be drawn up marketing analyses. Pest is the first introduced analisis. Next, there will be made customers´ and rival companies´ analysis. Finally, there will be drawn up Boston nut and there will be made a risk proposal of a new product introduction.
Zpracujte literární rešerši k projektu zavádění nového výrobku na trh se zaměřením na možná rizika.
Proveďte rozbor postupu zavádění nového výrobku ve vámi vybrané společnosti.
Zhodnoťte výsledky provedeného rozboru a navrhněte možnosti k eliminaci možných rizik při zavádění nového výrobku na trh.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši k projektu zavádění nového výrobku na trh se zaměřením na možná rizika.
Proveďte rozbor postupu zavádění nového výrobku ve vámi vybrané společnosti.
Zhodnoťte výsledky provedeného rozboru a navrhněte možnosti k eliminaci možných rizik při zavádění nového výrobku na trh.
Seznam doporučené literatury
[1] JOHNSON, G., SCHOLES, K. Cesty k úspěšnému podniku. Praha: Computer Press, 2000. ISBN 80-7226-220-3. \vsp{1,5mm}
[2] HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. 2, rozšířené vyd., Praha: Grada Publishing. 2003. ISBN 80-247-0447-1. \vsp{1,5mm}
[3] KOTLER, P. Marketing podle Kotlera, přel. Pavel Medek, 1. vyd. Praha: Management Press, NT Publishing, 2000. ISBN 80-7261-010-4. \vsp{1,5mm}
[4] TOMEK, G., VÁVROVÁ, V. Výrobek a jeho úspěch na trhu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0053-0. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] JOHNSON, G., SCHOLES, K. Cesty k úspěšnému podniku. Praha: Computer Press, 2000. ISBN 80-7226-220-3. \vsp{1,5mm}
[2] HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. 2, rozšířené vyd., Praha: Grada Publishing. 2003. ISBN 80-247-0447-1. \vsp{1,5mm}
[3] KOTLER, P. Marketing podle Kotlera, přel. Pavel Medek, 1. vyd. Praha: Management Press, NT Publishing, 2000. ISBN 80-7261-010-4. \vsp{1,5mm}
[4] TOMEK, G., VÁVROVÁ, V. Výrobek a jeho úspěch na trhu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0053-0. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Mgr. Marek Tomaštík, Ph.D. Oponent práce: Ing. Jiří Dokulil. Definujte cílovou skupinu zákazníků Vámi popisovaného produktu a relevantní trh. Zodpovězeno zcela. Shrňte nejvýznamnější rizika zavádění Vámi popisovaného výrobku, která jste v průběhu tvorby práce identifikoval. Zodpovězeno zcela. Pokud byste měl identifikovaná rizika dále hodnotit, kterou metodu rizikové analýzy byste zvolil? Zodpovězeno zcela. Ing. Pavel Viskup, Ph.D.: Vámi popisovaný produkt již byl uveden na trh nebo teprve bude? Jaký máte vztah k firmě, která daný produkt produkuje? Zodpovězeno zcela.