Bakalářská práce, jenž se Vám dostává do rukou, vysvětluje postupy při analýze spokojenosti zákazníka.
Tento průzkum je prováděn v hotelu Trecarn, společnosti WAShearings v Anglii, která disponuje mnoha hotelovými komplexy po celé Velké Británii i v zahraničí. Jako prostředek výzkumu je použit dotazník, který obsahuje celkem 22 otázek v devíti sekcích, přičemž odpovědi na některé otázky jsou provedeny pomocí škál. Cílem průzkumu je zkvalitnění poskytovaných služeb a tudíž upevnění svého postavení na trhu.
Anotace v angličtině
This bachelor project explains how the analysis of customer satisfaction surveys are used by an English company.
This research is being done in the Trecarn Hotel, Torquay, England, part of the WAShearings holiday group which has many hotels in the UK and in Europe. The research method used was a questionnaire, which contains 22 questins devided into 9 sections. Some answers are given a scale of satisfaction and the results of the questionnaires are used to improve the quality of service and stabilization of the company position in the market.
Marketing research of customer satisfaction, questionnaire, scale, WAShearings, services, customer
Rozsah průvodní práce
56 s., 1 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce, jenž se Vám dostává do rukou, vysvětluje postupy při analýze spokojenosti zákazníka.
Tento průzkum je prováděn v hotelu Trecarn, společnosti WAShearings v Anglii, která disponuje mnoha hotelovými komplexy po celé Velké Británii i v zahraničí. Jako prostředek výzkumu je použit dotazník, který obsahuje celkem 22 otázek v devíti sekcích, přičemž odpovědi na některé otázky jsou provedeny pomocí škál. Cílem průzkumu je zkvalitnění poskytovaných služeb a tudíž upevnění svého postavení na trhu.
Anotace v angličtině
This bachelor project explains how the analysis of customer satisfaction surveys are used by an English company.
This research is being done in the Trecarn Hotel, Torquay, England, part of the WAShearings holiday group which has many hotels in the UK and in Europe. The research method used was a questionnaire, which contains 22 questins devided into 9 sections. Some answers are given a scale of satisfaction and the results of the questionnaires are used to improve the quality of service and stabilization of the company position in the market.
Marketing research of customer satisfaction, questionnaire, scale, WAShearings, services, customer
Zásady pro vypracování
Prostudujte historii a vznik firmy, její postavení na trhu.
Proveďte průzkum a analýzu spokojenosti zákazníka.
Posuďte analýzu s pomocí odborné literatury.
Navrhněte řešení daného problému.
Zásady pro vypracování
Prostudujte historii a vznik firmy, její postavení na trhu.
Proveďte průzkum a analýzu spokojenosti zákazníka.
Posuďte analýzu s pomocí odborné literatury.
Navrhněte řešení daného problému.
Seznam doporučené literatury
[1] NAGYOVÁ, JANA. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: VŠE, 1995. 113 s. ISBN 80-7079-376-7.
[2] STUCHLÍK, JAN. Základy marketingu. 1. vyd. Zlín: VOŠE, 2003. 81 s.
[3] ORIEŠKA, JÁN. Technika služeb cestovního ruchu. 3. vyd. Praha: IDEA SERVIS,1995. 138 s. ISBN 80-85970-02-3.
[4] BUREŠ, IVAN. Marketing pro firmu v krizi. 1. vyd. Praha: MANAGEMENT PRESS, 1995. 143 s. ISBN 80-85603-89-6.
[5] www.washearings.co.uk.
Seznam doporučené literatury
[1] NAGYOVÁ, JANA. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: VŠE, 1995. 113 s. ISBN 80-7079-376-7.
[2] STUCHLÍK, JAN. Základy marketingu. 1. vyd. Zlín: VOŠE, 2003. 81 s.
[3] ORIEŠKA, JÁN. Technika služeb cestovního ruchu. 3. vyd. Praha: IDEA SERVIS,1995. 138 s. ISBN 80-85970-02-3.
[4] BUREŠ, IVAN. Marketing pro firmu v krizi. 1. vyd. Praha: MANAGEMENT PRESS, 1995. 143 s. ISBN 80-85603-89-6.
[5] www.washearings.co.uk.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1. Jak jsou hosté informováni o možnosti půjčování žehliček?
2. Jsou kontrolovány pokoje z hlediska funkčnosti zařízení před nástupem hosta?
3. Máte pro firmu nějaká doporučení ohledně zábavy?
4. Je v okolí hotelu nějaká turistická atrakce?