Bakalářská práce se bude zabývat rozšířením stávajících cílových skupin značky Fokapo o rodiny s dětmi. Práce je rozdělena na dvě části a to na teoretickou část a praktickou část. V teoretické části budou řešeny odborné pojmy, jako je tržní segmentace, cílová skupina, analýza konkurence, PETS analýza, SWOT analýza, marketingový výzkum a dotazníkové šetření pomocí odborné literatury. V praktické části bude charakterizována značka Z STUDIO, její historie, služby, které nabízí a její značka Fokapo. Dále bude praktická část zahrnovat několik druhů analýz jako je analýza konkurence, PEST analýza, SWOT analýza a dotazníkové šetření. Cílem této bakalářské práce je zpracování návrhu pro rozšíření stávajících cílových skupin značky Fokapo o rodiny s dětmi a návrhu modifikovaného produktu pro ni, jako je věrnostní program, návrh propagace a webových stránek Microsite.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis will deal with extension of Fokapo brand current target groups to families with children. The work is divided into two parts: the theoretical part and the practical part. The theoretical part will deal with specialist terms like market segmentation, target group, competition analysis, PEST analysis, SWOT analysis, marketing research and questionnaires based on specialized literature. In the practical part I will characterize Z STUDIO brand, its history, services which it offers and its Fokapo brand. The practical part will additionally contain several types of analysis like competition analysis, PEST analysis, SWOT analysis and questionnaire. The goal of this bachelor thesis is elaboration of design for extension of Fokapo brand current target groups to families with children and design modified product for the target group like loyalty programme, design of promotion and Microsite websites.
Klíčová slova
SWOT analýza, PEST analýza, analýza konkurence, tržní segmentace, cílová skupina, dotazníkové šetření.
Bakalářská práce se bude zabývat rozšířením stávajících cílových skupin značky Fokapo o rodiny s dětmi. Práce je rozdělena na dvě části a to na teoretickou část a praktickou část. V teoretické části budou řešeny odborné pojmy, jako je tržní segmentace, cílová skupina, analýza konkurence, PETS analýza, SWOT analýza, marketingový výzkum a dotazníkové šetření pomocí odborné literatury. V praktické části bude charakterizována značka Z STUDIO, její historie, služby, které nabízí a její značka Fokapo. Dále bude praktická část zahrnovat několik druhů analýz jako je analýza konkurence, PEST analýza, SWOT analýza a dotazníkové šetření. Cílem této bakalářské práce je zpracování návrhu pro rozšíření stávajících cílových skupin značky Fokapo o rodiny s dětmi a návrhu modifikovaného produktu pro ni, jako je věrnostní program, návrh propagace a webových stránek Microsite.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis will deal with extension of Fokapo brand current target groups to families with children. The work is divided into two parts: the theoretical part and the practical part. The theoretical part will deal with specialist terms like market segmentation, target group, competition analysis, PEST analysis, SWOT analysis, marketing research and questionnaires based on specialized literature. In the practical part I will characterize Z STUDIO brand, its history, services which it offers and its Fokapo brand. The practical part will additionally contain several types of analysis like competition analysis, PEST analysis, SWOT analysis and questionnaire. The goal of this bachelor thesis is elaboration of design for extension of Fokapo brand current target groups to families with children and design modified product for the target group like loyalty programme, design of promotion and Microsite websites.
Klíčová slova
SWOT analýza, PEST analýza, analýza konkurence, tržní segmentace, cílová skupina, dotazníkové šetření.
Prostudujte odbornou literaturu týkající se tržní segmentace, cílových skupin, marketingového výzkumu a marketingové situační analýzy
II. Praktická část
Popište firmu Z Studio a oblast, ve které podniká
Proveďte analýzu konkurence
Zpracujte situační analýzy marketingového prostředí firmy
Sestavte dotazníkové šetření pro cílovou skupinu rodiny s dětmi, realizujte výzkum a analyzujte jeho výsledky
Navrhněte novou cílovou skupinu, její oslovení a formu modifikovaného produktu pro ni
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se tržní segmentace, cílových skupin, marketingového výzkumu a marketingové situační analýzy
II. Praktická část
Popište firmu Z Studio a oblast, ve které podniká
Proveďte analýzu konkurence
Zpracujte situační analýzy marketingového prostředí firmy
Sestavte dotazníkové šetření pro cílovou skupinu rodiny s dětmi, realizujte výzkum a analyzujte jeho výsledky
Navrhněte novou cílovou skupinu, její oslovení a formu modifikovaného produktu pro ni
Závěr
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary a Philip KOTLER. Marketing: an introduction. 12th ed. Boston: Pearson, 2015. ISBN 978-1-292-01678-8.
CANNON, Joseph P., William D. PERREALT a E. Jerome MCCARTHY. Basic marketing: A Global-Managerial Approach. 16th ed. New York: McGraw-Hill, 2008. ISBN 978-007-127747-1.
KOTLER, Philip, Swee Hoon ANG, Siew Meng LEONG a Chin Tiong TAN. Marketing management: an Asian perspective. 3rd ed. Singapore: Prentice Hall, 2003. ISBN 0-13-106625-0.
KOTLER, Philip a Kevin KELLER. Marketing management. Vyd. 12. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
KOTLER, Philip, Veronica WONG, John SAUNDERS a Gary ARMSTRONG. Moderní marketing: 4. evropské vydání. Vyd. 1. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
SCHIFFMAN, Leon G. a Joseph L. WISENBLIT. Consumer behaviour: global edition. 11th ed. Harlow: Pearson, 2015. ISBN 978-0-273-78713-6.
SOLOMON, Michael R., Greg W. MARSHALL a Elnora W. STUART. Marketing: očima světových marketing manažerů. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2006. ISBN 80-251-1273-X.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary a Philip KOTLER. Marketing: an introduction. 12th ed. Boston: Pearson, 2015. ISBN 978-1-292-01678-8.
CANNON, Joseph P., William D. PERREALT a E. Jerome MCCARTHY. Basic marketing: A Global-Managerial Approach. 16th ed. New York: McGraw-Hill, 2008. ISBN 978-007-127747-1.
KOTLER, Philip, Swee Hoon ANG, Siew Meng LEONG a Chin Tiong TAN. Marketing management: an Asian perspective. 3rd ed. Singapore: Prentice Hall, 2003. ISBN 0-13-106625-0.
KOTLER, Philip a Kevin KELLER. Marketing management. Vyd. 12. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
KOTLER, Philip, Veronica WONG, John SAUNDERS a Gary ARMSTRONG. Moderní marketing: 4. evropské vydání. Vyd. 1. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
SCHIFFMAN, Leon G. a Joseph L. WISENBLIT. Consumer behaviour: global edition. 11th ed. Harlow: Pearson, 2015. ISBN 978-0-273-78713-6.
SOLOMON, Michael R., Greg W. MARSHALL a Elnora W. STUART. Marketing: očima světových marketing manažerů. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2006. ISBN 80-251-1273-X.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 54 bodů
Oponent BP: 52 bodů
Ing. Růžena Vorlová, Ph.D.:
1. V kapitole 1.3 uvádíte konkrétní strategie. Kam byste v této kategorizaci zařadila značku Fokapo? (odpověděla zcela)
Ing. Petra Hanáková:
1. V rámci dotazníkového šetření tvořila kategorie rodin s dětmi 30 procent. Považuje tento podíl autorka za dostatečný vzhledem ke stanovené cílové skupině? (odpověděla zcela)
2. Cenové srovnání produktů ukázalo poměrně velké rozdíly s ohledem na rozsah nabízených služeb. Jaké služby považuje autorka za nejdůležitější z pohledu zákazníka a proč? (odpověděla zcela)
3. Na jakou další zákaznickou skupinu by autorka doporučovala se v budoucnu zaměřit? (odpověděla zcela)