Tato bakalářská práce popisuje mechanizmus profilovaných věrnostních programů pro značku ZetSet. Prvním primárním cíle je najít vhodnou databázi, která bude odpovídat daným požadavkům a se kterou by značka ZetSet plně pracovala. Dalším cílem je najít konkrétní nástroje věrnostního programu. Na základě databázi a její funkce ukládání informací o zákaznících, je nutné nastavit správný věrnostní program pro nové, ale i stávající zákazníky. K tomu, aby byly dosaženy primární cíle, musí být zpracovány cíle sekundární. Mezi sekundární cíle patří zjistit postavení firmy na trhu, vlivy, které firmu ovlivňují, zjistit konkurenční výhody a posledním sekundárním cílem je identifikovat cílové skupiny. V závěru práce je celkové vyhodnocení věrnostních programů.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis describes mechanism of loyalty programs for ZetSet brand. The first primary goal is find suitable database, which will be respond for requirements for ZetSet brand. Database, which was funded her fuction of save informations about customers is necessary set right loyalty programe for new customers, but too for current customers. Order to achieve the primary goals, It has to be process of secondary goals. Which secondary goals below find out standing company on the market, effects, which company influence, find out competitive advantages and the last secondary goals is identify target customers. In the end of this bachelor thesis is overall evaluation about loyalty programs for ZetSet brand.
Klíčová slova
Věrnostní program, konkurenční výhody, společnost
Klíčová slova v angličtině
Loyalty program, Competitive advantages, Company
Rozsah průvodní práce
83 s. (103 667 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce popisuje mechanizmus profilovaných věrnostních programů pro značku ZetSet. Prvním primárním cíle je najít vhodnou databázi, která bude odpovídat daným požadavkům a se kterou by značka ZetSet plně pracovala. Dalším cílem je najít konkrétní nástroje věrnostního programu. Na základě databázi a její funkce ukládání informací o zákaznících, je nutné nastavit správný věrnostní program pro nové, ale i stávající zákazníky. K tomu, aby byly dosaženy primární cíle, musí být zpracovány cíle sekundární. Mezi sekundární cíle patří zjistit postavení firmy na trhu, vlivy, které firmu ovlivňují, zjistit konkurenční výhody a posledním sekundárním cílem je identifikovat cílové skupiny. V závěru práce je celkové vyhodnocení věrnostních programů.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis describes mechanism of loyalty programs for ZetSet brand. The first primary goal is find suitable database, which will be respond for requirements for ZetSet brand. Database, which was funded her fuction of save informations about customers is necessary set right loyalty programe for new customers, but too for current customers. Order to achieve the primary goals, It has to be process of secondary goals. Which secondary goals below find out standing company on the market, effects, which company influence, find out competitive advantages and the last secondary goals is identify target customers. In the end of this bachelor thesis is overall evaluation about loyalty programs for ZetSet brand.
Klíčová slova
Věrnostní program, konkurenční výhody, společnost
Klíčová slova v angličtině
Loyalty program, Competitive advantages, Company
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu k dané problematice.
II. Praktická část
Popište značku ZetSet a její současnou komunikaci se zákazníky.
Proveďtě potřebné analýzy.
Navrhněte řešení na vytvoření databáze zákazníků.
Navrhněte vhodné nástroje věrnostního programu pro zákazníky ZetSet.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu k dané problematice.
II. Praktická část
Popište značku ZetSet a její současnou komunikaci se zákazníky.
Proveďtě potřebné analýzy.
Navrhněte řešení na vytvoření databáze zákazníků.
Navrhněte vhodné nástroje věrnostního programu pro zákazníky ZetSet.
Závěr
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. Strategie a trendy. 2. rozš. vyd. Praha: Grada Publishing, 2013. ISBN 978-80-247-4670-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing Management. 12. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
KOTLER, Philip a Gary AMSTRONG. Principles of Marketing. 13. ed. NeyYersey: Pearson Prentice Hall, 2010. ISBN 978-0-13-700669-4.
KOZÁK, Vratislav a Pavla STAŇKOVÁ. Marketing I. 2. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2007. ISBN 80-7318-326-9.
KOZEL, Roman a kolektiv. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2005. ISBN 80-247-0966-X.
MULAČ, Petr a Věra. MULAČOVÁ. Obchodní podnikání ve 21. století. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2013. ISBN 978-80-247-4780-4.
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. Strategie a trendy. 2. rozš. vyd. Praha: Grada Publishing, 2013. ISBN 978-80-247-4670-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing Management. 12. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
KOTLER, Philip a Gary AMSTRONG. Principles of Marketing. 13. ed. NeyYersey: Pearson Prentice Hall, 2010. ISBN 978-0-13-700669-4.
KOZÁK, Vratislav a Pavla STAŇKOVÁ. Marketing I. 2. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2007. ISBN 80-7318-326-9.
KOZEL, Roman a kolektiv. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2005. ISBN 80-247-0966-X.
MULAČ, Petr a Věra. MULAČOVÁ. Obchodní podnikání ve 21. století. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2013. ISBN 978-80-247-4780-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 51 bodů
Oponent BP: 44 bodů
Ing. Růžena Vorlová:
1. Jaké jsou náklady na navrhované nástroje CRM? (odpověděla zcela)
2. Které základní položky by měly být u každého klienta v databázi značky ZetSet? (odpověděla zcela)
Ing. Petra Hanáková:
1. Považuje autorka za správné vyřadit z cílové skupiny zákazníky nad 50 let pro nepoužívání chytrých telefonů vzhledem k budoucí demografické situaci? (odpověděla zcela)
2. Má autorka představu finanční náročnosti vybudování CRM databáze? (odpověděla zcela)
3. Považuje autorka za odpovídající dávat pohlednici zdarma při "liku" na Facebooku při srovnání s navrhovanou akcí 5+1? (odpověděla zcela)