Bakalářská práce je zaměřena na stanovení cílových skupin značky ZetPrint. Značka ZetPrint je tiskový eshop, kde je možnost objednat nabízené tiskoviny v libovolném množství a provedení. Tuto značku vytvořila firma Z STUDIO z důvodů rozšíření svého pole působnosti na internetu. Tiskoviny značky ZetPrint se dají využít v různých odvětvích. V odvětvích, která jsou potřeba blíže specifikovat. Z tohoto důvodu vychází primární cíl bakalářské práce a to stanovení cílových skupin s určením nejvhodnějších tiskovin pro danou cílovou skupinu. Práce má následující strukturu. V teoretické části budou definovány pojmy, použité v celé práci jako je kvantitativní výzkum, dotazníkové šetření, SWOT analýza, značka, konkurence atd. V praktické části práce jsou analýzy a celkové šetření vedoucí k stanovení cílových skupin. Je zde také zrealizován a vyhodnocen dotazník, analýza makroprostředí a mikroprostředí, z něhož bude vyplývat SWOT analýza. V konečné fázi práce jsou stanoveny cílové skupiny s nejvhodnějšími produkty a celkové shrnutí práce.
Anotace v angličtině
The bachelor paper is focused on determination of the target groups of the brand ZetPrint. The brand ZetPrint is a print e-shop where it is possible to order stationery in any quantity and versions. This brand has been created by the company Z Studio in order to increase the field of its activity on the Internet. The stationery made by ZetPrint can be applied in a great variety of sectors. In the sectors that have to be specified more accurately. The primary objective of the bachelor paper is to determine target groups and the most suitable stationery for a particular target group. The bachelor paper will be of the following structure. The theoretical part aims to define key terms like quantitative research, interrogatory survey, SWOT analysis, brand, competition etc. The practical part deals with analyses and global surveys leading to determination of the target groups. There will be also a questionnaire realized and evaluated, presurvey, analysis of microenvironment and macroenvironment which the SWOT analysis will result from. There will be a determination of the target groups with the most convenient products and a global summary of the paper in the final stage of the paper.
Klíčová slova
segmentace, segment, skupina, zákazníci, SWOT analýza, značka, dotazník, ZetPrint
Bakalářská práce je zaměřena na stanovení cílových skupin značky ZetPrint. Značka ZetPrint je tiskový eshop, kde je možnost objednat nabízené tiskoviny v libovolném množství a provedení. Tuto značku vytvořila firma Z STUDIO z důvodů rozšíření svého pole působnosti na internetu. Tiskoviny značky ZetPrint se dají využít v různých odvětvích. V odvětvích, která jsou potřeba blíže specifikovat. Z tohoto důvodu vychází primární cíl bakalářské práce a to stanovení cílových skupin s určením nejvhodnějších tiskovin pro danou cílovou skupinu. Práce má následující strukturu. V teoretické části budou definovány pojmy, použité v celé práci jako je kvantitativní výzkum, dotazníkové šetření, SWOT analýza, značka, konkurence atd. V praktické části práce jsou analýzy a celkové šetření vedoucí k stanovení cílových skupin. Je zde také zrealizován a vyhodnocen dotazník, analýza makroprostředí a mikroprostředí, z něhož bude vyplývat SWOT analýza. V konečné fázi práce jsou stanoveny cílové skupiny s nejvhodnějšími produkty a celkové shrnutí práce.
Anotace v angličtině
The bachelor paper is focused on determination of the target groups of the brand ZetPrint. The brand ZetPrint is a print e-shop where it is possible to order stationery in any quantity and versions. This brand has been created by the company Z Studio in order to increase the field of its activity on the Internet. The stationery made by ZetPrint can be applied in a great variety of sectors. In the sectors that have to be specified more accurately. The primary objective of the bachelor paper is to determine target groups and the most suitable stationery for a particular target group. The bachelor paper will be of the following structure. The theoretical part aims to define key terms like quantitative research, interrogatory survey, SWOT analysis, brand, competition etc. The practical part deals with analyses and global surveys leading to determination of the target groups. There will be also a questionnaire realized and evaluated, presurvey, analysis of microenvironment and macroenvironment which the SWOT analysis will result from. There will be a determination of the target groups with the most convenient products and a global summary of the paper in the final stage of the paper.
Klíčová slova
segmentace, segment, skupina, zákazníci, SWOT analýza, značka, dotazník, ZetPrint
Prostudujte odbornou literaturu k dané problematice.
II. Praktická část
Popište značku ZetPrint.
Proveďte potřebné analýzy.
Stanovte cílové skupiny značky.
Na základě dotazníkového šetření stanovte produkty pro vybrané skupiny zákazníků.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu k dané problematice.
II. Praktická část
Popište značku ZetPrint.
Proveďte potřebné analýzy.
Stanovte cílové skupiny značky.
Na základě dotazníkového šetření stanovte produkty pro vybrané skupiny zákazníků.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BÁRTOVÁ, Hilda, Vladimír BÁRTA a Jan KOUDELKA. Chování spotřebitele a výzkum trhu. 2. přepr. vyd. Praha: Nakladatelství Oeconomica, 2007. ISBN 80-245-0778-1.
KOTLER, Philip a Grey ARMSTRONG. Principles of Marketing. 1. ed. New Jersey: Pearson Education, 2010. ISBN 978-0-13-700669-4.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing Management. 12. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
KOUDELKA, Jan. Segmentujeme spotřební trhy. 1. vyd. Praha: Professional publishing, 2005. ISBN 80-86419-76-2.
KOZÁK, Vratislav a Pavla STAŇKOVÁ. Marketing I. 2. nezměněné vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2007. ISBN 80-7318-326-9.
Seznam doporučené literatury
BÁRTOVÁ, Hilda, Vladimír BÁRTA a Jan KOUDELKA. Chování spotřebitele a výzkum trhu. 2. přepr. vyd. Praha: Nakladatelství Oeconomica, 2007. ISBN 80-245-0778-1.
KOTLER, Philip a Grey ARMSTRONG. Principles of Marketing. 1. ed. New Jersey: Pearson Education, 2010. ISBN 978-0-13-700669-4.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing Management. 12. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
KOUDELKA, Jan. Segmentujeme spotřební trhy. 1. vyd. Praha: Professional publishing, 2005. ISBN 80-86419-76-2.
KOZÁK, Vratislav a Pavla STAŇKOVÁ. Marketing I. 2. nezměněné vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2007. ISBN 80-7318-326-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 44 bodů
Oponent BP: 39 bodů
Ing. Růžena Vorlová:
1. Vzhledem k tomu, že u značky ZetPrint se jedná o službu, proč jste nevyužila model marketingového mixu služeb 7P? Stručně nastiňte obsah chybějících oblastí. (odpověděla zcela)
Ing. Petra Hanáková:
1. Autorka doporučuje zaměření firmy na mladou generaci, při analýze konkurence to ale uvádí u konkurenta jako slabou stránku. Jaké výhody a nevýhody má tato cílová skupina? (odpověděla částečně)
2. Jaké rozdíly v marketingové komunikaci u daných produktů vidí autorka mezi B2B a B2C u skupin, kterým nabízí totožný sortiment (vizitky, letáky, atd.)? (odpověděla zcela)
3. V jakých intervalech a případně s jakými změnami s ohledem na cílové skupiny by autorka doporučovala marketingový výzkum opakovat? (odpověděla zcela)