Bakalářská práce se věnuje zkoumání vnímání televizního kanálu Prima MAX s částečným zaměřením na celkový koncept komunikace při jeho spuštění v roce 2015. První část práce se zabývá vymezením základních pojmů, které jsou využity v praktické části práce. Mezi hlavní pojmy patří především marketing a marketingový mix 4P a dále jednotlivé marketingové nástroje, budování značky a způsoby marketingového výzkumu. V praktické části práce je pak popsána komunikace a využití komunikačních nástrojů, dále cílová skupina diváků a positioning kanálu. Následně jsou analyzována primární data získaná z dotazníkového šetření za rok 2016 a komparativní analýzou porovnána s rokem 2017. Závěrem je shrnutí nejdůležitějších informací a je provedeno vyhodnocení a doporučení.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the examination of the perception of the viewers of the Prima MAX TV channel with a partial focus on the overall concept of communication when the channel is launched in 2015. The first part is devoted to defining the basic concepts used in the practical part of the thesis. The main concepts include marketing and marketing mix 4P, as well as individual marketing tools, branding and marketing research. The practical part of the thesis describes the communication and the use of communication tools, the audience target group and channel positioning. Subsequently, the primary data from the questionnaire survey for 2016 are analyzed and compared with 2017 comparative analysis. Finally, a summary of the most important information is made and evaluations and recommendations are made.
Klíčová slova
Marketing, marketingová komunikace, self-promotion, budování značky, 4P, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
Marketing, marketing communication, self-promotion, brand building, 4P, marketing research
Rozsah průvodní práce
74
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se věnuje zkoumání vnímání televizního kanálu Prima MAX s částečným zaměřením na celkový koncept komunikace při jeho spuštění v roce 2015. První část práce se zabývá vymezením základních pojmů, které jsou využity v praktické části práce. Mezi hlavní pojmy patří především marketing a marketingový mix 4P a dále jednotlivé marketingové nástroje, budování značky a způsoby marketingového výzkumu. V praktické části práce je pak popsána komunikace a využití komunikačních nástrojů, dále cílová skupina diváků a positioning kanálu. Následně jsou analyzována primární data získaná z dotazníkového šetření za rok 2016 a komparativní analýzou porovnána s rokem 2017. Závěrem je shrnutí nejdůležitějších informací a je provedeno vyhodnocení a doporučení.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the examination of the perception of the viewers of the Prima MAX TV channel with a partial focus on the overall concept of communication when the channel is launched in 2015. The first part is devoted to defining the basic concepts used in the practical part of the thesis. The main concepts include marketing and marketing mix 4P, as well as individual marketing tools, branding and marketing research. The practical part of the thesis describes the communication and the use of communication tools, the audience target group and channel positioning. Subsequently, the primary data from the questionnaire survey for 2016 are analyzed and compared with 2017 comparative analysis. Finally, a summary of the most important information is made and evaluations and recommendations are made.
Klíčová slova
Marketing, marketingová komunikace, self-promotion, budování značky, 4P, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
Marketing, marketing communication, self-promotion, brand building, 4P, marketing research
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši a teoretická východiska k tématu práce.
2. Stanovte hlavní cíl, metody a výzkumné otázky práce.
3. Na základě marketingového výzkumu analyzujte efekt komunikace TV kanálu Prima MAX
ve vnímání televizních diváků daného TV kanálu.
4. Vyhodnoťte závěry průzkumu, případně navrhněte doporučení vedoucí k zefektivnění současné komunikace TV kanálu Prima MAX aplikovatelná v praxi.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši a teoretická východiska k tématu práce.
2. Stanovte hlavní cíl, metody a výzkumné otázky práce.
3. Na základě marketingového výzkumu analyzujte efekt komunikace TV kanálu Prima MAX
ve vnímání televizních diváků daného TV kanálu.
4. Vyhodnoťte závěry průzkumu, případně navrhněte doporučení vedoucí k zefektivnění současné komunikace TV kanálu Prima MAX aplikovatelná v praxi.
Seznam doporučené literatury
FORET, M. 2003. Marketing - základy a principy. Brno : Computer Press, 2003. ISBN 80-722-6888-0.
HORŇÁK, P; Jurášková, O, a kol. Velký slovník marketingových komunikací, Gra- da Publishing, 2012. ISBN 978-80-247-4354-7.
KOTLER, Philip. Marketing management (10. rozšířené vydání). 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2001, ISBN 80-247-0016-6.
KOTLER, Philip, a kol. Moderní marketing. 4. evropské vydání. Praha : Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOTLER, Philip; Keller, K., Marketing managemet. 12. vydání. Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
KELLER, L. Kevin., Strategické řízení značky. Praha: Grada. 2007. ISBN 978-80- 247-1481-3.
OGILVY, D. O reklamě. 2. Vydání. Management Press, Ringier ČR, a.s., 1998. ISBN 80-85943-83-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana; JAHODOVÁ, Hana. Moderní marketingová komunikace. Praha : Grada Publishing, 2010. ISBN 978- 80-247-3622-8.
JOHNOVÁ, Radka. Marketing umění a kulturního dědictví. Praha: Oeconomica, 2007, ISBN 978-80- 245-1291-4
VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy. 3., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2007, ISBN 978-80-247-2196-5.
Seznam doporučené literatury
FORET, M. 2003. Marketing - základy a principy. Brno : Computer Press, 2003. ISBN 80-722-6888-0.
HORŇÁK, P; Jurášková, O, a kol. Velký slovník marketingových komunikací, Gra- da Publishing, 2012. ISBN 978-80-247-4354-7.
KOTLER, Philip. Marketing management (10. rozšířené vydání). 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2001, ISBN 80-247-0016-6.
KOTLER, Philip, a kol. Moderní marketing. 4. evropské vydání. Praha : Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOTLER, Philip; Keller, K., Marketing managemet. 12. vydání. Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
KELLER, L. Kevin., Strategické řízení značky. Praha: Grada. 2007. ISBN 978-80- 247-1481-3.
OGILVY, D. O reklamě. 2. Vydání. Management Press, Ringier ČR, a.s., 1998. ISBN 80-85943-83-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana; JAHODOVÁ, Hana. Moderní marketingová komunikace. Praha : Grada Publishing, 2010. ISBN 978- 80-247-3622-8.
JOHNOVÁ, Radka. Marketing umění a kulturního dědictví. Praha: Oeconomica, 2007, ISBN 978-80- 245-1291-4
VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy. 3., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2007, ISBN 978-80-247-2196-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět níže položené otázky.
V posudku vedoucího byly položeny tyto otázky:
1. V čem spatřujete přínos práce a čím obohatila Vás samotnou - a ? Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky:
1. Nabídla jste výsledky šetření TV Prima Max? Studentka plně odpověděla na položenou otázku. Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2. Z jakého důvodu jste volila uvedené typy grafů? Studentka plně odpověděla na položenou otázku. Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
3. TV Prima MAX původně chtěla profilovat jako médium pro mladé. Pro mladé je ale již určen kanál Prima COOL. Neberou si tedy navzájem tyto programy své diváky? Studentka plně odpověděla na položenou otázku. Studentka plně odpověděla na položenou otázku.