Práce pojednává o marketingové e-mailové komunikaci mezi zvolenou firmou a jejími zákazníky. Bakalářská práce zjišťuje, zda existuje nějaký prostor na její zlepšení. Využívá k tomu metody kvalitativního a kvantitativního marketingového průzkumu.
Práce si klade za cíl, na základě výsledků primárních výzkumů, navrhnout doporučení, která povedou k zefektivnění e-mailové komunikace se stávajícími zákazníky firmy. V závěru práce jsou tato doporučení formulována. Firma již zahájila jejich realizaci.
Anotace v angličtině
The thesis deals with marketing e-mail communication between the selected company and its clients. The bachelor thesis examines whether there is space for improvement. It employs qualitative and quantitative marketing research methods.
The aim of the thesis is to propose recommendations based on the results of primary research, which will lead to more efficient e-mail communication with existing customers of the company. At the end of the paper these recommendations are formulated. The company has already begun their implementation.
Klíčová slova
e-mail, databáze, direct marketing, on-line komunikace, kvalitativní a kvantitativní výzkum, interview, dotazník
Klíčová slova v angličtině
e-mail, database, direct marketing, on-line communication, qualitative and quantitative research, interview, questionnaire
Rozsah průvodní práce
63 s. (84 436 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Práce pojednává o marketingové e-mailové komunikaci mezi zvolenou firmou a jejími zákazníky. Bakalářská práce zjišťuje, zda existuje nějaký prostor na její zlepšení. Využívá k tomu metody kvalitativního a kvantitativního marketingového průzkumu.
Práce si klade za cíl, na základě výsledků primárních výzkumů, navrhnout doporučení, která povedou k zefektivnění e-mailové komunikace se stávajícími zákazníky firmy. V závěru práce jsou tato doporučení formulována. Firma již zahájila jejich realizaci.
Anotace v angličtině
The thesis deals with marketing e-mail communication between the selected company and its clients. The bachelor thesis examines whether there is space for improvement. It employs qualitative and quantitative marketing research methods.
The aim of the thesis is to propose recommendations based on the results of primary research, which will lead to more efficient e-mail communication with existing customers of the company. At the end of the paper these recommendations are formulated. The company has already begun their implementation.
Klíčová slova
e-mail, databáze, direct marketing, on-line komunikace, kvalitativní a kvantitativní výzkum, interview, dotazník
Klíčová slova v angličtině
e-mail, database, direct marketing, on-line communication, qualitative and quantitative research, interview, questionnaire
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši a teoretická východiska ke specifikům e-mailové komunikace se zákazníky.
2. Stanovte cíl, výzkumné otázky a metody práce.
3. Z dostupných zdrojů analyzujte současný stav e-mailové komunikace se zákazníky.
4. Analyzujte data získané z primárního výzkumu.
5. Na základě výstupů z analytické části formulujte závěry a doporučení na zlepšení e-mailové komunikacese zákazníky a zodpovězte výzkumné otázky.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši a teoretická východiska ke specifikům e-mailové komunikace se zákazníky.
2. Stanovte cíl, výzkumné otázky a metody práce.
3. Z dostupných zdrojů analyzujte současný stav e-mailové komunikace se zákazníky.
4. Analyzujte data získané z primárního výzkumu.
5. Na základě výstupů z analytické části formulujte závěry a doporučení na zlepšení e-mailové komunikacese zákazníky a zodpovězte výzkumné otázky.
Seznam doporučené literatury
FREY, Petr, 2011. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. Praha: Management Press. ISBN 978-80-7261-237-6
KARLÍČEK, Miroslav, 2016. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-5769-8
KOTLER, Philip and Kevin Lane Keller, 2016. Marketing Management, 15th edition. Harlow: Pearson Education. ISBN 978-0-13-385646-0
KŘÍŽEK, Zdeněk a Ivan CRHA, 2012. Jak psát reklamní text. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4061-4
NASH, Edward, 2003. Direct Marketing. Brno: Computer Press. ISBN 80-7226-838-4
ŠTARCHOŇ, Peter, Jan FALTYS a Jaroslava DZUGASOVÁ, 2004. Priamy marketing. Bratislava: Direct Marketing Beta. ISBN 80-969078-5-9
Seznam doporučené literatury
FREY, Petr, 2011. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. Praha: Management Press. ISBN 978-80-7261-237-6
KARLÍČEK, Miroslav, 2016. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-5769-8
KOTLER, Philip and Kevin Lane Keller, 2016. Marketing Management, 15th edition. Harlow: Pearson Education. ISBN 978-0-13-385646-0
KŘÍŽEK, Zdeněk a Ivan CRHA, 2012. Jak psát reklamní text. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4061-4
NASH, Edward, 2003. Direct Marketing. Brno: Computer Press. ISBN 80-7226-838-4
ŠTARCHOŇ, Peter, Jan FALTYS a Jaroslava DZUGASOVÁ, 2004. Priamy marketing. Bratislava: Direct Marketing Beta. ISBN 80-969078-5-9
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět níže položené otázky.
V posudku vedoucího byly položeny tyto otázky:
1. Na strane 50 uvádzate, že príjemcami e-mailov sú v prevažnej miere ženy (86,2%) - preto by sa ich potrebám mala e-mailová komunikácia prispôsobiť. Uveďte prosím konkrétne ako si takéto prispôsobenie predstavujete. Student plně odpověděl na položenou otázku.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky:
1. V kapitole 3.4.2 na str. 41 uvádíte, že více než 200 respondentů nedokončilo vyplňování dotazníku. Máte analýzu nebo alespoň odhad, proč? Student plně odpověděl na položenou otázku.
2. Proč jste nezpracoval také OT analýzu? Můžete prosím alespoň nastínit, jaké příležitosti a ohrožení vyplývají z Vámi provedených výzkumů? Student plně odpověděl na položenou otázku.