Mikulica, T. Interní komunikace Tierra Verde s.r.o. a její srovnání v rámci teorie a praxe. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2017
Bakalářská práce se zabývá interní komunikaci ve firmě TIERRA VERDE s.r.o. Hlavním cílem práce je zhodnocení aktuálního využití a efektivity interní komunikace v rámci vedení firmy a mezi zaměstnanci a její nastavení a využití do budoucna.
Teoretická část se zabývá základními termíny a pojmy spojené s interní komunikaci a vazbami mezi interní komunikací a firemní kulturou. Také nastaví metodiku a cíle práce.
Praktická část představí charakteristiku firmy TIERRA VERDE s.r.o. současně s aktuální situací v oblasti interní komunikace a nastavení její strategie. Součástí praktické části je interní kvalitativní analýza management (polostrukturovaný hloubkový rozhovor) a kvantitativní analýza zaměstnanci (dotazníkové šetření).
Závěr a vyhodnocení se bude zabývat sumarizací zjištěných dat, jejich vyhodnocení a zhodnocení současného stavu interní komunikace uvedené společnosti.
Anotace v angličtině
Mikulica, T. Internal Communications of Tierra Verde Ltd. and its comparison with the theory and practice. Bachelor thesis. Zlín: Tomas Bata University, 2017
This thesis deals with internal communication within the company TIERRA VERDE Ltd. The main objective is to evaluate the current use and effectiveness of internal communication between the company's management and employees, its setting and use in the future.
The theoretical part deals with basic terms and concepts related to internal communication and links between internal communication and corporate culture. Also the goals and methodology of work will be presented.
The analytical part presents the characteristics of the company TIERRA VERDE Ltd. , the current situation in internal communication and the strategy of the company. Part of the analysis is an internal qualitative analysis - management (semi structured interviews) and a quantitative analysis - employees (a questionnaire).
Conclusion and evaluation will contain summarization of the acquired data and assessment and evaluation of the current state of internal communication of the company.
Klíčová slova
nterní komunikace, komunikační strategie, firemní kultura, marketingová komunikace, identita, kultura a image společnosti
Klíčová slova v angličtině
internal communication, communication strategy, corporate culture, marketing communication, identity, culture and image
Rozsah průvodní práce
62 stran (75419)
Jazyk
CZ
Anotace
Mikulica, T. Interní komunikace Tierra Verde s.r.o. a její srovnání v rámci teorie a praxe. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2017
Bakalářská práce se zabývá interní komunikaci ve firmě TIERRA VERDE s.r.o. Hlavním cílem práce je zhodnocení aktuálního využití a efektivity interní komunikace v rámci vedení firmy a mezi zaměstnanci a její nastavení a využití do budoucna.
Teoretická část se zabývá základními termíny a pojmy spojené s interní komunikaci a vazbami mezi interní komunikací a firemní kulturou. Také nastaví metodiku a cíle práce.
Praktická část představí charakteristiku firmy TIERRA VERDE s.r.o. současně s aktuální situací v oblasti interní komunikace a nastavení její strategie. Součástí praktické části je interní kvalitativní analýza management (polostrukturovaný hloubkový rozhovor) a kvantitativní analýza zaměstnanci (dotazníkové šetření).
Závěr a vyhodnocení se bude zabývat sumarizací zjištěných dat, jejich vyhodnocení a zhodnocení současného stavu interní komunikace uvedené společnosti.
Anotace v angličtině
Mikulica, T. Internal Communications of Tierra Verde Ltd. and its comparison with the theory and practice. Bachelor thesis. Zlín: Tomas Bata University, 2017
This thesis deals with internal communication within the company TIERRA VERDE Ltd. The main objective is to evaluate the current use and effectiveness of internal communication between the company's management and employees, its setting and use in the future.
The theoretical part deals with basic terms and concepts related to internal communication and links between internal communication and corporate culture. Also the goals and methodology of work will be presented.
The analytical part presents the characteristics of the company TIERRA VERDE Ltd. , the current situation in internal communication and the strategy of the company. Part of the analysis is an internal qualitative analysis - management (semi structured interviews) and a quantitative analysis - employees (a questionnaire).
Conclusion and evaluation will contain summarization of the acquired data and assessment and evaluation of the current state of internal communication of the company.
Klíčová slova
nterní komunikace, komunikační strategie, firemní kultura, marketingová komunikace, identita, kultura a image společnosti
Klíčová slova v angličtině
internal communication, communication strategy, corporate culture, marketing communication, identity, culture and image
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte hlavní pojmy a stanovte cíl práce.
2. Popište současný stav interní komunikace ve firmě, popište propojení interní komunikace a firemní kultury.
3. Popište metodický postup výzkumu a definujte výzkumnou otázku.
4. Proveďte vlastní výzkumné šetření ke zvolenému tématu.
5. Ze zjištěných výsledků výzkumu vyvoďte závěry a navrhněte opatření aplikovatelná v praxi
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte hlavní pojmy a stanovte cíl práce.
2. Popište současný stav interní komunikace ve firmě, popište propojení interní komunikace a firemní kultury.
3. Popište metodický postup výzkumu a definujte výzkumnou otázku.
4. Proveďte vlastní výzkumné šetření ke zvolenému tématu.
5. Ze zjištěných výsledků výzkumu vyvoďte závěry a navrhněte opatření aplikovatelná v praxi
Seznam doporučené literatury
HOLÁ, J. Jak zlepšit interní komunikaci: vyhněte se zbytečným škodám, odchodu zaměstnanců a ztrátě zákazníků. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2011. 317 s. ISBN 978-80-251-2636-3.
MIKULÁŠTÍK, M. Komunikační dovednosti v praxi. Vyd. 1. Praha: Grada, 2003. 361 s. ISBN 80-247-0650-4.
JURÁŠKOVÁ, O., HORŇÁK, P a kol., Velký slovník marketingových komunikací. Vyd.1. Praha: Grada, 2012. 272 s. ISBN 978-80-247-4354-7
STEJSKALOVÁ, D., HORÁKOVÁ,I.a ŠKAPOVÁ, H. Strategie firemní komunikace. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2000. 233 s. ISBN 80-85943-99-9.
STEJSKALOVÁ, D., HORÁKOVÁ,I.a ŠKAPOVÁ, H. Strategie firemní komunikace. Vyd. 2.roz. Praha: Management Press, 2008. 254 s. ISBN 978-80-7261-178-2.
NOVÝ, I. Podniková kultura a identita. Vyd. 1. Praha: VŠE. 1993 99 s.
VYMĚTAL, J. Průvodce úspěšnou komunikací: efektivní komunikace v praxi. 1. vyd. Praha: Grada, 2008. 322 s. ISBN 978-80-247-2614-4.
MICHALÍK, D. a PALEČEK, M. Kultura a komunikace v podnikovém prostředí. Vyd. 1. Praha: Výzkumný ústav bezpečnosti práce, 2010b. 109 s. ISBN 978-80-86973-32-6.
FORET M. Marketingová Komunikace Vyd.3 Computer Press a.s. 2011 486s ISBN 978-80-251-3432-0
SOBOL M.G., FARRELLY G.E. a TAPER J.S. Shaping the Corporate Image. 1. vyd. Quorum Books 1992 160s ISBN 0-89930-564-4
HOLÁ J. Interní komunikace ve firmě Vyd.1, Computer Press a.s. 2006 170s ISBN 80-251-1250-0
KARLÍČEK M. a KRÁL P. Marketingová komunikace Vyd.1 Grada a.s. 2011 dotisk 2012 224s ISBN 978-80-247-3541-2
Seznam doporučené literatury
HOLÁ, J. Jak zlepšit interní komunikaci: vyhněte se zbytečným škodám, odchodu zaměstnanců a ztrátě zákazníků. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2011. 317 s. ISBN 978-80-251-2636-3.
MIKULÁŠTÍK, M. Komunikační dovednosti v praxi. Vyd. 1. Praha: Grada, 2003. 361 s. ISBN 80-247-0650-4.
JURÁŠKOVÁ, O., HORŇÁK, P a kol., Velký slovník marketingových komunikací. Vyd.1. Praha: Grada, 2012. 272 s. ISBN 978-80-247-4354-7
STEJSKALOVÁ, D., HORÁKOVÁ,I.a ŠKAPOVÁ, H. Strategie firemní komunikace. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2000. 233 s. ISBN 80-85943-99-9.
STEJSKALOVÁ, D., HORÁKOVÁ,I.a ŠKAPOVÁ, H. Strategie firemní komunikace. Vyd. 2.roz. Praha: Management Press, 2008. 254 s. ISBN 978-80-7261-178-2.
NOVÝ, I. Podniková kultura a identita. Vyd. 1. Praha: VŠE. 1993 99 s.
VYMĚTAL, J. Průvodce úspěšnou komunikací: efektivní komunikace v praxi. 1. vyd. Praha: Grada, 2008. 322 s. ISBN 978-80-247-2614-4.
MICHALÍK, D. a PALEČEK, M. Kultura a komunikace v podnikovém prostředí. Vyd. 1. Praha: Výzkumný ústav bezpečnosti práce, 2010b. 109 s. ISBN 978-80-86973-32-6.
FORET M. Marketingová Komunikace Vyd.3 Computer Press a.s. 2011 486s ISBN 978-80-251-3432-0
SOBOL M.G., FARRELLY G.E. a TAPER J.S. Shaping the Corporate Image. 1. vyd. Quorum Books 1992 160s ISBN 0-89930-564-4
HOLÁ J. Interní komunikace ve firmě Vyd.1, Computer Press a.s. 2006 170s ISBN 80-251-1250-0
KARLÍČEK M. a KRÁL P. Marketingová komunikace Vyd.1 Grada a.s. 2011 dotisk 2012 224s ISBN 978-80-247-3541-2
Přílohy volně vložené
flash disk
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou/diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Otázky k obhajobě:
Kapitola 3.3 na str. 31 se jmenuje ?Výzkumné otázky? a očekával jsem, že si stanovíte otázky na které Vaše práce má odpovědět. Místo toho popisujete otázky svého dotazníku. Pojmenujte prosím, na co měla Vaše práce odpovědět? Vaše očekávání a předpoklady, ne jen cíl dle kapitoly 3.4? ? Jak se k Vaší práci stavělo vedení zkoumané společnosti? Vedení společnosti tvoří 3 jednatelé, ale strukturovaný rozhovor o výsledcích Vašeho šetření jste vedl jen s jedním, s p. Dokoupilem. Jak to hodnotí zbytek vedení? ? V kapitole 4.7 (Shrnutí ? a doporučení) na str. 49, navrhujete zkoumané firmě zřídit nové oddělení ?Řízení lidských zdrojů?. V následující kapitole Závěr sám řešíte náklady a investice do něčeho co není aktuálně nutné. Jak se zkoumaná firma stavěla k Vašim závěrům? Bude něco z Vašich závěrů využito nebo realizováno?
Student měl odpovědi na otázky připraveny, zodpověděl je.