Cílem diplomové práce Strategie online marketingu portálu Aukro.cz je analýza nástrojů internetového marketingu společnosti Aukro. V teoretické části se práce zaměřuje na představení a popis těchto nástrojů, jak fungují, jaké jsou jejich výhody, pro jaké záměry
a cíle jsou tyto nástroje vhodné. Zároveň se zabývá tématem vyhodnocování jejich efekti-vity a představuje problematiku optimalizace pro vyhledávače (SEO). V praktické části jsou nástroje analyzovány z pohledu jejich efektivity, v případě SEO analýzy se snaží odhalit prostor pro zlepšení v rámci přirozených výsledků hledání ve vyhledávačích. Výstupem práce je pak zhodnocení výkonnosti internetové komunikace portálu Aukro.cz a navrhnutí konkrétních změn v rámci analyzovaných nástrojů.
Anotace v angličtině
The purpose of the dissertation theme Online marketing strategy of Aukro.cz is the tools analysis of internet marketing for the company Aukro.cz. In the theoretical par the thesis focuses on introducing and describing these tools, how they work, what are their benefits, what intentions and objectives are they appropriate for. It also deals with the evaluation of their effectiveness and represents the issue of optimalisation for the search engines (SEO). In a practical part the tools are analyzed in terms of their effectiveness. In case of SEO analysis it tries to reveal the area for improvement within the natural search results in the search engines. Eventually the output of this work is the evaluation of the internet commu-nication for Aukro.cz and the proposals of specific changes in regards of analyzed tools.
Klíčová slova
Internetový marketing, online marketing, výkonnostní marketing, KPI, konverze, PPC, SEO, Sklik, AdWords, Facebook, RTB, display (bannerová) reklama, Google Analytics, e-commerce.
Klíčová slova v angličtině
Online marketing, performance marketing, KPI, conversion, PPC, SEO, Sklik, AdWords, Facebook, RTB, display ads, Google Analytics, e-commerce.
Rozsah průvodní práce
78
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce Strategie online marketingu portálu Aukro.cz je analýza nástrojů internetového marketingu společnosti Aukro. V teoretické části se práce zaměřuje na představení a popis těchto nástrojů, jak fungují, jaké jsou jejich výhody, pro jaké záměry
a cíle jsou tyto nástroje vhodné. Zároveň se zabývá tématem vyhodnocování jejich efekti-vity a představuje problematiku optimalizace pro vyhledávače (SEO). V praktické části jsou nástroje analyzovány z pohledu jejich efektivity, v případě SEO analýzy se snaží odhalit prostor pro zlepšení v rámci přirozených výsledků hledání ve vyhledávačích. Výstupem práce je pak zhodnocení výkonnosti internetové komunikace portálu Aukro.cz a navrhnutí konkrétních změn v rámci analyzovaných nástrojů.
Anotace v angličtině
The purpose of the dissertation theme Online marketing strategy of Aukro.cz is the tools analysis of internet marketing for the company Aukro.cz. In the theoretical par the thesis focuses on introducing and describing these tools, how they work, what are their benefits, what intentions and objectives are they appropriate for. It also deals with the evaluation of their effectiveness and represents the issue of optimalisation for the search engines (SEO). In a practical part the tools are analyzed in terms of their effectiveness. In case of SEO analysis it tries to reveal the area for improvement within the natural search results in the search engines. Eventually the output of this work is the evaluation of the internet commu-nication for Aukro.cz and the proposals of specific changes in regards of analyzed tools.
Klíčová slova
Internetový marketing, online marketing, výkonnostní marketing, KPI, konverze, PPC, SEO, Sklik, AdWords, Facebook, RTB, display (bannerová) reklama, Google Analytics, e-commerce.
Klíčová slova v angličtině
Online marketing, performance marketing, KPI, conversion, PPC, SEO, Sklik, AdWords, Facebook, RTB, display ads, Google Analytics, e-commerce.
Zásady pro vypracování
1. V teoretické části diplomové práce shrňte nástroje internetového marketingu s ohledem na jejich efektivitu. Stanovte cíle práce a pracovní hypotézy, vyplývající z teoretických poznatků.
2. V praktické části diplomové práce charakterizujte portál Aukro.cz a analyzujte jeho online marketingové aktivity. Jaké z nástrojů online marketingu společnost využívá a jaké dosahují výkonnosti, efektivity a návratnosti investic.
Definujte silné a slabé stránky internetové komunikace portálu.
3. V projektové části zhodnoťte online marketingovou strategii subjektu a navrhněte úpravy nebo změny pro marketingovou komunikaci v internetovém prostředí.
4. Shrňte výsledky praktické a projektové části a naznačte možné pokračování řešené problematiky.
Zásady pro vypracování
1. V teoretické části diplomové práce shrňte nástroje internetového marketingu s ohledem na jejich efektivitu. Stanovte cíle práce a pracovní hypotézy, vyplývající z teoretických poznatků.
2. V praktické části diplomové práce charakterizujte portál Aukro.cz a analyzujte jeho online marketingové aktivity. Jaké z nástrojů online marketingu společnost využívá a jaké dosahují výkonnosti, efektivity a návratnosti investic.
Definujte silné a slabé stránky internetové komunikace portálu.
3. V projektové části zhodnoťte online marketingovou strategii subjektu a navrhněte úpravy nebo změny pro marketingovou komunikaci v internetovém prostředí.
4. Shrňte výsledky praktické a projektové části a naznačte možné pokračování řešené problematiky.
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. Vyd. 2. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
JANOUCH, Viktor. 333 tipů a triků pro internetový marketing: sbírka nejužitečnějších informací, postupů a technik. Vyd. 2. Brno: Computer Press, 2011, 278 s. ISBN 978-80-251-3402-3.
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. Vyd. 1. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
KUBÍČEK, Michal. Velký průvodce SEO: jak dosáhnout nejlepších pozic ve vyhledávačích. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2008, 320 s. ISBN 978-80-251-2195-5.
CLIFTON, Brian. Google Analytics: podrobný průvodce webovými statistikami. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2009, 336 s. 978-80-251-2231-0.
TONKIN, Sebastian, Caleb WHITMORE a Justin CUTRONI. Výkonnostní marketing s Google Analytics: strategie a techniky maximalizace online ROI. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 432 s. ISBN 978-80-251-3339-2.
Internetové zdroje: www.spir.cz, www.tyinternety.cz, www.mediaguru.cz, www.napoveda.seznam.cz, www.lupa.cz. www.blog.hubspot.com, www.mediar.cz
www.napoveda.seznam.cz, www.lupa.cz. www.blog.hubspot.com, www.mediar.cz
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. Vyd. 2. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
JANOUCH, Viktor. 333 tipů a triků pro internetový marketing: sbírka nejužitečnějších informací, postupů a technik. Vyd. 2. Brno: Computer Press, 2011, 278 s. ISBN 978-80-251-3402-3.
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. Vyd. 1. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
KUBÍČEK, Michal. Velký průvodce SEO: jak dosáhnout nejlepších pozic ve vyhledávačích. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2008, 320 s. ISBN 978-80-251-2195-5.
CLIFTON, Brian. Google Analytics: podrobný průvodce webovými statistikami. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2009, 336 s. 978-80-251-2231-0.
TONKIN, Sebastian, Caleb WHITMORE a Justin CUTRONI. Výkonnostní marketing s Google Analytics: strategie a techniky maximalizace online ROI. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 432 s. ISBN 978-80-251-3339-2.
Internetové zdroje: www.spir.cz, www.tyinternety.cz, www.mediaguru.cz, www.napoveda.seznam.cz, www.lupa.cz. www.blog.hubspot.com, www.mediar.cz
www.napoveda.seznam.cz, www.lupa.cz. www.blog.hubspot.com, www.mediar.cz
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky:
1. Prosil bych o reakci na mou výhradu ohledně pojetí projektové části. Student téměř neodpověděl na položenou otázku.
2. Jak by se daly vysvětlit důvody snižujícího se podílu Aukro.cz na celkovém objemu e-commerce u nás? Dala by se dát jednotlivým důvodům váha dle jejich významnosti? Student téměř neodpověděl na položenou otázku.
3. Jak se vyvíjí návštěvnost portálu v souvislosti s počtem registrovaných uživatelů (resp. návštěvnost na registrovaného uživatele)? Jaké mohou být důvody případného vývoje a jak s ním lze dále pracovat? Student odpověděl na položenou otázku.