Tématem diplomové práce je návrh konceptu webových stránek značky TENDON, pod kterou se do více než 60 zemí vyváží dynamická a statická lana vyráběná v české společ-nosti LANEX a.s. Teoretická práce poskytuje základní teoretický přehled o webových stránkách, moderních trendech a způsob jak správně přistupovat k celému procesu od ná-vrhu až po realizaci webu. Praktická část je kombinací analýzy sekundárních dat a vyhod-nocení kvantitativního a kvalitativního výzkumu, který lépe pomáhá definovat koncept webu tak, aby bylo naplněno očekávání zákazníka a splněny marketingové cíle.
Anotace v angličtině
The gist of this diploma thesis is to design concept of new website of the brand TENDON. The brand was established in 2005 for dynamic and static ropes produced in Czech compa-ny LANEX a.s. These product are exported to more than 60 countries. Theoretical part contains a basic overview about websites generally, modern trends and how to properly manage all the process of creating new and successful website. The practical part is com-bination of analyses of secondary data, quantitative and qualitative research and final con-clusion helps to create brief according to customers need and marketing strategy.
Klíčová slova
Web, webové stránky, návrh webu, webový design, on-line, on-line marketing, responsivní design, TENDON, dynamická lana, statická lana, lezení, horolezectví, lana
Klíčová slova v angličtině
Website, web design, on-line, on-line marketing, user interface, user experience, responsible design, TENDON, dynamic ropes, static ropes, climbing, rope
Rozsah průvodní práce
101
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem diplomové práce je návrh konceptu webových stránek značky TENDON, pod kterou se do více než 60 zemí vyváží dynamická a statická lana vyráběná v české společ-nosti LANEX a.s. Teoretická práce poskytuje základní teoretický přehled o webových stránkách, moderních trendech a způsob jak správně přistupovat k celému procesu od ná-vrhu až po realizaci webu. Praktická část je kombinací analýzy sekundárních dat a vyhod-nocení kvantitativního a kvalitativního výzkumu, který lépe pomáhá definovat koncept webu tak, aby bylo naplněno očekávání zákazníka a splněny marketingové cíle.
Anotace v angličtině
The gist of this diploma thesis is to design concept of new website of the brand TENDON. The brand was established in 2005 for dynamic and static ropes produced in Czech compa-ny LANEX a.s. These product are exported to more than 60 countries. Theoretical part contains a basic overview about websites generally, modern trends and how to properly manage all the process of creating new and successful website. The practical part is com-bination of analyses of secondary data, quantitative and qualitative research and final con-clusion helps to create brief according to customers need and marketing strategy.
Klíčová slova
Web, webové stránky, návrh webu, webový design, on-line, on-line marketing, responsivní design, TENDON, dynamická lana, statická lana, lezení, horolezectví, lana
Klíčová slova v angličtině
Website, web design, on-line, on-line marketing, user interface, user experience, responsible design, TENDON, dynamic ropes, static ropes, climbing, rope
Zásady pro vypracování
1. Na základě odborné literatury a jiných zdrojů zpracujte obecný teoretický pohled na webové stránky a definujte současné trendy.
2. Na základě odborné literatury a jiných zdrojů popiště postup návrhu a realizace webového projektu.
3. Definujte výzkumné otázky, stanovte cíle a metody práce.
4. Proveďte analýzu současného stavu webových stránek značky TENDON.
5. Proveďte výzkum, jehož výsledky budou použity pro tvorbu konceptu nového webu.
6. Zodpovězte na položené výzkumné otázky.
7. Vytvořte koncept nového webu sloužící jako podklad pro výběrové řízení dodavatele finálního řešení.
Zásady pro vypracování
1. Na základě odborné literatury a jiných zdrojů zpracujte obecný teoretický pohled na webové stránky a definujte současné trendy.
2. Na základě odborné literatury a jiných zdrojů popiště postup návrhu a realizace webového projektu.
3. Definujte výzkumné otázky, stanovte cíle a metody práce.
4. Proveďte analýzu současného stavu webových stránek značky TENDON.
5. Proveďte výzkum, jehož výsledky budou použity pro tvorbu konceptu nového webu.
6. Zodpovězte na položené výzkumné otázky.
7. Vytvořte koncept nového webu sloužící jako podklad pro výběrové řízení dodavatele finálního řešení.
Seznam doporučené literatury
STANÍČEK, 2016, Petr. Dobrý designér to všechno ví!. I. vydání. Ilustroval Marek DOUŠA. Kamenné Žehrovice: vydáno vlastním nákladem autora, 2016. ISBN 978-80-260-9427-2.
ŘEZÁČ, 2014, Jan. Web ostrý jako břitva: návrh fungujícího webu pro webdesignery a zadavatele projektů. Jihlava: Baroque Partners, 2014. ISBN 978-80-87923-01-6.
KRUG, Steve. Don't make me think, revisited: a common sense approach to Web usability. Third edition. USA: New Riders, 2014. ISBN 03-219-6551-5.
SHARKIE, Craig a Andrew FISHER. Responzivní webdesign: okamžitě. Brno: Computer Press, 2015. ISBN 978-80-251-4384-1.
KADLEC, Tim. Responzivní design profesionálně. Brno: Zoner Press, 2014. Encyklopedie Zoner Press. ISBN 978-80-7413-280-3.
Seznam doporučené literatury
STANÍČEK, 2016, Petr. Dobrý designér to všechno ví!. I. vydání. Ilustroval Marek DOUŠA. Kamenné Žehrovice: vydáno vlastním nákladem autora, 2016. ISBN 978-80-260-9427-2.
ŘEZÁČ, 2014, Jan. Web ostrý jako břitva: návrh fungujícího webu pro webdesignery a zadavatele projektů. Jihlava: Baroque Partners, 2014. ISBN 978-80-87923-01-6.
KRUG, Steve. Don't make me think, revisited: a common sense approach to Web usability. Third edition. USA: New Riders, 2014. ISBN 03-219-6551-5.
SHARKIE, Craig a Andrew FISHER. Responzivní webdesign: okamžitě. Brno: Computer Press, 2015. ISBN 978-80-251-4384-1.
KADLEC, Tim. Responzivní design profesionálně. Brno: Zoner Press, 2014. Encyklopedie Zoner Press. ISBN 978-80-7413-280-3.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět níže položené otázky.
V posudku vedoucího byly položeny tyto otázky:
1. Jaký předpokládáte rozpočet na tvorbu nové webové prezentace/e-shopu?
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky:
1. Na základe dostupnej odbornej literatúry uveďte konkrétne členenie prvkov značky, ktoré by zohľadňovalo aj webové stránky, príp. URL, či internetovú doménu.
2. Aký význam má webová stránka vo vzťahu k jednotlivým prvkom značky a akú úlohu zohráva v rámci tvorby imidžu značky?
3. Na s. 82 uvádzate rozpočet 200 000 Kč, z čoho ste vychádzali pri stanovení tejto ceny?