Tato diplomová práce se zaměřuje na optimalizaci marketingové komunikace, konkrétně s bližším zaměřením na online marketingovou komunikaci. Teoretická část představuje hlavní nosné nástroje moderní online marketingové komunikace a trendy v tomto odvětví. Prak-tická část pak obsahuje analýzu současného stavu online a offline marketingové komunika-ce ve vybrané společnosti Aquaprogress, s. r. o., jejímž hlavním předmětem činnosti je dis-tribuce a prodeje přístrojů, sloužících k úpravě pitné a užitkové vody domácnostem a fir-mám. Na základě analýzy byl navržen projekt s vhodnými kroky pro optimalizaci online komunikace, konkrétně zavedení a způsobu využití nástrojů sociálních sítí, PPC kampaní a emailingu. Výsledný projekt byl podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on optimization of marketing communication with closer concentrati-on on online marketing communication. Theoretical part introduces the main and important instruments of online communication and trends in this branch. Practical part contains the analysis of present situation of online and offline marketing communication in the chtosen company AQUAPROGRESS s.r.o. The main object of activity of this company is distri-bution and selling the sets for water treatment of drinking and utility water in households and companies. On the basis of analysis it was suggested the project for optimization of online communication, specifically the implementation and the way of using social media, PPC campaigns and e-mailing.
The final project was put to cost benefit, time and risk analysis.
Klíčová slova
marketing, online marketing, marketingová komunikace, online marketingová komunikace, SEO, PPC, FACEBOOK, emailing, sociální sítě.
Klíčová slova v angličtině
marketing, Online communication, SEO, PPC, Facebook, Emailing, Social sites
Rozsah průvodní práce
84 s. (98 368 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zaměřuje na optimalizaci marketingové komunikace, konkrétně s bližším zaměřením na online marketingovou komunikaci. Teoretická část představuje hlavní nosné nástroje moderní online marketingové komunikace a trendy v tomto odvětví. Prak-tická část pak obsahuje analýzu současného stavu online a offline marketingové komunika-ce ve vybrané společnosti Aquaprogress, s. r. o., jejímž hlavním předmětem činnosti je dis-tribuce a prodeje přístrojů, sloužících k úpravě pitné a užitkové vody domácnostem a fir-mám. Na základě analýzy byl navržen projekt s vhodnými kroky pro optimalizaci online komunikace, konkrétně zavedení a způsobu využití nástrojů sociálních sítí, PPC kampaní a emailingu. Výsledný projekt byl podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on optimization of marketing communication with closer concentrati-on on online marketing communication. Theoretical part introduces the main and important instruments of online communication and trends in this branch. Practical part contains the analysis of present situation of online and offline marketing communication in the chtosen company AQUAPROGRESS s.r.o. The main object of activity of this company is distri-bution and selling the sets for water treatment of drinking and utility water in households and companies. On the basis of analysis it was suggested the project for optimization of online communication, specifically the implementation and the way of using social media, PPC campaigns and e-mailing.
The final project was put to cost benefit, time and risk analysis.
Klíčová slova
marketing, online marketing, marketingová komunikace, online marketingová komunikace, SEO, PPC, FACEBOOK, emailing, sociální sítě.
Klíčová slova v angličtině
marketing, Online communication, SEO, PPC, Facebook, Emailing, Social sites
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte kritickou literární rešerši na téma marketingová komunikace.
Praktická část
Popište a analyzujte současný stav marketingové komunikace ve společnosti Aquaprogress, s. r. o.
Na základě analýzy vytvořte návrh optimalizace současné marketingové komunikace společnosti Aquaprogress, s. r. o.
Navržený projekt podrobte časové, rizikové a nákladové analýze a vyhodnoťte očekávané přínosy.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte kritickou literární rešerši na téma marketingová komunikace.
Praktická část
Popište a analyzujte současný stav marketingové komunikace ve společnosti Aquaprogress, s. r. o.
Na základě analýzy vytvořte návrh optimalizace současné marketingové komunikace společnosti Aquaprogress, s. r. o.
Navržený projekt podrobte časové, rizikové a nákladové analýze a vyhodnoťte očekávané přínosy.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Teorie a praxe v marketingové komunikaci. 1. vydání. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2015, 190 s. Protipóly marketingové komunikace. ISBN 978-80-87500-68-2.
BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. I. vydání. Praha: Grada, 2007, 280 s. ISBN 978-80-247-1535-3.
HILL, Mark E. Marketing strategy: The thinking involved. I. edition. Sage, 2013, 334 s. ISBN 978-1-4129-8730-1.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing Strategie a trendy. 2. rozšířené vydání. Praha: Grada, 2013, 368 s. ISBN 90-80-247-4670-8.
SMITH, P. R. a Ze ZOOK. Marketing communications: offline and online integration, engagement and analytics. Sixth edition. Philadelphia: KoganPage, 2016. ISBN 9780749473402.
TRUČKA, Jaroslav. Marketing jako šachová hra. 1. vydání. Praha: Grada, 2013, 216 s. ISBN 978-80-265-0054-4.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Teorie a praxe v marketingové komunikaci. 1. vydání. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2015, 190 s. Protipóly marketingové komunikace. ISBN 978-80-87500-68-2.
BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. I. vydání. Praha: Grada, 2007, 280 s. ISBN 978-80-247-1535-3.
HILL, Mark E. Marketing strategy: The thinking involved. I. edition. Sage, 2013, 334 s. ISBN 978-1-4129-8730-1.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing Strategie a trendy. 2. rozšířené vydání. Praha: Grada, 2013, 368 s. ISBN 90-80-247-4670-8.
SMITH, P. R. a Ze ZOOK. Marketing communications: offline and online integration, engagement and analytics. Sixth edition. Philadelphia: KoganPage, 2016. ISBN 9780749473402.
TRUČKA, Jaroslav. Marketing jako šachová hra. 1. vydání. Praha: Grada, 2013, 216 s. ISBN 978-80-265-0054-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: doc. Pilík, 22 b.
Které z Vašich návrhů z projektu bude firma realizovat nebo již realizovala? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: dr. Bejtkovský, 14 b.
V rámci Zásad pro vypracování DP si diplomant stanovil vyhodnotit očekávané přínosy jeho návrhu optimalizace, které nejsou v DP přímo uvedeny. Můžete tedy tyto přínosy vyhodnotit? ZODPOVĚZENO ZCELA
V jaké fázi je nyní jeho návrh optimalizace současné marketingové komunikace společnosti Aquaprogress, s. r. o.? Co se podařilo realizovat, kde se objevila úskalí a jakým způsobem byla řešena? ZODPOVĚZENO ZCELA
doc. Chovancová:
Jaké metody jste použil ve své práci? Jak jste dělal vlastní průzkum? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ