Tato bakalářská práce se zabývá návrhem komunikačního plánu. V teoretické části je popsán komunikační plán a všechny jeho části. V analytické části jsou poznatky z teoretické části aplikovány na konkrétní návrh komunikačního plánu pro firmu Speco Control s. r. o. V závěru je shrnutí řešené problematiky a doporučení pro firmu.
Anotace v angličtině
The theme of my bachelor thesis is ''Proposal of communication plan for the company SPECO CONTROL‘‘. In the theoretic part is described the communication plan and all parts of him. In analytic part is concrete proposal of communication plan for the company Speco Control. In conclusion is the summary of solving problems and the recommendation for the company.
communication plan,communication, customer, SWOT analyse, budget
Rozsah průvodní práce
61 s., 7 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem komunikačního plánu. V teoretické části je popsán komunikační plán a všechny jeho části. V analytické části jsou poznatky z teoretické části aplikovány na konkrétní návrh komunikačního plánu pro firmu Speco Control s. r. o. V závěru je shrnutí řešené problematiky a doporučení pro firmu.
Anotace v angličtině
The theme of my bachelor thesis is ''Proposal of communication plan for the company SPECO CONTROL‘‘. In the theoretic part is described the communication plan and all parts of him. In analytic part is concrete proposal of communication plan for the company Speco Control. In conclusion is the summary of solving problems and the recommendation for the company.
communication plan,communication, customer, SWOT analyse, budget
Zásady pro vypracování
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k tématu a specifikujte cíle práce.
Analyzujte současný způsob komunikace firmy a specifikujte možné příležitosti a hrozby.
Zhodnoťte výsledky SWOT analýzy.
Zpracujte návrh komunikačního plánu pro firmu.
Vyhodnoťte efektivnost navrhovaného plánu.
Zásady pro vypracování
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k tématu a specifikujte cíle práce.
Analyzujte současný způsob komunikace firmy a specifikujte možné příležitosti a hrozby.
Zhodnoťte výsledky SWOT analýzy.
Zpracujte návrh komunikačního plánu pro firmu.
Vyhodnoťte efektivnost navrhovaného plánu.
Seznam doporučené literatury
[1] Pelsmacker, Patrick de. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
[2] Nagyová, Jana. Marketingová komunikace není pouze reklama. Praha: Vox, 1999. 150 s. ISBN 80-86324-00-1.
[3] Foret, Miroslav. Marketingová komunikace. Jihlava: Ekon, 1997. 157 s. ISBN 80-210-1681-7.
[4] Kozák, Vratislav. Marketingová komunikace. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2004. 91 s. ISBN 80-7318-230-0.
[5] Světlík, Jaroslav. Marketing a reklama. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2003. 170 s. ISBN 80-7318-140-1.
Seznam doporučené literatury
[1] Pelsmacker, Patrick de. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
[2] Nagyová, Jana. Marketingová komunikace není pouze reklama. Praha: Vox, 1999. 150 s. ISBN 80-86324-00-1.
[3] Foret, Miroslav. Marketingová komunikace. Jihlava: Ekon, 1997. 157 s. ISBN 80-210-1681-7.
[4] Kozák, Vratislav. Marketingová komunikace. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2004. 91 s. ISBN 80-7318-230-0.
[5] Světlík, Jaroslav. Marketing a reklama. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2003. 170 s. ISBN 80-7318-140-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1. SWOT analýza
- z jakých zdrojů jste čerpala při hodnocení prostředí firmy?
- vysvětlete hrozbu "neexistence marketingových činností".
2. Jak se shoduje cíl "maximalizace zisku" a "dlouhodobé přežití na trhu" (str. 35)
3. Vysvětlete, v jakém čas. horizontu předpokládáte zavedení propagačních akcí.