Bakalářská práce se zabývá tvorbou propagace fiktivního restauračního zařízení. Výsledkem práce jsou návrhy vhodných propagačních materiálů, webových stránek restaurace a vhodného typu mobilní aplikace. Bakalářskou práci provázelo motto "snadně, levně a efektivně" tudíž i přes jisté možnosti dražšího pořízení či pořízení již hotových dílčích částí webových stránek a mobilní aplikace, byla vždy vybrána nejlevnější varianta splňující alespoň minimální požadované vlastnosti a funkčnosti.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis is focused on the introduction of a fictitious restaurant to the online promotion. The result of the thesis includes the designs of appropriate promotional materials, restaurant's website and the type of mobile application. The motto of the bachelor thesis is: "easily, cheaply and efficiently". Despite the possibility of more expensive purchase or purchase of a final product, the cheapest option fulfilling at least minimum of the requirements was always chosen.
Klíčová slova
redakční systém, web, mobilní aplikace, plugin, webhosting, WordPress, restaurace
Klíčová slova v angličtině
Content management system, web, mobile application, plugin, webhosting, WordPress, restaurant
Rozsah průvodní práce
64 s. (71 018 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá tvorbou propagace fiktivního restauračního zařízení. Výsledkem práce jsou návrhy vhodných propagačních materiálů, webových stránek restaurace a vhodného typu mobilní aplikace. Bakalářskou práci provázelo motto "snadně, levně a efektivně" tudíž i přes jisté možnosti dražšího pořízení či pořízení již hotových dílčích částí webových stránek a mobilní aplikace, byla vždy vybrána nejlevnější varianta splňující alespoň minimální požadované vlastnosti a funkčnosti.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis is focused on the introduction of a fictitious restaurant to the online promotion. The result of the thesis includes the designs of appropriate promotional materials, restaurant's website and the type of mobile application. The motto of the bachelor thesis is: "easily, cheaply and efficiently". Despite the possibility of more expensive purchase or purchase of a final product, the cheapest option fulfilling at least minimum of the requirements was always chosen.
Klíčová slova
redakční systém, web, mobilní aplikace, plugin, webhosting, WordPress, restaurace
Klíčová slova v angličtině
Content management system, web, mobile application, plugin, webhosting, WordPress, restaurant
Zásady pro vypracování
Proveďte rešerši vhodných redakčních systémů využitelných pro propagaci restaurace.
Porovnejte redakční systémy z různých hledisek významných pro tvůrce a uživatele webu.
Vytvořte základní prvky grafické propagace podniku.
Pomocí vybraného redakčního systému vytvořte webovou prezentaci společnosti.
Vytvořte offline mobilní aplikaci pro prezentaci restaurace a popište způsoby jejího zveřejnění.
Navrhněte možná budoucí vylepšení mobilní aplikace.
Zásady pro vypracování
Proveďte rešerši vhodných redakčních systémů využitelných pro propagaci restaurace.
Porovnejte redakční systémy z různých hledisek významných pro tvůrce a uživatele webu.
Vytvořte základní prvky grafické propagace podniku.
Pomocí vybraného redakčního systému vytvořte webovou prezentaci společnosti.
Vytvořte offline mobilní aplikaci pro prezentaci restaurace a popište způsoby jejího zveřejnění.
Navrhněte možná budoucí vylepšení mobilní aplikace.
Seznam doporučené literatury
DAWSON, Alexander. Výjimečný webdesign: jak tvořit osobité, přitažlivé, použitelné weby. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2012, 344 s. ISBN 978-80-251-3719-2.
KUDLÁČEK, Lubomír. WordPress: podrobný průvodce tvorbou a správou webů. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2734-6.
MCNEIL, Patrick. Inspirativní webdesign: průvodce nejlepšími tématy, trendy a styly. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 263 s. ISBN 978-80-251-3517-4.
PACKER, Nigel T. Internet marketing: how to get a website that works for your business. London: Right Way, 2008, 255 s. ISBN 978-0-7160-3020-1.
POLZER, Jan. Drupal 7: podrobný průvodce tvorbou a správou webů. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 432 s. ISBN 978-80-251-3445-0.
RAHMEL, Dan. Joomla: podrobný průvodce tvorbou a správou webů. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010, 382 s. ISBN 978-80-251-2714-8.
ŠESTÁKOVÁ, Lucie. WordPress: vlastní web bez programování. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2013, 248 s. ISBN 978-80-251-3832-8.
VÁVRŮ, Jiří. IPhone: vývoj aplikací. 1. vyd. Praha: Grada, 2012, 179 s. ISBN 978-80-247-4457-5.
Seznam doporučené literatury
DAWSON, Alexander. Výjimečný webdesign: jak tvořit osobité, přitažlivé, použitelné weby. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2012, 344 s. ISBN 978-80-251-3719-2.
KUDLÁČEK, Lubomír. WordPress: podrobný průvodce tvorbou a správou webů. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2734-6.
MCNEIL, Patrick. Inspirativní webdesign: průvodce nejlepšími tématy, trendy a styly. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 263 s. ISBN 978-80-251-3517-4.
PACKER, Nigel T. Internet marketing: how to get a website that works for your business. London: Right Way, 2008, 255 s. ISBN 978-0-7160-3020-1.
POLZER, Jan. Drupal 7: podrobný průvodce tvorbou a správou webů. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 432 s. ISBN 978-80-251-3445-0.
RAHMEL, Dan. Joomla: podrobný průvodce tvorbou a správou webů. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010, 382 s. ISBN 978-80-251-2714-8.
ŠESTÁKOVÁ, Lucie. WordPress: vlastní web bez programování. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2013, 248 s. ISBN 978-80-251-3832-8.
VÁVRŮ, Jiří. IPhone: vývoj aplikací. 1. vyd. Praha: Grada, 2012, 179 s. ISBN 978-80-247-4457-5.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka v krátké prezentaci představila výsledky své bakalářské práce. Po přečtení posudků vedoucího a oponenta následovala diskuze, ve které byly položeny následující dotazy:
doc. Sysel: Jak jste se věnovala zabezpečení webu?
dr. Sysala: Proč je kráva na prezentaci veganské restaurace?
dr. Sysala: Sdílíte myšlenku veganství?
dr. Sysala: Co se stane s telefonním číslem a emailem po zadání rezervaci? Jsou tyto údaje ukládány?
Studentka na položené dotazy odpověděla a reagovala pohotově.