Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace příspěvkové organizace ZOO Zlín. Cílem bakalářské práce bylo vypracování literární rešerše zaměřené na oblast marketingové komunikace a tvorba teoretických východisek pro zpracování praktické části. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace ZOO Zlín. V bakalářské práci bylo využito především kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Závěr bakalářské práce obsahuje navržená doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace příspěvkové organizace ZOO Zlín.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the analysis of the current state of marketing communi-cation of the contributory organization ZOO Zlín. The aim of the theoretical part was processing literature search focused on the area of marketing communication and the subsequent creation of theoretical basis for processing of practical part. The aim of practical part was analysis of the current state of marketing communication of the contributory organization ZOO Zlín, including asessment of the results of the analysis. In this part of the thesis special qualitative and quantitative was used. The conclusion contains recom-mendations which are aimed at improving the current state of marketing communication of contributory organization ZOO Zlín.
Klíčová slova
návštěvníci, zoologická zahrada, příspěvková organizace, marketing, marketingová komunikace, marketingový výzkum, nástroje marketingové komunikace
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace příspěvkové organizace ZOO Zlín. Cílem bakalářské práce bylo vypracování literární rešerše zaměřené na oblast marketingové komunikace a tvorba teoretických východisek pro zpracování praktické části. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace ZOO Zlín. V bakalářské práci bylo využito především kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Závěr bakalářské práce obsahuje navržená doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace příspěvkové organizace ZOO Zlín.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the analysis of the current state of marketing communi-cation of the contributory organization ZOO Zlín. The aim of the theoretical part was processing literature search focused on the area of marketing communication and the subsequent creation of theoretical basis for processing of practical part. The aim of practical part was analysis of the current state of marketing communication of the contributory organization ZOO Zlín, including asessment of the results of the analysis. In this part of the thesis special qualitative and quantitative was used. The conclusion contains recom-mendations which are aimed at improving the current state of marketing communication of contributory organization ZOO Zlín.
Klíčová slova
návštěvníci, zoologická zahrada, příspěvková organizace, marketing, marketingová komunikace, marketingový výzkum, nástroje marketingové komunikace
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkající se oblasti marketingové komunikace a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu marketingové komunikace příspěvkové organizace ZOO Zlín.
Na základě výsledků provedené analýzy navrhněte doporučení ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace příspěvkové organizace ZOO Zlín.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkající se oblasti marketingové komunikace a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu marketingové komunikace příspěvkové organizace ZOO Zlín.
Na základě výsledků provedené analýzy navrhněte doporučení ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace příspěvkové organizace ZOO Zlín.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Marketing neziskových organizací. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2011, 190 s. ISBN 978-80-87500-01-9.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
KARLÍČEK, Miroslav a kol. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2. vyd. Praha: Grada, 2016, 224 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
SHIMP, Terence A. a J. Craig ANDREWS. Advertising, promotion, and other aspects of integrated marketing communications. 9th ed. Mason, OH: South Western Cengage Learning, 2013, 729 s. ISBN 978-1-111-58021-6.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Marketing neziskových organizací. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2011, 190 s. ISBN 978-80-87500-01-9.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
KARLÍČEK, Miroslav a kol. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2. vyd. Praha: Grada, 2016, 224 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
SHIMP, Terence A. a J. Craig ANDREWS. Advertising, promotion, and other aspects of integrated marketing communications. 9th ed. Mason, OH: South Western Cengage Learning, 2013, 729 s. ISBN 978-1-111-58021-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D., 28 b
Jaká z navržených doporučení považuje studentka za nejvíce efektivní? ZODPOVĚZENO ZCELA
Měla již studentka možnost projednat svá doporučení s ředitelem či dalšími představiteli příspěvkové organizace ZOO Zlín, jaké byly případné reakce? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: Ing. Dita Kaštovská, 24 b
ZOO Zlín je příspěvková organizace, jak by mola získat další finance k uskutečnění navrhovaných doporučení? ZODPOVĚZENO ZCELA
Pokud byste se měla rozhodnout, jaké doporučení preferujete? Na základě čeho tak volíte? ZODPOVĚZENO ZCELA
Doc. Ing. Tučková, Ph.D.:
Konzultovala jste práci s paní Bojáčkovou? V práci mi chybí čísla, jednak u příjmů v rozpočtu, jednak u návštěvnosti. Jaká je reálná náštěvnost v jednotlivých měsících? Chce ZOO Zlín vůbec navýšit návštěvnost? ZODPOVĚZENO ZCELA
Ing. Horáková, Ph.D.:
Kdo je cílová skupina zlínské ZOO? Ve Vaší práci postrádám segmentaci cílové skupiny. ZODPOVĚZENO ZCELA
Ing. Kozubíková, Ph.D.:
Jaká je struktura výdajů? ZODPOVĚZENO ZCELA