Cílem diplomové práce je vytvořit projekt využití on-line komunikace pro internetový obchod dobes.eu. Teoretická část je zaměřena na problematiku internetového marketingu s důrazem na on-line komunikaci a nákupní chování na internetu. V praktické části je analyzován současný stav internetového obchodu a využití nástrojů on-line marketingu. Následně je na základě provedených analýz navržen projekt využití on-line komunikace a nástrojů vedoucí ke zvýšení návštěvnosti internetového obchodu a s tím spojeného zvýšení tržeb. V poslední částí je tento projekt podroben rizikové, nákladové a časové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of thesis is to create a project which deals with on-line communication for e-shop dobes.eu. The theoretical part is focused on the promlematic of on-line marketing with an emphasis on on-line shopping behavior. The practical part is consist of analysis of current e-shop status and usage of e-marketing tools. Based on previous analyses there is futher suggeted project. The project purpose is to increase popularity of e-shop and to increase rate of succesfully finished orders. In the last part of this work is time, cost and risk analysis of the project.
Klíčová slova
digitální marketing, e-shop, PPC reklama, optimalizace pro vyhledávače, internet
Klíčová slova v angličtině
Digital Marketing, E-shop, PPC Ads, Search Engine Optimalization, Internet
Rozsah průvodní práce
99 s. (134 942 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je vytvořit projekt využití on-line komunikace pro internetový obchod dobes.eu. Teoretická část je zaměřena na problematiku internetového marketingu s důrazem na on-line komunikaci a nákupní chování na internetu. V praktické části je analyzován současný stav internetového obchodu a využití nástrojů on-line marketingu. Následně je na základě provedených analýz navržen projekt využití on-line komunikace a nástrojů vedoucí ke zvýšení návštěvnosti internetového obchodu a s tím spojeného zvýšení tržeb. V poslední částí je tento projekt podroben rizikové, nákladové a časové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of thesis is to create a project which deals with on-line communication for e-shop dobes.eu. The theoretical part is focused on the promlematic of on-line marketing with an emphasis on on-line shopping behavior. The practical part is consist of analysis of current e-shop status and usage of e-marketing tools. Based on previous analyses there is futher suggeted project. The project purpose is to increase popularity of e-shop and to increase rate of succesfully finished orders. In the last part of this work is time, cost and risk analysis of the project.
Klíčová slova
digitální marketing, e-shop, PPC reklama, optimalizace pro vyhledávače, internet
Klíčová slova v angličtině
Digital Marketing, E-shop, PPC Ads, Search Engine Optimalization, Internet
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte literární rešerši a zpracujte teoretickou část pro oblast online marketingu.
Formulujte teoretická východiska pro zpracování analýzy.
Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu internetového obchodu a využití nástrojů online marketingu.
Na základě provedených analýz navrhněte on-line projekt, který bude sloužit ke zvýšení návštěvnosti e-shopu.
Návrhy podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte literární rešerši a zpracujte teoretickou část pro oblast online marketingu.
Formulujte teoretická východiska pro zpracování analýzy.
Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu internetového obchodu a využití nástrojů online marketingu.
Na základě provedených analýz navrhněte on-line projekt, který bude sloužit ke zvýšení návštěvnosti e-shopu.
Návrhy podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Seznam doporučené literatury
HORÁKOVÁ, Helena. Marketingové strategie. 1. vyd. Praha: Idea servis, 2014, 103 s. ISBN 978-80-85970-81-4.
CHARLESWORTH, Alan. Digital marketing: A Practical Approach. 2nd ed. Abingdon, Oxon: Routledge, 2014, 342 s. ISBN 978-0-415-83482-7.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, 2014, 716 s. ISBN 978-0-273-78699-3.
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Marketing communications: a European perspective.
5th ed. Harlow: Person, 2013, 615 s. ISBN 978-0-273-77322-1.
Seznam doporučené literatury
HORÁKOVÁ, Helena. Marketingové strategie. 1. vyd. Praha: Idea servis, 2014, 103 s. ISBN 978-80-85970-81-4.
CHARLESWORTH, Alan. Digital marketing: A Practical Approach. 2nd ed. Abingdon, Oxon: Routledge, 2014, 342 s. ISBN 978-0-415-83482-7.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, 2014, 716 s. ISBN 978-0-273-78699-3.
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Marketing communications: a European perspective.
5th ed. Harlow: Person, 2013, 615 s. ISBN 978-0-273-77322-1.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: dr. Vaněk, 26 b.
Jak je firma spokojena s Vaším správcovstvím jejích PPC kampaní? ZODPOVĚZENO ZCELA
Jaké vidíte další možné kroky, kterými by se firma měla v rámci rozvíjení obchodu na eshopu ubírat? Affiliate marketing atd. ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: Ing. Maňásek, 27 b.
Jaké další marketingové kanály nebo postupy by se daly využít pro další zlepšení výsledků tohoto eshopu? ZODPOVĚZENO ZCELA
Jaká nová funkce, prvek nebo technologická eshopová novinka by eshopu mohla pomoci v dalším růstu? ZODPOVĚZENO ZCELA
doc. Kubíčková:
Na základě čeho jste definovala cílovou skupinu? ZODPOVĚZENO ZCELA