Diplomová práce se zabývala marketingovým řízením společnosti s důrazem na zvýšení efektivity marketingové komunikace společnosti Zet, s.r.o. Teoretická část diplomové práce byla zaměřena na zpracování literární rešerše vztahující se k marketingovému řízení a plánování. V praktické části byla představena společnost Zet, s.r.o. a analyzována její současná marketingová strategie. Z výsledků situačních analýz PESTE, Porterova modelu, SWOT a analýzy marketingového mixu, vyplynuly skutečnosti pro sestavení jednotlivých akčních plánů pro zefektivnění marketingové komunikace ve společnosti. Závěrem byly akční plány podrobeny nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The master thesis was focused on strategic marketing management and planning aimed at increasing effectiveness of marketing communication of the company Zet, s.r.o. The theoretical part of the master thesis was based on writing up the literature searches focusing on the strategic marketing management and planning. In the practical part of the thesis was presented the company Zet, s.r.o. and analyzed its current marketing strategy. The results of the situational analysis PESTE, Porter's model, SWOT and current analysis of the marketing mix emerged facts for making up the action plans that are aimed at increasing effectiveness of marketing communication. Finally the action plans were put to cost, time and risk analysis.
Diplomová práce se zabývala marketingovým řízením společnosti s důrazem na zvýšení efektivity marketingové komunikace společnosti Zet, s.r.o. Teoretická část diplomové práce byla zaměřena na zpracování literární rešerše vztahující se k marketingovému řízení a plánování. V praktické části byla představena společnost Zet, s.r.o. a analyzována její současná marketingová strategie. Z výsledků situačních analýz PESTE, Porterova modelu, SWOT a analýzy marketingového mixu, vyplynuly skutečnosti pro sestavení jednotlivých akčních plánů pro zefektivnění marketingové komunikace ve společnosti. Závěrem byly akční plány podrobeny nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The master thesis was focused on strategic marketing management and planning aimed at increasing effectiveness of marketing communication of the company Zet, s.r.o. The theoretical part of the master thesis was based on writing up the literature searches focusing on the strategic marketing management and planning. In the practical part of the thesis was presented the company Zet, s.r.o. and analyzed its current marketing strategy. The results of the situational analysis PESTE, Porter's model, SWOT and current analysis of the marketing mix emerged facts for making up the action plans that are aimed at increasing effectiveness of marketing communication. Finally the action plans were put to cost, time and risk analysis.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě teoretických poznatků zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice marketingového řízení malých a středních firem.
Praktická část
Analyzujte současný stav marketingového řízení ve vybrané společnosti.
Na základě výsledků analýz navrhněte projekt marketingového řízení vybrané společnosti.
Projekt podrobte nákladové, rizikové a časové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě teoretických poznatků zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice marketingového řízení malých a středních firem.
Praktická část
Analyzujte současný stav marketingového řízení ve vybrané společnosti.
Na základě výsledků analýz navrhněte projekt marketingového řízení vybrané společnosti.
Projekt podrobte nákladové, rizikové a časové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: Strategie a trendy. 2. roz. vyd. Praha: Grada, 2013, 362 s. ISBN 9788024746708.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14. vydání. Praha: Grada, 2013, 816 s. ISBN 9788024741505.
KOTLER, Philip and ARMSTRONG, Gary. Principles of Marketing. 4th ed. Pearson Education Limited, 2005, 989 s. ISBN-13: 978-0-273-68456-5.
SHIMP, Terence A. Advertising, promotion, and other aspects of integrated marketing communications. 8th ed. Mason, Ohio: South-Western Cengage Learning, 2010, 668 s. ISBN 0-32459360-0.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2. vydání. Praha: Grada, 2014, 272 s. ISBN 9788024750378.
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: Strategie a trendy. 2. roz. vyd. Praha: Grada, 2013, 362 s. ISBN 9788024746708.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14. vydání. Praha: Grada, 2013, 816 s. ISBN 9788024741505.
KOTLER, Philip and ARMSTRONG, Gary. Principles of Marketing. 4th ed. Pearson Education Limited, 2005, 989 s. ISBN-13: 978-0-273-68456-5.
SHIMP, Terence A. Advertising, promotion, and other aspects of integrated marketing communications. 8th ed. Mason, Ohio: South-Western Cengage Learning, 2010, 668 s. ISBN 0-32459360-0.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2. vydání. Praha: Grada, 2014, 272 s. ISBN 9788024750378.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí: doc. Kozák, 27 bodů
Je pro nového pracovníka marketingu stimulující, když bude mít při nástupu průměrnou mzdu? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Oponent: Ing. Chovancová, 25 bodů
Myslíte si, že je nutností přijmout nové zaměstnance z Maďarska, když je v dnešní době angličtina téměř nutností a spediční firmy běžně nenajímají cizince? Jakou největší výhodu by to mělo?
Přemýšlela jste již o obsahu zmiňovaného newsletteru pro stávající zákazníky? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Doc. Lipták
Je správně zakreslena organizační struktura ve Vaší práci? Kdo bude řídit firmu v případě nepřítomnosti jednatele i zastupujícího speditéra? Mají billboardy v dnešní době smysl? Neuvažovala jste nad obchodním cestujícím? Není možné využít migranty jako novou pracovní sílu, která by mohla pracovat jako řidiči? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Doc. Staňková
Co je cílem Vašeho projektu? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ Jaká je současná strategie Vaší firmy? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Dr. Kramoliš
Proč není nedostatek řidičů jako hrozby ve SWOT analýze? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ Je na základě intervence ČNB dovážet do České republiky? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ