Diplomová práce na téma Řízení online marketingu ve společnosti Svět Plodů, s.r.o. je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje literární prů-zkum oblasti marketingu historii, nové trendy, online marketing, důležité analýzy v marketingu jako je SWOT analýza, PEST apod. Praktická část analyzuje marketingové aktivity v online marketingu do prosince 2016. Na základě výsledků analytické části jsou popisované projekty, které jsem realizovala.
Annotation in English
Master thesis Management of Online Marketing in the Company Svět Plodů, s.r.o. is divid-ed into theoretical and practical parts. Theoretical part includes a literature survey of the basic concepts of marketing history, new trends, online marketing, important analysis of marketing such as SWOT analysis, PEST and so on. The practical part analyzes marketing activity in online marketing into December 2016. Based on the results of the analysis we are described projects that I have implemented.
Svět Plodů, marketing communication, online marketing, low-cost marketing, Facebook, healthy diet, nuts, dry fruit
Length of the covering note
98 s.
Language
CZ
Annotation
Diplomová práce na téma Řízení online marketingu ve společnosti Svět Plodů, s.r.o. je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje literární prů-zkum oblasti marketingu historii, nové trendy, online marketing, důležité analýzy v marketingu jako je SWOT analýza, PEST apod. Praktická část analyzuje marketingové aktivity v online marketingu do prosince 2016. Na základě výsledků analytické části jsou popisované projekty, které jsem realizovala.
Annotation in English
Master thesis Management of Online Marketing in the Company Svět Plodů, s.r.o. is divid-ed into theoretical and practical parts. Theoretical part includes a literature survey of the basic concepts of marketing history, new trends, online marketing, important analysis of marketing such as SWOT analysis, PEST and so on. The practical part analyzes marketing activity in online marketing into December 2016. Based on the results of the analysis we are described projects that I have implemented.
Svět Plodů, marketing communication, online marketing, low-cost marketing, Facebook, healthy diet, nuts, dry fruit
Research Plan
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši v oblasti online marketingu.
Praktická část
Analyzujte současný stav online marketingu ve společnosti Svět Plodů, s.r.o.
Na základě výsledků analýzy navrhněte zlepšení řízení online marketingu ve vybrané firmě.
Zhodnoťte reálné možnosti navrhovaných řešení.
Závěr
Research Plan
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši v oblasti online marketingu.
Praktická část
Analyzujte současný stav online marketingu ve společnosti Svět Plodů, s.r.o.
Na základě výsledků analýzy navrhněte zlepšení řízení online marketingu ve vybrané firmě.
Zhodnoťte reálné možnosti navrhovaných řešení.
Závěr
Recommended resources
GINTY, Maura, Lauren VACCARELLO a William LEAKE. Complete B2B online marketing. Hoboken: John Wiley and Sons, 2012, 288 s. ISBN 978-1-118-14784-9.
KALKA, Regine a Andrea MASSEN. Marketing: klíč k rozhodování, co prodávat, komu a jak. Praha: Grada, 2003, 110 s. ISBN 8024704137.
KERMALLY, Sultan. Největší představitelé marketingu: jejich hlavní myšlenky, názory a díla. Vyd. 2. Brno: Computer Press, 2006, 104 s. ISBN 80-251-1013-3.
KINCL, Jan. Marketing podle trhů. Praha: Alfa Publishing, 2004, 172 s., ISBN 8086851028.
KITCHEN, Tim a Tashmeem MIRZA. Profitable social media marketing: how to grow your business using Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn and more. USA: Exposure Ninja, 2013, 216 s. ISBN 978-1492819936.
Recommended resources
GINTY, Maura, Lauren VACCARELLO a William LEAKE. Complete B2B online marketing. Hoboken: John Wiley and Sons, 2012, 288 s. ISBN 978-1-118-14784-9.
KALKA, Regine a Andrea MASSEN. Marketing: klíč k rozhodování, co prodávat, komu a jak. Praha: Grada, 2003, 110 s. ISBN 8024704137.
KERMALLY, Sultan. Největší představitelé marketingu: jejich hlavní myšlenky, názory a díla. Vyd. 2. Brno: Computer Press, 2006, 104 s. ISBN 80-251-1013-3.
KINCL, Jan. Marketing podle trhů. Praha: Alfa Publishing, 2004, 172 s., ISBN 8086851028.
KITCHEN, Tim a Tashmeem MIRZA. Profitable social media marketing: how to grow your business using Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn and more. USA: Exposure Ninja, 2013, 216 s. ISBN 978-1492819936.
Enclosed appendices
1 CD
Appendices bound in thesis
illustrations, tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Vedoucí: Dr. Dobeš, 25 bodů
Můžete uvést, kam by se měl projekt dále rozvíjet? Jaké by, dle Vás, mělo být pokračování firmy v on-line marketingu? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Oponent: Ing. Šarman, 24 bodů
Jaké jsou podle Vás hlavní výhody (přednosti) online marketingu? S jakými překážkami jste se setkala při realizaci projektu č. 2. - hromadný emailing? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Dr. Kramoliš
Je na webu stránka s nejčastějšími dotazy? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ Na eshopu není odkaz Google analytics? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ Dělala jste analýzu na klíčová slova? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Doc. Staňková Jak vypadá jak typický zákazník Vašeho obchodu? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ Jakou novou cílovou skupinu chcete získat? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Dr. Dolejšová
Co bylo nejhorším krokem při hromadném emailingu? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ