Diplomová práce je zaměřena na zvýšení povědomí o kavárně Kafé v kině. Cílem teoretické části bylo zpracování literární rešerše z dostupné literatury zabývající se marketingovou komunikací. Poznatky následně sloužily jako teoretická východiska pro zpracování praktické části. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace kavárny Kafé v kině prostřednictvím vybraných strategických marketingových analýz a kvantitativního výzkumu realizovaného pomocí dotazníkového šetření. Získané výsledky z analýz sloužily jako východiska pro vypracování projektové části. Projekt byl navržen tak, aby naplňoval cíl diplomové práce, jež je zvýšení povědomí o kavárně Kafé v kině. Závěrem byla provedena také časová, nákladová a riziková analýza projektu.
Anotace v angličtině
The Master´s thesis is focused on the increase of level of awareness of cafe "Kafé v Cine-ma". The aim of the theoretical part was the recherché of literature from available resources dealing with marketing communication. The finding then served as theoretical base for the practical part. The target of practical part was analysis of current state of marketing communication of cafe "Kafé in Cinema" through chosen marketing analysis and quantitative research realized by survey. The results from analysis served as base for the project part. The project was designed so it fulfils the targets of thesis that is the raise of awareness of cafe "Kafé in Cinema". Finally was also carried out time cost and risk analysis of the project.
Marketing communication, Communication Mix, Trends in marketing communication, Stra-tegic marketing analysis
Rozsah průvodní práce
145 s. (251 623 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na zvýšení povědomí o kavárně Kafé v kině. Cílem teoretické části bylo zpracování literární rešerše z dostupné literatury zabývající se marketingovou komunikací. Poznatky následně sloužily jako teoretická východiska pro zpracování praktické části. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace kavárny Kafé v kině prostřednictvím vybraných strategických marketingových analýz a kvantitativního výzkumu realizovaného pomocí dotazníkového šetření. Získané výsledky z analýz sloužily jako východiska pro vypracování projektové části. Projekt byl navržen tak, aby naplňoval cíl diplomové práce, jež je zvýšení povědomí o kavárně Kafé v kině. Závěrem byla provedena také časová, nákladová a riziková analýza projektu.
Anotace v angličtině
The Master´s thesis is focused on the increase of level of awareness of cafe "Kafé v Cine-ma". The aim of the theoretical part was the recherché of literature from available resources dealing with marketing communication. The finding then served as theoretical base for the practical part. The target of practical part was analysis of current state of marketing communication of cafe "Kafé in Cinema" through chosen marketing analysis and quantitative research realized by survey. The results from analysis served as base for the project part. The project was designed so it fulfils the targets of thesis that is the raise of awareness of cafe "Kafé in Cinema". Finally was also carried out time cost and risk analysis of the project.
Marketing communication, Communication Mix, Trends in marketing communication, Stra-tegic marketing analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k oblasti marketingové komunikace a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
Praktická část
Analyzujte současný stav marketingového komunikace kavárny Kafé v kině.
Na základě výsledků analýzy vypracujte projekt zaměřený na zvýšení povědomí o kavárně Kafé v kině.
Proveďte časovou, nákladovou a rizikovou analýzu projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k oblasti marketingové komunikace a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
Praktická část
Analyzujte současný stav marketingového komunikace kavárny Kafé v kině.
Na základě výsledků analýzy vypracujte projekt zaměřený na zvýšení povědomí o kavárně Kafé v kině.
Proveďte časovou, nákladovou a rizikovou analýzu projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. 6th ed. Harlow: Pearson, 2013, 820 s. ISBN 978-0-273-77054-1.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-2473-622-8.
SMITH, P. R. a Ze ZOOK. Marketing communications: integrating offline and online with social media. 5th ed. London: Kogan Page, 2011, 483 s. ISBN 978-0-7494-6193-5.
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. 6th ed. Harlow: Pearson, 2013, 820 s. ISBN 978-0-273-77054-1.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-2473-622-8.
SMITH, P. R. a Ze ZOOK. Marketing communications: integrating offline and online with social media. 5th ed. London: Kogan Page, 2011, 483 s. ISBN 978-0-7494-6193-5.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí: Dr. Bejtkovský, 27 bodů
Který z navržených šestnácti akčních plánů považuje diplomantka za nejvíce efektivní (může svoji odpověď zdůvodnit)? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Měla již diplomantka možnost projednat svůj projekt s představiteli kavárny Kafé v kině, jaké byly případné reakce?? ZODPOVĚZENO ZCELA
Oponent doc. Staňková, 24 bodů
Vysvětlete pojem "povědomí o značce" (Brand Awareness). Jaký je rozdíl mezi spontánní a podpořenou známostí značky? ZODPOVĚZENO ZCELA
Na str. 58 píšete, že váha jednotlivých kritérií odpovídá důležitosti aspektu pro zákazníka. Jak jste prakticky tyto konkrétní váhy kritérií stanovila? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Doc. Lipták
Co byste řekla vlastníkovi na otázku, co má dělat jako první? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Dr. Kramoliš
Nakolik je aktuálně zaplněna kapacita kavárny? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Dr. Dolejšová
Jakým způsobem jste využila výsledky dotazníků pro projektovou část? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Mgr. Richtr
Jaká je provázanost mezi kavárnou a kinem? Není možná spolupráce mezi kinem a kavárnou? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Doc. Staňková
Není možná dohoda s majitelem kina? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ