Tato diplomová práce se zabývá možností využití marketingové komunikace v minipivovaru Chomout s.r.o. Jejím cílem je navrhnout projekt marketingové komunikace, za jeho pomoci zvýšit povědomí o značce, a zlepšit postavení pivovaru na regionálním trhu s pivem. Práce je rozčleněna na část teoretickou a praktickou. V rámci teoretické části jsou zpracovány základní informace týkající se oboru pivovarnictví, dále pak poznatky z oboru marketingu, marketingové analýzy, marketingové komunikace a marketingového řízení. Praktická část je následně rozdělena na část analytickou a vlastní projekt. Analytická část se věnuje představení pivovaru Chomout a vymezením jeho současné pozice na regionálním trhu. Je zde provedena analýza vnějšího a vnitřního prostředí a zhodnocení současného stavu marketingové komunikace. Na základě výsledků provedených analýz jsou pak formulovány návrhy a doporučení pro pivovar Chomout s.r.o. Projekt je pak v závěru podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the possible use of marketing communication in a minibrewery Cho-mout s.r.o. Its aim is to propose a suggest marketing communication, with its help to in-crease the brand awareness and improve the position on the regional brewery beer market. Thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part presents the basic information related to the brewing industry, as well as knowledge from the field of market-ing, marketing analysis, marketing communications and marketing management. The practi-cal part is then divided into analytical part and own project. The analytical part focuses on the introduction of the brewery Chomout s.r.o. and determines its current position on the regional market. There is an analysis of the external and internal environment and assess the current state of marketing communications. Based on the results of the analyzes are then formulated proposals and recommendations for the brewery Chomout s.r.o. Finally, the project is then subjected to time, cost and risk analysis.
Tato diplomová práce se zabývá možností využití marketingové komunikace v minipivovaru Chomout s.r.o. Jejím cílem je navrhnout projekt marketingové komunikace, za jeho pomoci zvýšit povědomí o značce, a zlepšit postavení pivovaru na regionálním trhu s pivem. Práce je rozčleněna na část teoretickou a praktickou. V rámci teoretické části jsou zpracovány základní informace týkající se oboru pivovarnictví, dále pak poznatky z oboru marketingu, marketingové analýzy, marketingové komunikace a marketingového řízení. Praktická část je následně rozdělena na část analytickou a vlastní projekt. Analytická část se věnuje představení pivovaru Chomout a vymezením jeho současné pozice na regionálním trhu. Je zde provedena analýza vnějšího a vnitřního prostředí a zhodnocení současného stavu marketingové komunikace. Na základě výsledků provedených analýz jsou pak formulovány návrhy a doporučení pro pivovar Chomout s.r.o. Projekt je pak v závěru podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the possible use of marketing communication in a minibrewery Cho-mout s.r.o. Its aim is to propose a suggest marketing communication, with its help to in-crease the brand awareness and improve the position on the regional brewery beer market. Thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part presents the basic information related to the brewing industry, as well as knowledge from the field of market-ing, marketing analysis, marketing communications and marketing management. The practi-cal part is then divided into analytical part and own project. The analytical part focuses on the introduction of the brewery Chomout s.r.o. and determines its current position on the regional market. There is an analysis of the external and internal environment and assess the current state of marketing communications. Based on the results of the analyzes are then formulated proposals and recommendations for the brewery Chomout s.r.o. Finally, the project is then subjected to time, cost and risk analysis.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace v pivovarnictví.
Praktická část
Proveďte analýzu současné marketingové komunikace v pivovaru Chomout s.r.o.
Zpracujte projekt marketingové komunikace v pivovaru Chomout s.r.o.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace v pivovarnictví.
Praktická část
Proveďte analýzu současné marketingové komunikace v pivovaru Chomout s.r.o.
Zpracujte projekt marketingové komunikace v pivovaru Chomout s.r.o.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. 6th ed. Harlow: Pearson, 2013, 820 s. ISBN 978-0-273-77054-1.
KOTLER, Philip. Marketing podle Kotlera: jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2000, 258 s. ISBN 80-7261-010-4.
KOZÁK, Vratislav. Marketingová komunikace. Vyd. 1. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2004, 91 s. ISBN 80-7318-230-0.
MOOIJ, Marieke de. Global marketing and advertising: understanding cultural paradoxes. 3rd ed. Los Angeles: SAGE, c2010, 323 s. ISBN 978-1-4129-7041-9.
SMITH, Paul. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000, 518 s. ISBN 80-7226-252-1.
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. 6th ed. Harlow: Pearson, 2013, 820 s. ISBN 978-0-273-77054-1.
KOTLER, Philip. Marketing podle Kotlera: jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2000, 258 s. ISBN 80-7261-010-4.
KOZÁK, Vratislav. Marketingová komunikace. Vyd. 1. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2004, 91 s. ISBN 80-7318-230-0.
MOOIJ, Marieke de. Global marketing and advertising: understanding cultural paradoxes. 3rd ed. Los Angeles: SAGE, c2010, 323 s. ISBN 978-1-4129-7041-9.
SMITH, Paul. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000, 518 s. ISBN 80-7226-252-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D. 26 b
Je dostatek kvalifikované pracovní síly pro tak vysoký počet minipivovarů?
Je pro minipivovary větší hrozbou konkurence průmyslových minipivovarů nebo jiných minipivovarů a proč? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: Mgr. Jiří Jandečka 25 b
V práci byly zmíněny další rozpracované projekty s výhledem na další vzájemnou spolupráci. Jaký je vývoj v této oblasti a podařilo se společně realizovat další záměry?
Jak se navrhované projekty shodují s celkovou strategií firmy? ZODPOVĚZENO ZCELA
dr. Matošková:
Pracujete v pivovaru? Jaký je Váš osobní přínos k práci? ZODPOVĚZENO ZCELA