Cílem této diplomové práce je navrhnout plán marketingové komunikace, se zaměřením na sociální sítě, pro projekt "Pečení nás baví" společnosti Lesaffre Česko, a.s. a záležitostí s ním spojených. Teoretická část je zaměřena na internetový marketing, sociální sítě, marketingovou komunikaci na sociálních sítích a možnosti propagace na sociálních sítích. Praktická část je rozdělena na dva oddíly, v analytické části je charakterizována společnost, dále analýza stavu výchozí situace projektu, analýza konkurence a vyhodnocení dotazníkového šetření. Druhá část je zaměřena na projekt zefektivnění marketingové komunikace na sociálních sítích, který je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The purpose of this diploma is develop plan for marketing communication, especially focused to social media, for project "Pečení nás baví" by company Lesaffre Česko, a.s. and related matters. Theoretical part is focused to internet marketing, social networks, marketing communication and propagation possibilities on social network. Practical part is divided
to two parts, analytical part contsins company characteritics, then analysis of current project state, analysis of concurrency and evaluation of questionary research. Second part is focused to rise marketing communication efficiency on the social networks, which is analyzed
by timing, costs and risks.
Klíčová slova
Internetový marketing, Sociální sítě, Marketingová komunikace, Facebook
Klíčová slova v angličtině
Internet Marketing, Social Networking, Marketing Communications, Facebook
Rozsah průvodní práce
87 s. (132 577 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této diplomové práce je navrhnout plán marketingové komunikace, se zaměřením na sociální sítě, pro projekt "Pečení nás baví" společnosti Lesaffre Česko, a.s. a záležitostí s ním spojených. Teoretická část je zaměřena na internetový marketing, sociální sítě, marketingovou komunikaci na sociálních sítích a možnosti propagace na sociálních sítích. Praktická část je rozdělena na dva oddíly, v analytické části je charakterizována společnost, dále analýza stavu výchozí situace projektu, analýza konkurence a vyhodnocení dotazníkového šetření. Druhá část je zaměřena na projekt zefektivnění marketingové komunikace na sociálních sítích, který je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The purpose of this diploma is develop plan for marketing communication, especially focused to social media, for project "Pečení nás baví" by company Lesaffre Česko, a.s. and related matters. Theoretical part is focused to internet marketing, social networks, marketing communication and propagation possibilities on social network. Practical part is divided
to two parts, analytical part contsins company characteritics, then analysis of current project state, analysis of concurrency and evaluation of questionary research. Second part is focused to rise marketing communication efficiency on the social networks, which is analyzed
by timing, costs and risks.
Klíčová slova
Internetový marketing, Sociální sítě, Marketingová komunikace, Facebook
Klíčová slova v angličtině
Internet Marketing, Social Networking, Marketing Communications, Facebook
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky získané z dostupných literárních zdrojů vztahující se k problematice internetového marketingu a sociálních sítí.
Praktická část
Analyzujte současný stav využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě.
Na základě zjištěných skutečností navrhněte projekt pro zefektivnění marketingové komunikace na zvolených sociálních sítích ve vybrané firmě.
Navržený projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky získané z dostupných literárních zdrojů vztahující se k problematice internetového marketingu a sociálních sítí.
Praktická část
Analyzujte současný stav využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě.
Na základě zjištěných skutečností navrhněte projekt pro zefektivnění marketingové komunikace na zvolených sociálních sítích ve vybrané firmě.
Navržený projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ANDERSON, Eric. Social media marketing: game theory and the emergence of collaboration. Heidelberg: Springer, 2013, 188 s. ISBN 978-3-642-13298-8.
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Brno: Computer Press, 2011, 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
EVANS, Liana. Social media marketing: strategies for engaging in Facebook, Twitter and other social media. Indianapolis: Que, 2011, 342 s. ISBN 978-0-7897-4284-1.
FUNK, Tom. Advanced social media marketing: how to lead, launch, and manage a successful social media program. New York: Apress, 2013, 246 s. ISBN 978-1-4302-4407-3.
STERNE, Jim. Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích: [metriky sociálních médií od A do Z]. Brno: Computer Press, 2011, 280 s. ISBN 978-80-251-3340-8.
Seznam doporučené literatury
ANDERSON, Eric. Social media marketing: game theory and the emergence of collaboration. Heidelberg: Springer, 2013, 188 s. ISBN 978-3-642-13298-8.
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Brno: Computer Press, 2011, 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
EVANS, Liana. Social media marketing: strategies for engaging in Facebook, Twitter and other social media. Indianapolis: Que, 2011, 342 s. ISBN 978-0-7897-4284-1.
FUNK, Tom. Advanced social media marketing: how to lead, launch, and manage a successful social media program. New York: Apress, 2013, 246 s. ISBN 978-1-4302-4407-3.
STERNE, Jim. Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích: [metriky sociálních médií od A do Z]. Brno: Computer Press, 2011, 280 s. ISBN 978-80-251-3340-8.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí: doc. Pilík, 20 bodů
Pro jakou cílovou skupinu zákazníků byste použila zmíněný YouTube a Instagram v souvislosti s produkty dané firmy? ZODPOVĚZENO ZCELA
Uvažuje firma o realizaci Vámi navrženého projektu? V případě, že ano, kdy by měla realizace začít? ZODPOVĚZENO ZCELA
Oponent: Ing. Hrňová, 27 bodů
Jak reagovali zástupci společnosti na předložený projekt? Budou realizovány všechny části navrhovaného projektu? ZODPOVĚZENO ZCELA
Doc. Lipták
Co je produkt, o který Vám jde? Řešila jste kde mimo pečení se dá droždí použít? Využíváte i specializaci na zahraniční kuchyni? ZODPOVĚZENO ZCELA
Dr. Kramoliš
Víte, jaká je spotřeba droždí v ČR? Jaké bylo zadání redesignu webu? ZODPOVĚZENO ZCELA