Diplomová práce se věnuje projektu zvýšení prodeje výrobků vybrané firmy. Práce je roz-dělena na dvě části ? teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zaobírá poznatky ze studia odborné literatury, týkající se problematiky z oblasti marketingu, marketingového mixu, způsobům marketingové komunikace, marketingového výzkumu a prodeje. Výsled-kem praktické části je vypracování dotazníkového šetření, PEST a SWOT analýzy. Pod-kladem pro vypracování projektové části jsou získané poznatky, na základ kterých budou uvedeny doporučené aktivity přispívající ke zvýšení prodeje výrobků. Na závěr jsou zhod-noceny náklady, čas a rizika projektu.
Anotace v angličtině
This thesis discusses a project on increases in product sales of a selected company. The thesis is divided on the two parts ? theoretical and practical part. Theoretical part includes pieces of knowledge resulting from specialized literature, dealing with the issue of marke-ting, marketing mix, ways of marketing comunication, marketing research and sales. The result of the practical part is creating od questionnaire survey, PEST and SWOT analysis. The basic for the preparation part is obtained knowledge on which suggested activities will be given to increase sales of products. At the end there is the asessment of costs, time and risks of the project.
Klíčová slova
marketingová komunikace, brand marketing, zvýšení prodeje, design, rede-sign, PEST analýza, SWOT analýza.
Diplomová práce se věnuje projektu zvýšení prodeje výrobků vybrané firmy. Práce je roz-dělena na dvě části ? teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zaobírá poznatky ze studia odborné literatury, týkající se problematiky z oblasti marketingu, marketingového mixu, způsobům marketingové komunikace, marketingového výzkumu a prodeje. Výsled-kem praktické části je vypracování dotazníkového šetření, PEST a SWOT analýzy. Pod-kladem pro vypracování projektové části jsou získané poznatky, na základ kterých budou uvedeny doporučené aktivity přispívající ke zvýšení prodeje výrobků. Na závěr jsou zhod-noceny náklady, čas a rizika projektu.
Anotace v angličtině
This thesis discusses a project on increases in product sales of a selected company. The thesis is divided on the two parts ? theoretical and practical part. Theoretical part includes pieces of knowledge resulting from specialized literature, dealing with the issue of marke-ting, marketing mix, ways of marketing comunication, marketing research and sales. The result of the practical part is creating od questionnaire survey, PEST and SWOT analysis. The basic for the preparation part is obtained knowledge on which suggested activities will be given to increase sales of products. At the end there is the asessment of costs, time and risks of the project.
Klíčová slova
marketingová komunikace, brand marketing, zvýšení prodeje, design, rede-sign, PEST analýza, SWOT analýza.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky vztahující se k problematice prodeje výrobků.
Praktická část
Analyzujte možnosti prodeje produktů vybrané firmy na českém trhu.
Navrhněte projekt na zvýšení prodeje výrobků vybrané firmy.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky vztahující se k problematice prodeje výrobků.
Praktická část
Analyzujte možnosti prodeje produktů vybrané firmy na českém trhu.
Navrhněte projekt na zvýšení prodeje výrobků vybrané firmy.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BRAMSTON, Dave. Design výrobků. Hledání inspirace. 1. vyd. Brno: Computer, 2010, 176 s. ISBN 978-80-251-2914-2.
FISK, Peter. Staňte se marketingovým géniem. 1. vyd. Brno: Computer, 2006, 348 s. ISBN 80-251-1319-1.
CHAFFEY, David. eMarketing eXcellence. 3rd ed. Amsterdam: Elsevier, 2008, 508 s. ISBN 978-0-7506-8945-8.
KOTLER, Philip et al. Moderní marketing. 4. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
LEONARD, Neil a Gavin Ambrose. Idea Generation. 1st ed. Lausanne: AVA, 2013, 192 s. ISBN 978-2-940411-81-8.
Seznam doporučené literatury
BRAMSTON, Dave. Design výrobků. Hledání inspirace. 1. vyd. Brno: Computer, 2010, 176 s. ISBN 978-80-251-2914-2.
FISK, Peter. Staňte se marketingovým géniem. 1. vyd. Brno: Computer, 2006, 348 s. ISBN 80-251-1319-1.
CHAFFEY, David. eMarketing eXcellence. 3rd ed. Amsterdam: Elsevier, 2008, 508 s. ISBN 978-0-7506-8945-8.
KOTLER, Philip et al. Moderní marketing. 4. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
LEONARD, Neil a Gavin Ambrose. Idea Generation. 1st ed. Lausanne: AVA, 2013, 192 s. ISBN 978-2-940411-81-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: doc. Chovancová, 15 bodů
Na str.86 - 9.3. Navrhované strategie - uvádíte, že mají být využity marketingové aktivity brand marketingu. Váš projekt je však směřován na zvýšení prodeje výrobku ((plán projektu 28.6. - 30.9. 2018, str.110). Vysvětlete, prosím, jaký cíl má brand marketing, je vhodné jeho využití k okamžitému zvýšení prodeje? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
OPONENT: Dr. Kramoliš, 15 bodů
Z jakých údajů byl sestaven graf (obr. 23 na str. 77) a jak lze tyto hodnoty využít v projektu? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Jaká bude odměna (honorář) za redesign obalů a redesign POP stojanů? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Co nastane v případě, že dodavatel redesignu nebude schopen tuto zakázku zrealizovat? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Doc. Kubíčková
Vy navrhujete marketingovou nebo obchodní strategii firmy? Proč nemáte v práci danou koncepci? Je dobře se zaměřit na všechny cílové skupiny? Nejsou zbytečné náklady pro cílové skupiny, kde o výrobek není zájem? Jaký by měl být správně určený reprezentativní vzorek?