Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat komunikační mix Muzea Kroměřížska p.o.
Teoretická část přináší základní teoretické poznatky týkající se marketingu, marketingového a komunikačního mixu. Praktická část charakterizuje organizaci Muzeum Kroměřížska, p. o.. V praktické části bude provedena analýza současného stavu komunikačního mixu v Muzeu Kroměřížska. V závěru práce nalezneme SWOT analýzu a návrhy ke zlepšení v oblasti komunikačního mixu.
Anotace v angličtině
The main goal of this bachalor thesis is an analysis of the communaciton mix of Muzeum Kroměřížska, p. o..
The theoretical part provides a basic theoretical knowledge related to the marketing, marketing mix and the communication mix. The practical part characterises organization Muzeum Kroměřížska, p. o.. In the practical part will be made analysis of the current communication mix in the organization. At the end of Bachelor´s thesis we can find a SWOT analysis and suggestions for improvements in the communication mix.
marketing, communication mix, marketing communation, advertising, direct marketing, sales promotion
Rozsah průvodní práce
57 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat komunikační mix Muzea Kroměřížska p.o.
Teoretická část přináší základní teoretické poznatky týkající se marketingu, marketingového a komunikačního mixu. Praktická část charakterizuje organizaci Muzeum Kroměřížska, p. o.. V praktické části bude provedena analýza současného stavu komunikačního mixu v Muzeu Kroměřížska. V závěru práce nalezneme SWOT analýzu a návrhy ke zlepšení v oblasti komunikačního mixu.
Anotace v angličtině
The main goal of this bachalor thesis is an analysis of the communaciton mix of Muzeum Kroměřížska, p. o..
The theoretical part provides a basic theoretical knowledge related to the marketing, marketing mix and the communication mix. The practical part characterises organization Muzeum Kroměřížska, p. o.. In the practical part will be made analysis of the current communication mix in the organization. At the end of Bachelor´s thesis we can find a SWOT analysis and suggestions for improvements in the communication mix.
marketing, communication mix, marketing communation, advertising, direct marketing, sales promotion
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě literárních zdrojů zpracujte rešerši týkající se problematiky marketingu s důrazem na komunikační mix.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využití komunikačního mixu v Muzeu Kroměřížska p.o.
Navrhněte doporučení na zdokonalení využití komunikačního mixu v Muzeu Kroměřížska p.o.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě literárních zdrojů zpracujte rešerši týkající se problematiky marketingu s důrazem na komunikační mix.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využití komunikačního mixu v Muzeu Kroměřížska p.o.
Navrhněte doporučení na zdokonalení využití komunikačního mixu v Muzeu Kroměřížska p.o.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-811-2.
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009. ISBN 978-80-245-1520-5.
KESNER, Ladislav. Marketing a management muzeí a památek. 1. vyd. Praha: Grada, 2005. ISBN 80-247-1104-4.
KOTLER, Philip, et al. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-811-2.
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009. ISBN 978-80-245-1520-5.
KESNER, Ladislav. Marketing a management muzeí a památek. 1. vyd. Praha: Grada, 2005. ISBN 80-247-1104-4.
KOTLER, Philip, et al. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 48 bodů
Oponent BP: 40 bodů
Ing. Blanka Šimůnková:
Které z navržených doporučení považujete za prioritní a z hlediska propagace muzea nejúčinnější? (Studentka zodpověděla otázku zcela.)
Mgr. Irena Světlíková:
1. V práci jste provedla SWOT analýzu. Jak jste zabezpečila, že tato analýza nepředstavuje pouze Vaše subjektivní názory, ale objektivní pohled na věc? (Studentka zodpověděla otázku zcela.)
2. V navrhované části doporučujete změny webu. Neříkáte ale to B, co udělat, aby lidé webové stránky muzea častěji vyhledávali. Jaký je Váš návrh? (Studentka zodpověděla otázku zcela.)
Ing. David Matulaj:
1. Kolik osob ročně navštíví muzeum? Kolik činí vstupné do muzea? Z čeho usuzujete, že většina návštěvníků je místních? (Studentka zodpověděla částečně.)
Ing. Hana Brišová:
Co muzeum obsahuje? (Studentka zodpověděla zcela.)