Akciová společnost Linea Nivnice patří v současné době mezi tři největší výrobce ovocných nápojů v České republice. Ve své diplomové práci se věnuji aktivitám na podporu prodeje zmíněné společnosti
Výdaje na podporu prodeje neustále rostou a nic nenasvědčuje tomu, že by neměly růst i nadále. Podpora prodeje patří mezi aktivity, které komunikují přímo s individualizovaným zákazníkem a ten se díky nim lépe se samotném výrobkem může seznámit.
Linea Nivnice ke své komunikaci podporu prodeje využívá a dostává se tak do podvědomí spotřebitelů.
Ve své práci se zmiňuji o konkrétních aktivitách, které jsou společností využívány, a které analyzuji jak podle místa působení, tak podle cílové skupiny. Formou marketingového mixu se zaměřuji na konkrétní akci, která již realizována byla. Analyzuji zároveň mikroprostředí i makroprostředí podniku, stejně tak zpracovávám SWOT analýzu. V neposlední řadě rozebírám komunikaci v místě prodeje a zmiňuji se o dětech, jak vnímají reklamu ony.
Věřím, že touto prací podám ucelený přehled o aktivitách na podporu prodeje, které společnost Linea Nivnice využívá.
Anotace v angličtině
Linea Nivnice Inc. belongs nowadays to the three biggest producers of fruit drinks in the Czech republic. In my diploma work I would like to concentrate on sales promotion activities of this company.
Expenses on sales promotion are increasing continually and nothing indicates that it should not be going up in the future. Sales promotion belongs to activities, which communicate directly to individual consumer who is through them able to acquaint with the product.
Lines Nivnice Inc. concentrates on sales promotion and by means of it gets into subconsciousness of consumers.
In my diploma work I mention particular activities from which the company prospers, and which I analyse according to point of activity and target group. By means of marketing mix I focuse on concrete activity, which has been already realized. At the same time I analyse micro- and macro environment of Linea Nivnice Inc. as well as processing SWOT analysis.
At last but not least I focuse on communication at the point of sale and I mention how the children perceive the advertising.
I believe that by way of this work I will render comprehensive view about sales promotion activities which are used by Lines Nivnice Inc.
Klíčová slova
Linea Nivnice,a.s., podpora prodeje, nadlinkové aktivity, podlinkové aktivity, marketingový mix
Klíčová slova v angličtině
Linea Nivnice Inc., sales promotion, about the line activities, below the line activities, marketing mix
Rozsah průvodní práce
123s.+30s.
Jazyk
CZ
Anotace
Akciová společnost Linea Nivnice patří v současné době mezi tři největší výrobce ovocných nápojů v České republice. Ve své diplomové práci se věnuji aktivitám na podporu prodeje zmíněné společnosti
Výdaje na podporu prodeje neustále rostou a nic nenasvědčuje tomu, že by neměly růst i nadále. Podpora prodeje patří mezi aktivity, které komunikují přímo s individualizovaným zákazníkem a ten se díky nim lépe se samotném výrobkem může seznámit.
Linea Nivnice ke své komunikaci podporu prodeje využívá a dostává se tak do podvědomí spotřebitelů.
Ve své práci se zmiňuji o konkrétních aktivitách, které jsou společností využívány, a které analyzuji jak podle místa působení, tak podle cílové skupiny. Formou marketingového mixu se zaměřuji na konkrétní akci, která již realizována byla. Analyzuji zároveň mikroprostředí i makroprostředí podniku, stejně tak zpracovávám SWOT analýzu. V neposlední řadě rozebírám komunikaci v místě prodeje a zmiňuji se o dětech, jak vnímají reklamu ony.
Věřím, že touto prací podám ucelený přehled o aktivitách na podporu prodeje, které společnost Linea Nivnice využívá.
Anotace v angličtině
Linea Nivnice Inc. belongs nowadays to the three biggest producers of fruit drinks in the Czech republic. In my diploma work I would like to concentrate on sales promotion activities of this company.
Expenses on sales promotion are increasing continually and nothing indicates that it should not be going up in the future. Sales promotion belongs to activities, which communicate directly to individual consumer who is through them able to acquaint with the product.
Lines Nivnice Inc. concentrates on sales promotion and by means of it gets into subconsciousness of consumers.
In my diploma work I mention particular activities from which the company prospers, and which I analyse according to point of activity and target group. By means of marketing mix I focuse on concrete activity, which has been already realized. At the same time I analyse micro- and macro environment of Linea Nivnice Inc. as well as processing SWOT analysis.
At last but not least I focuse on communication at the point of sale and I mention how the children perceive the advertising.
I believe that by way of this work I will render comprehensive view about sales promotion activities which are used by Lines Nivnice Inc.
Klíčová slova
Linea Nivnice,a.s., podpora prodeje, nadlinkové aktivity, podlinkové aktivity, marketingový mix
Klíčová slova v angličtině
Linea Nivnice Inc., sales promotion, about the line activities, below the line activities, marketing mix
Zásady pro vypracování
1. Popište společnost Linea Nivnice, charakterizujte její předmět podnikání, postavení na trhu, silné a slabé stránky podnikatelské činnosti.
2. Definuje systém její marketingové komunikace a zhodnoťte kvalitu jednotlivých typů komunikací.
3. Definujte postavení Sales Promotion v této struktuře a zkoumejte jednotlivé formy SP. Věnujte se také komunikační spolupráci s nejvýznamnějšími odběrateli produkce.
4. Na příkladu konkrétní výrobkové skupiny pak detailně analyzujte realizované aktivity a zkuste navrhnout zlepšení současného stavu.
Zásady pro vypracování
1. Popište společnost Linea Nivnice, charakterizujte její předmět podnikání, postavení na trhu, silné a slabé stránky podnikatelské činnosti.
2. Definuje systém její marketingové komunikace a zhodnoťte kvalitu jednotlivých typů komunikací.
3. Definujte postavení Sales Promotion v této struktuře a zkoumejte jednotlivé formy SP. Věnujte se také komunikační spolupráci s nejvýznamnějšími odběrateli produkce.
4. Na příkladu konkrétní výrobkové skupiny pak detailně analyzujte realizované aktivity a zkuste navrhnout zlepšení současného stavu.
Seznam doporučené literatury
Kotler, P.: Marketing management, Praha Grada Publishing 1998
Světlík, J.: Marketing a reklama, UTB - FMK 2003
internetové zdroje
odborné časopisy STRATEGIE, MARKETING / MEDIA
Seznam doporučené literatury
Kotler, P.: Marketing management, Praha Grada Publishing 1998
Světlík, J.: Marketing a reklama, UTB - FMK 2003
internetové zdroje
odborné časopisy STRATEGIE, MARKETING / MEDIA