Bakalářská práce na téma Interní komunikace společnosti eBRÁNA má za cíl analyzovat současnou interní komunikaci této společnosti a přinést návrhy pro případná zlepšení. Prá-ce je rozdělena do dvou částí. V první teoretické jsou vymezeny základní pojmy, defi-nována samotná interní komunikace, její prostředky, nástroje, trendy a nejčastější pro-blémy. Druhá část praktická se skládá z výzkumu kvalitativního mířeného na vedení společnosti a kvantitativního zaměřeného na řadové zaměstnance. Na základě získaných dat z výzkumu budou porovnány názory dvou cílových skupin, podány návrhy a doporu-čení na zlepšení.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis called Internal Communication in eBRÁNA company has aims to ana-lyse current setting of the system for internal communication of this company and possibly suggest future improvements. The thesis is divided into two parts. In first theoretical part there are explained basic therms, definition of internal communication, its implemantati-on, its trend and the most frequent problems. Second part analytical part consists of qualitative research focused on the company´s management and quantitative research ori-ented on its staff. The suggestions are given on the basis of the data gained in the research.
Klíčová slova
komunikace, interní komunikace, prostředky interní komunikace, nástroje interní komunikace, problémy interní komunikace, společnost eBRÁNA
Klíčová slova v angličtině
communication, internal communication, implemantation of internal communi-cation, problems of internal communication, eBRÁNA company
Rozsah průvodní práce
76
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce na téma Interní komunikace společnosti eBRÁNA má za cíl analyzovat současnou interní komunikaci této společnosti a přinést návrhy pro případná zlepšení. Prá-ce je rozdělena do dvou částí. V první teoretické jsou vymezeny základní pojmy, defi-nována samotná interní komunikace, její prostředky, nástroje, trendy a nejčastější pro-blémy. Druhá část praktická se skládá z výzkumu kvalitativního mířeného na vedení společnosti a kvantitativního zaměřeného na řadové zaměstnance. Na základě získaných dat z výzkumu budou porovnány názory dvou cílových skupin, podány návrhy a doporu-čení na zlepšení.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis called Internal Communication in eBRÁNA company has aims to ana-lyse current setting of the system for internal communication of this company and possibly suggest future improvements. The thesis is divided into two parts. In first theoretical part there are explained basic therms, definition of internal communication, its implemantati-on, its trend and the most frequent problems. Second part analytical part consists of qualitative research focused on the company´s management and quantitative research ori-ented on its staff. The suggestions are given on the basis of the data gained in the research.
Klíčová slova
komunikace, interní komunikace, prostředky interní komunikace, nástroje interní komunikace, problémy interní komunikace, společnost eBRÁNA
Klíčová slova v angličtině
communication, internal communication, implemantation of internal communi-cation, problems of internal communication, eBRÁNA company
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k problematice interní komunikace, jejím nástrojům a aktuálním trendům.
2. Stanovte cíle, metody a výzkumné otázky práce.
3. Charakterizujte vybranou firmu a její interní komunikační nástroje.
4. Na základě vypracovaného kvalitativního i kvantitativního výzkumu analyzujte aktuální stav interní komunikace společnosti.
5. Formulujte závěry, doporučení a možnosti optimalizace nástrojů interní komunikace.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k problematice interní komunikace, jejím nástrojům a aktuálním trendům.
2. Stanovte cíle, metody a výzkumné otázky práce.
3. Charakterizujte vybranou firmu a její interní komunikační nástroje.
4. Na základě vypracovaného kvalitativního i kvantitativního výzkumu analyzujte aktuální stav interní komunikace společnosti.
5. Formulujte závěry, doporučení a možnosti optimalizace nástrojů interní komunikace.
Seznam doporučené literatury
HOLÁ, Jana. 2006, Interní komunikace ve firmě. 1. vyd. Brno: Computer Press, ISBN 80-251-1250-0.
HOLÁ, Jana. 2011, Jak zlepšit interní komunikaci. Brno: Computer Press, ISBN 978-80-251-2636-3.
HLOUŠKOVÁ, Ivana. 1998, Vnitrofiremní komunikace. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, ISBN 80-716-9550-5.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. 2011, Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada, ISBN 978-80-247-3527-6
SVOBODA, Václav. 2006, Public relations: moderně a účinně. 1. vyd. Praha: Grada, ISBN 80-247-0564-8.
Seznam doporučené literatury
HOLÁ, Jana. 2006, Interní komunikace ve firmě. 1. vyd. Brno: Computer Press, ISBN 80-251-1250-0.
HOLÁ, Jana. 2011, Jak zlepšit interní komunikaci. Brno: Computer Press, ISBN 978-80-251-2636-3.
HLOUŠKOVÁ, Ivana. 1998, Vnitrofiremní komunikace. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, ISBN 80-716-9550-5.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. 2011, Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada, ISBN 978-80-247-3527-6
SVOBODA, Václav. 2006, Public relations: moderně a účinně. 1. vyd. Praha: Grada, ISBN 80-247-0564-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (dr. Kotyzová):
1. Co přinesl požadavek neanonymity dotazníku? Jak reagovali pracovníci, necítili se ohroženi? Jak reagovalo vedení na jednotlivé odpovědi? Proč jste se rozhodla pro tuto formu?
2. Jaká rizika vyplývají ze zjištěné nejednotnosti vedení firmy? (s. 46)
3. Co konkrétně navrhujete pro zlepšení vztahu pracovníku k firmě?
V posudku vedoucího byly položeny tyto otázky (Mgr. Kupková):
1. Je podle Vás cílem interní komunikace spokojený zaměstnanec nebo spokojený zákazník? Neboli - vnímáte interní firemní komunikaci spíše jako nástroj marketingu nebo jako nástroj řízení lidských zdrojů?
2. Jaké je Vaše subjektivní vnímání interní komunikace ve srovnání s výsledky výzkumu? Ztotožňujete se s názory dotazovaných?
3. V práci zmiňujete do jisté míry problematické osobnosti ve vedení společnosti? jak vnímáte jejich roli v nastavení firemní kultury a komunikace?