Obsahem mé bakalářské práce je podrobná analýza marketingového mixu a marketingového prostředí firmy Otrokovické papírny a.s.
Další část mé analýzy byla věnovaná vlivům marketingovému prostředí a analýze SWOT.
Závěr mé práce je věnován konečné bilanci podniku. Stručná charakteristika návrhů a opatření pro firmu, kde jsem se zaměřil na nedostatky a slabé části firmy. Na základě těchto negativních prvků jsem zkoumal a analyzoval dostupná a reálná řešení pro jejich odstranění.
Anotace v angličtině
My bachelor work involves detailed analysis of marketing mix and marketing environment of company called Otrokovické papírny a.s.
Another part of this analysis describes marketing environment and its influences, the most important was the analysis SWOT, which I made very carefully.
The summary of my work I wrote about final evaluate of the company. I offered some measures where I discussed the lacks and weaknesses. On the basis of negative elements I found some solutions for their absolution.
Klíčová slova
marketing, marketingový mix, vnitřní okolí podniku, vnější okolí podniku, Swot analýza, Porterova analýza konkurenčních sil
Obsahem mé bakalářské práce je podrobná analýza marketingového mixu a marketingového prostředí firmy Otrokovické papírny a.s.
Další část mé analýzy byla věnovaná vlivům marketingovému prostředí a analýze SWOT.
Závěr mé práce je věnován konečné bilanci podniku. Stručná charakteristika návrhů a opatření pro firmu, kde jsem se zaměřil na nedostatky a slabé části firmy. Na základě těchto negativních prvků jsem zkoumal a analyzoval dostupná a reálná řešení pro jejich odstranění.
Anotace v angličtině
My bachelor work involves detailed analysis of marketing mix and marketing environment of company called Otrokovické papírny a.s.
Another part of this analysis describes marketing environment and its influences, the most important was the analysis SWOT, which I made very carefully.
The summary of my work I wrote about final evaluate of the company. I offered some measures where I discussed the lacks and weaknesses. On the basis of negative elements I found some solutions for their absolution.
Klíčová slova
marketing, marketingový mix, vnitřní okolí podniku, vnější okolí podniku, Swot analýza, Porterova analýza konkurenčních sil
Proveďte literární průzkum a na základě teoretických pramenů proveďte posouzení marketingových aktivit ve firmě Otrokovické papírny a.s.
Charakterizujte současný stav jednotlivých složek marketingového mixu.
Proveďte vyhodnocení jednotlivých součástí marketingového mixu a analyzujte jejich přednosti a nedostatky.
Navrhněte alternativy, které by mohli vést ke zdokonalení složek marketingového mixu a pokuste se je realizovat zavedením do firmy Otrokovické papírny a.s.
Zásady pro vypracování
Proveďte literární průzkum a na základě teoretických pramenů proveďte posouzení marketingových aktivit ve firmě Otrokovické papírny a.s.
Charakterizujte současný stav jednotlivých složek marketingového mixu.
Proveďte vyhodnocení jednotlivých součástí marketingového mixu a analyzujte jejich přednosti a nedostatky.
Navrhněte alternativy, které by mohli vést ke zdokonalení složek marketingového mixu a pokuste se je realizovat zavedením do firmy Otrokovické papírny a.s.
Seznam doporučené literatury
[1] Kotler, Philip. Marketing management. Praha: Victoria Publishing, a.s., 1992. ISBN 80-85605-08-2
[2] Synek M. a kol. Manažerská ekonomika, Praha: Grada Publishing, a.s., 1996. ISBN 80-7197-211-5
[3] Nash, E. Direct Marketing. 1.vyd. Praha: Computer Press, 2003 ISBN 80-7226-838-4
[4] Tomek, G., Vávrová, V. Střety v marketingu: uplatnění principu marketingu ve firemní praxi. Praha: C.H.Beck, 2004 ISBN 80-7179-887-8
Seznam doporučené literatury
[1] Kotler, Philip. Marketing management. Praha: Victoria Publishing, a.s., 1992. ISBN 80-85605-08-2
[2] Synek M. a kol. Manažerská ekonomika, Praha: Grada Publishing, a.s., 1996. ISBN 80-7197-211-5
[3] Nash, E. Direct Marketing. 1.vyd. Praha: Computer Press, 2003 ISBN 80-7226-838-4
[4] Tomek, G., Vávrová, V. Střety v marketingu: uplatnění principu marketingu ve firemní praxi. Praha: C.H.Beck, 2004 ISBN 80-7179-887-8