Předmětem bakalářské práce na téma "Využití informačních technologií při analýze marketingových aktivit vybrané společnosti" je provedení analýzy současného stavu marketingových aktivit společnosti TIGRIS, spol. s r. o. a následně je navrženo doporučení. Tato bakalářská práce je rozdělena na dvě části. První část je teoretická a objasňuje základní poznatky o marketingu, informačních technologiích, marketingovém mixu, komunikačním mixu a marketingovém výzkumu. Druhá část je praktická a zabývá se provedením průzkumu stupně spokojenosti zákazníků a zjištění případných chyb nebo mezer v oblasti marketingových aktivit firmy. Celý průzkum je vytvořen pomocí online dotazníkového šetření a informačních technologií a na základě těchto výsledků je provedeno doporučení na zlepšení současné situace.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis titled "The use of information technology in the analysis of marketing activities of a selected company" discusses the current state of marketing activities of TIGRIS, spol. s r.o. and subsequently suggests recommendations for their improvement. The work is divided into two parts. The first theoretical part explains the basic findings about marketing, information technology, marketing mix, communication mix and marketing research. The second practical part analyses the customer satisfaction and identifies the flaws and errors in the marketing activities of a specific company. The survey was executed in the form of an online questionnaire and with the use of information technology. Based on the obtained results, recommendations were suggested to improve the analysed situation.
Klíčová slova
Marketing a jeho základní pojmy, informační technologie, marketingový mix, komunikační mix a marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
Marketing and its basic concepts, information technology, marketing mix, communication mix, marketing research
Rozsah průvodní práce
86 s. (97 408 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem bakalářské práce na téma "Využití informačních technologií při analýze marketingových aktivit vybrané společnosti" je provedení analýzy současného stavu marketingových aktivit společnosti TIGRIS, spol. s r. o. a následně je navrženo doporučení. Tato bakalářská práce je rozdělena na dvě části. První část je teoretická a objasňuje základní poznatky o marketingu, informačních technologiích, marketingovém mixu, komunikačním mixu a marketingovém výzkumu. Druhá část je praktická a zabývá se provedením průzkumu stupně spokojenosti zákazníků a zjištění případných chyb nebo mezer v oblasti marketingových aktivit firmy. Celý průzkum je vytvořen pomocí online dotazníkového šetření a informačních technologií a na základě těchto výsledků je provedeno doporučení na zlepšení současné situace.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis titled "The use of information technology in the analysis of marketing activities of a selected company" discusses the current state of marketing activities of TIGRIS, spol. s r.o. and subsequently suggests recommendations for their improvement. The work is divided into two parts. The first theoretical part explains the basic findings about marketing, information technology, marketing mix, communication mix and marketing research. The second practical part analyses the customer satisfaction and identifies the flaws and errors in the marketing activities of a specific company. The survey was executed in the form of an online questionnaire and with the use of information technology. Based on the obtained results, recommendations were suggested to improve the analysed situation.
Klíčová slova
Marketing a jeho základní pojmy, informační technologie, marketingový mix, komunikační mix a marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
Marketing and its basic concepts, information technology, marketing mix, communication mix, marketing research
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši na dané téma.
Navrhněte vhodnou metodu pro analýzu marketingových aktivit vybrané společnosti.
Zhodnoťte současný stav marketingu a propagace vybrané společnosti. Při této analýze použijte vybranou metodu analýzy.
Použijte při analýze prostředky využívající moderních informačních technologií (sociální sítě, internet).
Na základě výsledků navrhněte doporučení a zlepšení propagačních aktivit firmy.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši na dané téma.
Navrhněte vhodnou metodu pro analýzu marketingových aktivit vybrané společnosti.
Zhodnoťte současný stav marketingu a propagace vybrané společnosti. Při této analýze použijte vybranou metodu analýzy.
Použijte při analýze prostředky využívající moderních informačních technologií (sociální sítě, internet).
Na základě výsledků navrhněte doporučení a zlepšení propagačních aktivit firmy.
Seznam doporučené literatury
ZAMAZALOVÁ, Marcela, Donald BAACK a Justin CUTRONI. Marketing: jak poznávat své zákazníky. 2., přeprac. a dopl. vyd. V Praze: C.H. Beck, 2010, xxiv, 499 s. Beckovy ekonomické učebnice. ISBN 978-80-7400-115-4.
CLOW, Kenneth E a Donald BAACK. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2008, xx, 484 s. Beckovy ekonomické učebnice. ISBN 978-80-251-1769-9.
FORET, Miroslav a Donald BAACK. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 159 s. Beckovy ekonomické učebnice. ISBN 80-247-0385-8.
ŠTĚDROŇ, Bohumír a Donald BAACK. Mezinárodní marketing a informační technologie: vybrané kapitoly. Vyd. 1. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2011, 195 s. Beckovy ekonomické učebnice. ISBN 978-80-7357-690-5.
BAČUVČÍK, Radim a Donald BAACK. Tradiční a nové v marketingové komunikaci: vybrané kapitoly
JANOUCH, Viktor a Donald BAACK. Internetový marketing: vybrané kapitoly. 2. vyd. V Brně: Computer Press, 2014, 376 s. Protipóly marketingové komunikace. ISBN 978-80-251-4311-7.
JANOUCH, Viktor a Donald BAACK. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010, 304 s. Protipóly marketingové komunikace. ISBN 978-80-251-2795-7.
Seznam doporučené literatury
ZAMAZALOVÁ, Marcela, Donald BAACK a Justin CUTRONI. Marketing: jak poznávat své zákazníky. 2., přeprac. a dopl. vyd. V Praze: C.H. Beck, 2010, xxiv, 499 s. Beckovy ekonomické učebnice. ISBN 978-80-7400-115-4.
CLOW, Kenneth E a Donald BAACK. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2008, xx, 484 s. Beckovy ekonomické učebnice. ISBN 978-80-251-1769-9.
FORET, Miroslav a Donald BAACK. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 159 s. Beckovy ekonomické učebnice. ISBN 80-247-0385-8.
ŠTĚDROŇ, Bohumír a Donald BAACK. Mezinárodní marketing a informační technologie: vybrané kapitoly. Vyd. 1. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2011, 195 s. Beckovy ekonomické učebnice. ISBN 978-80-7357-690-5.
BAČUVČÍK, Radim a Donald BAACK. Tradiční a nové v marketingové komunikaci: vybrané kapitoly
JANOUCH, Viktor a Donald BAACK. Internetový marketing: vybrané kapitoly. 2. vyd. V Brně: Computer Press, 2014, 376 s. Protipóly marketingové komunikace. ISBN 978-80-251-4311-7.
JANOUCH, Viktor a Donald BAACK. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010, 304 s. Protipóly marketingové komunikace. ISBN 978-80-251-2795-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student představil komisi se svou bakalářkou prací. Komise se seznámila s posudky vedoucího a oponenta práce. Student zodpověděl dotazy. Proběhla diskuse na téma ekonomické návratnosti.