Cieľom tejto práce je postup tvorby a založenia podniku a internetového obchodu v oblasti automobilového priemyslu.
V teoretickej časti práca všeobecne popisuje nástroje projektového riadenia a zároveň pri-bližuje, ako by mal správny podnikateľský plán vyzerať.
Praktická časť práce obsahuje tvorbu celkového podnikateľského plánu pre zakladajúcu firmu, ktorá bude pôsobiť v oblasti automobilového priemyslu. Zároveň praktická časť ob-sahuje porovnanie a zhrnutie najvhodnejších programov aplikovateľných pre firmu. Záver práce je môj názor a návrhy na vylepšenie vybraného softwarového riešenia.
Anotace v angličtině
The purpose of this thesis is to cover the process of starting a car company together with the online shopping.
While the theoretical part in general terms describes the tools of project management and shows how a proper project plan of a young car company should look like, the practical part focuses not only on the very process of making this project plan but also summarizes vari-ous applicable company programs. The conclusion contains suggestions for the impro-vement of chosen software solution.
Klíčová slova
podnikateľský plán, SWOT analýza, projektové riešenie, software, nástroje projektového riadenia
Klíčová slova v angličtině
business plan, SWOT analysis, project solution, software, project management tools
Rozsah průvodní práce
76 s. (94 752 znaků)
Jazyk
SK
Anotace
Cieľom tejto práce je postup tvorby a založenia podniku a internetového obchodu v oblasti automobilového priemyslu.
V teoretickej časti práca všeobecne popisuje nástroje projektového riadenia a zároveň pri-bližuje, ako by mal správny podnikateľský plán vyzerať.
Praktická časť práce obsahuje tvorbu celkového podnikateľského plánu pre zakladajúcu firmu, ktorá bude pôsobiť v oblasti automobilového priemyslu. Zároveň praktická časť ob-sahuje porovnanie a zhrnutie najvhodnejších programov aplikovateľných pre firmu. Záver práce je môj názor a návrhy na vylepšenie vybraného softwarového riešenia.
Anotace v angličtině
The purpose of this thesis is to cover the process of starting a car company together with the online shopping.
While the theoretical part in general terms describes the tools of project management and shows how a proper project plan of a young car company should look like, the practical part focuses not only on the very process of making this project plan but also summarizes vari-ous applicable company programs. The conclusion contains suggestions for the impro-vement of chosen software solution.
Klíčová slova
podnikateľský plán, SWOT analýza, projektové riešenie, software, nástroje projektového riadenia
Klíčová slova v angličtině
business plan, SWOT analysis, project solution, software, project management tools
Zásady pro vypracování
Proveďte literární rešerži na dané téma.
Vytvořte podnikatelský plán pro založení obchodní společnosti z oblasti automobilového příslušenství.
Aplikujte nástroje projektového řízení na potřebné činnosti vedoucí k založení společnosti.
Proveďte analýzu dostupných specializovaných software využitelných v popisované společnosti.
Vyberte nejvhodnější software pro Vaši společnost.
Navrhněte možné vylepšení či zefektivnění vybraného software.
Zásady pro vypracování
Proveďte literární rešerži na dané téma.
Vytvořte podnikatelský plán pro založení obchodní společnosti z oblasti automobilového příslušenství.
Aplikujte nástroje projektového řízení na potřebné činnosti vedoucí k založení společnosti.
Proveďte analýzu dostupných specializovaných software využitelných v popisované společnosti.
Vyberte nejvhodnější software pro Vaši společnost.
Navrhněte možné vylepšení či zefektivnění vybraného software.
Seznam doporučené literatury
BARROW, Colin. Základy drobného podnikání. 1. vyd. Praha: Grada, 1996, 200 s. ISBN 8071692328.
BLACKWELL, Edward. How to prepare a business plan. Rev. 4th ed. London: Kogan Page, 2004, vi, 184 p. Sunday times business enterprise guide. ISBN 07494-4191-7.
FOTR, Jiří. Podnikatelský plán a investiční rozhodování. 2., přeprac. a dopl. vyd. Praha: Grada, 1999, 214 s. ISBN 80-7169-812-1.
HISRICH, Robert D a Michael P PETERS. Založení a řízení nového podniku. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1996, 501 s. ISBN 80-85865-07-6.
MCKEEVER, Mike P. How to write a business plan. 8th ed. Berkeley, CA: Nolo, c2007, 273 s. ISBN 978-141-3305-623.
PTÁČKOVÁ, Vlasta. Velký průvodce podnikatele. 1. vyd. Praha: Academia Pra-ha, 1998, 272 s. ISBN 80-200-0667-2.
WUPPERFELD, Udo, Podnikatelský plán pro úspěšný start. 1. vydání Praha: Management Press, 2003, 159 s. ISBN 80-726-1075-9.
Seznam doporučené literatury
BARROW, Colin. Základy drobného podnikání. 1. vyd. Praha: Grada, 1996, 200 s. ISBN 8071692328.
BLACKWELL, Edward. How to prepare a business plan. Rev. 4th ed. London: Kogan Page, 2004, vi, 184 p. Sunday times business enterprise guide. ISBN 07494-4191-7.
FOTR, Jiří. Podnikatelský plán a investiční rozhodování. 2., přeprac. a dopl. vyd. Praha: Grada, 1999, 214 s. ISBN 80-7169-812-1.
HISRICH, Robert D a Michael P PETERS. Založení a řízení nového podniku. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1996, 501 s. ISBN 80-85865-07-6.
MCKEEVER, Mike P. How to write a business plan. 8th ed. Berkeley, CA: Nolo, c2007, 273 s. ISBN 978-141-3305-623.
PTÁČKOVÁ, Vlasta. Velký průvodce podnikatele. 1. vyd. Praha: Academia Pra-ha, 1998, 272 s. ISBN 80-200-0667-2.
WUPPERFELD, Udo, Podnikatelský plán pro úspěšný start. 1. vydání Praha: Management Press, 2003, 159 s. ISBN 80-726-1075-9.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student zodpověděl dotazy vedoucího a oponenta.
doc. Trenz: Je Váš projekt aktuálně v ostrém provozu?
doc. Chovancová: Co shrnujete přesně ve Vašem projektu uprostřed zadání projektu samotného?
doc. Chovancová: V kapitole o marketingu nemáte nic o marketingu. Proč?
doc. Chovancová: Z jakých zdrojů jste vycházel při analýze SWOT?
dr. Šilhavý Petr: Kdo je Vaším typickým zákazníkem?