Bakalárska práca je zameraná na analýzu marketingovej komunikácie reštaurácie City Restaurant. Hlavným cieľom je analýza súčasného stavu marketingovej komunikácie a navrhnutie opatrení k jej zlepšeniu. Dáta navrhnuté v práci sú získané priamou komunikáciou s vedení a za pomoci situačných analýz . Závery a výsledky metód analýz, boli využité pre porovnanie s konkurenciou a taktiež ako podklad pre navrhnuté zlepšenia marketingovej komunikácie. Výsledky analýz tvoria ucelený pohľad na marketingovú komunikáciu. Návrhová časť nadväzuje na výsledky analýz so zameraním sa na nedostatky, ktoré obsahuje marketingová komunikácia. Navrhované opatrenia sa priamo týkajú direct marketingu, podpory predaja, viral marketingu a kriedového pútača. Všetky tieto odporučenia slúžia na zlepšenie marketingovej komunikácie pre danú reštauráciu.
Anotace v angličtině
The thesis deals with an analysis of City Restaurant marketing communication. The thesis main aim is to analyse a current situation of a marketing communication and to offer suggestions of its improvement. Mentioned information are obtained from a direct communication with restaurant's leads and from situational analyses. Results of these analyses generate a united overview about marketing communication of the abovementioned restaurant. Information were also used for a comparation within a local market. Proposing part of this thesis consists of a results' analysis aimed on inefficiency and defects. Suggested actions are in connection with direct marketing, sale support and viral marketing. All of these suggestions serve for improvement of marketing communication within City Restaurant.
Klíčová slova
služby, reštaurácia, marketing, nástroje marketingovej komunikácie, situačné analýzy
Klíčová slova v angličtině
services, restaurant, marketing, tools of marketing communication, situational analyses
Rozsah průvodní práce
69
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalárska práca je zameraná na analýzu marketingovej komunikácie reštaurácie City Restaurant. Hlavným cieľom je analýza súčasného stavu marketingovej komunikácie a navrhnutie opatrení k jej zlepšeniu. Dáta navrhnuté v práci sú získané priamou komunikáciou s vedení a za pomoci situačných analýz . Závery a výsledky metód analýz, boli využité pre porovnanie s konkurenciou a taktiež ako podklad pre navrhnuté zlepšenia marketingovej komunikácie. Výsledky analýz tvoria ucelený pohľad na marketingovú komunikáciu. Návrhová časť nadväzuje na výsledky analýz so zameraním sa na nedostatky, ktoré obsahuje marketingová komunikácia. Navrhované opatrenia sa priamo týkajú direct marketingu, podpory predaja, viral marketingu a kriedového pútača. Všetky tieto odporučenia slúžia na zlepšenie marketingovej komunikácie pre danú reštauráciu.
Anotace v angličtině
The thesis deals with an analysis of City Restaurant marketing communication. The thesis main aim is to analyse a current situation of a marketing communication and to offer suggestions of its improvement. Mentioned information are obtained from a direct communication with restaurant's leads and from situational analyses. Results of these analyses generate a united overview about marketing communication of the abovementioned restaurant. Information were also used for a comparation within a local market. Proposing part of this thesis consists of a results' analysis aimed on inefficiency and defects. Suggested actions are in connection with direct marketing, sale support and viral marketing. All of these suggestions serve for improvement of marketing communication within City Restaurant.
Klíčová slova
služby, reštaurácia, marketing, nástroje marketingovej komunikácie, situačné analýzy
Klíčová slova v angličtině
services, restaurant, marketing, tools of marketing communication, situational analyses
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace.
Praktická část
Proveďte situační analýzy restaurace City Restaurant.
Analyzujte současný stav marketingové komunikace pro restauraci City Restaurant.
Na základě teoretických poznatků a výsledků analýz navrhněte doporučení vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace restaurace.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace.
Praktická část
Proveďte situační analýzy restaurace City Restaurant.
Analyzujte současný stav marketingové komunikace pro restauraci City Restaurant.
Na základě teoretických poznatků a výsledků analýz navrhněte doporučení vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace restaurace.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. 6th ed. Harlow: Pearson, 2013, 820 s. ISBN 978-0-273-77054-1.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2006, 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 2., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2008, 195 s. ISBN 978-80-7261-160-7.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. 6th ed. Harlow: Pearson, 2013, 820 s. ISBN 978-0-273-77054-1.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2006, 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 2., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2008, 195 s. ISBN 978-80-7261-160-7.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: Ing. Petra Barešová, 11 b.
Jak byla stanovena kritéria pro benchmarking a jak byl realizován? Co si představíte pro pojmem "pestrost reklam" používané v dotazníku? Na str. 59 navrhujete novou formu podpory prodeje a uvádíte zde náklady. Prosím, koik by zavedení této formy podpory stálo restauraci za 1 měsíc? Jaký by byl ušlý zisk pro restauraci? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: Ing. Lenka Janíčková, 23 b.
Na základě čeho studentka vybrala dané podniky, které byly využity v benchmarkingu? Měla studentka už příležitost představit svá doporučení vedení restaurace City restaurant, jaké byly jejich následné reakce? ZODPOVĚZENO ZCELA
Dr. Horáková:
Co za benchmarking jste v práci srovanala v rámci marketingové komunikace? Z hlediska benchmarkingu jste měla srovna marketingovou komunikaci. Jaký je rozdíl mezi anketou a dotazníkem? Jste si jistá, že jste provedla anketu? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ