Tato práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část je teoretická. Zde jsem se zamě-řila na zařazení 3D reklamního předmětu v rámci marketingu , obecnou charakteristiku reklamy a na oblast 3D reklamních předmětů.
Druhá, praktická část, je zaměřena na zadavatele práce, Oxalis spol. s r.o.. Zde je popsáno jak její zaměření na trhu, struktura podniku a její současný stav 3D reklamních předmětů, tak je zde navržen další možný vývoj těchto 3D reklamních předmětů. Jelikož se firma Oxalis zabývá zejména dovozem a distribucí sypaných čajů do České republiky, nezbytnou součástí práce je také příloha, kterou jsem věnovala čaji a čajové kultuře.
Anotace v angličtině
This thesis is divided into two main parts. The first part is theoretical. In this section I fo-cused on the function of 3D advertising products in marketing, the general characteristics of advertising and the field of 3D advertising products. The second, practical part , focuses on the Oxalis spol. s.r.o. copmany that have ordered the project. There is a description of its positioning on the market, the structure of the company and itscurrent approach to 3D advertising products. There is also a proposal for further possible development in such 3D advertising products. As the Oxalis company mainly deals with the import and distribution of tea within the Czech Republic, an appendix that is dedicated to tea and tea culture is an essential component of this thesis.
Klíčová slova
marketing, marketingový mix, komunikační mix, 3D reklamní předměty, třídimenzionální reklama
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing mix, communication mix, 3D advertising products, 3D advertisement
Rozsah průvodní práce
89
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část je teoretická. Zde jsem se zamě-řila na zařazení 3D reklamního předmětu v rámci marketingu , obecnou charakteristiku reklamy a na oblast 3D reklamních předmětů.
Druhá, praktická část, je zaměřena na zadavatele práce, Oxalis spol. s r.o.. Zde je popsáno jak její zaměření na trhu, struktura podniku a její současný stav 3D reklamních předmětů, tak je zde navržen další možný vývoj těchto 3D reklamních předmětů. Jelikož se firma Oxalis zabývá zejména dovozem a distribucí sypaných čajů do České republiky, nezbytnou součástí práce je také příloha, kterou jsem věnovala čaji a čajové kultuře.
Anotace v angličtině
This thesis is divided into two main parts. The first part is theoretical. In this section I fo-cused on the function of 3D advertising products in marketing, the general characteristics of advertising and the field of 3D advertising products. The second, practical part , focuses on the Oxalis spol. s.r.o. copmany that have ordered the project. There is a description of its positioning on the market, the structure of the company and itscurrent approach to 3D advertising products. There is also a proposal for further possible development in such 3D advertising products. As the Oxalis company mainly deals with the import and distribution of tea within the Czech Republic, an appendix that is dedicated to tea and tea culture is an essential component of this thesis.
Klíčová slova
marketing, marketingový mix, komunikační mix, 3D reklamní předměty, třídimenzionální reklama
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing mix, communication mix, 3D advertising products, 3D advertisement
Zásady pro vypracování
1. Analýza výrobků na trhu a výrobců 3D reklamních předmětů
2. Zhodnoťte výsledky analýzy, vyvoďte závěry a navrhněte řešení
3. Koncepční řešení 3DR předmětu ve více variantách
4. Vybrané řešení rozpracujte do definitivní podoby
5. Formulujte teoretická východiska zdůvodňující navržené řešení a zdokumentujte proces tvorby
Zásady pro vypracování
1. Analýza výrobků na trhu a výrobců 3D reklamních předmětů
2. Zhodnoťte výsledky analýzy, vyvoďte závěry a navrhněte řešení
3. Koncepční řešení 3DR předmětu ve více variantách
4. Vybrané řešení rozpracujte do definitivní podoby
5. Formulujte teoretická východiska zdůvodňující navržené řešení a zdokumentujte proces tvorby
Seznam doporučené literatury
B. Schellmann a kol.: Média - základní pojmy, návrhy, výroba; Praha: Europa-Sobotáles CZ, 2004, ISBN 80-86706-06-0
Parker, R. C.: Profesionální design v reklamě, Softpress 2000
Horňák P.: Nová abeceda reklamy, CEA 2003, ISBN 80-967950-5-8
Vysekalová J., Mikeš J.: Reklama, jak dělat reklamu, Grada Publishing, Praha 2003
Vysekalová J., Komárová R.: Psychologie reklamy, Grada Publishnig, Praha 2002
Strategie, ISSN 1210-3756; www.istrategie.cz
Marketing a média, ISSN 1212-9496
Seznam doporučené literatury
B. Schellmann a kol.: Média - základní pojmy, návrhy, výroba; Praha: Europa-Sobotáles CZ, 2004, ISBN 80-86706-06-0
Parker, R. C.: Profesionální design v reklamě, Softpress 2000
Horňák P.: Nová abeceda reklamy, CEA 2003, ISBN 80-967950-5-8
Vysekalová J., Mikeš J.: Reklama, jak dělat reklamu, Grada Publishing, Praha 2003
Vysekalová J., Komárová R.: Psychologie reklamy, Grada Publishnig, Praha 2002
Strategie, ISSN 1210-3756; www.istrategie.cz
Marketing a média, ISSN 1212-9496