Bakalářská práce zkoumá vliv optimalizace internetového marketingu skrze metody optimalizace pro vyhledávače a propagace pomocí PPC reklamy u konkrétní firmy. Práce se v teoretické části zaměřuje na rozbor tématu a popis hlavní problematiky, ve které je čtenář seznámen se základními pojmy a využívanými postupy. Praktická část dále tyto poznatky aplikuje do praxe na konkrétní projekt. Uvedeny jsou postupy, které autor použil a zdokumentovány výsledky, kterých bylo dosaženo. V závěru práce jsou rovněž navržena doporučení pro udržení dosažených výsledků a pro budoucí možné vylepšení.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis explores the influence of internet marketing optimization through methods of search engine optimization and promotion through PPC advertising on real company. The theoretical part is focused on analysis of the topic and description of the main issues in which the reader is familiar with the basic concepts and used procedures. The practical part applies this knowledge into practice on a specific project. Included are procedures that the author used and documented the achieved results. In conclusion, there are also recommendations for maintaining the achieved results and for possible future improvements.
Klíčová slova
SEO, PPC, marketing, reklama, vyhledávače, optimalizace, propagace, internet
Klíčová slova v angličtině
SEO, PPC, marketing, advertising, search engine, optimization, promotion, internet
Rozsah průvodní práce
65 s. (98 623 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce zkoumá vliv optimalizace internetového marketingu skrze metody optimalizace pro vyhledávače a propagace pomocí PPC reklamy u konkrétní firmy. Práce se v teoretické části zaměřuje na rozbor tématu a popis hlavní problematiky, ve které je čtenář seznámen se základními pojmy a využívanými postupy. Praktická část dále tyto poznatky aplikuje do praxe na konkrétní projekt. Uvedeny jsou postupy, které autor použil a zdokumentovány výsledky, kterých bylo dosaženo. V závěru práce jsou rovněž navržena doporučení pro udržení dosažených výsledků a pro budoucí možné vylepšení.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis explores the influence of internet marketing optimization through methods of search engine optimization and promotion through PPC advertising on real company. The theoretical part is focused on analysis of the topic and description of the main issues in which the reader is familiar with the basic concepts and used procedures. The practical part applies this knowledge into practice on a specific project. Included are procedures that the author used and documented the achieved results. In conclusion, there are also recommendations for maintaining the achieved results and for possible future improvements.
Klíčová slova
SEO, PPC, marketing, reklama, vyhledávače, optimalizace, propagace, internet
Klíčová slova v angličtině
SEO, PPC, marketing, advertising, search engine, optimization, promotion, internet
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se internetového marketingu se zaměřením na PPC reklamu a SEO.
Praktická část
Proveďte vhodné analýzy a zhodnoťte současnou situaci využití internetového marketingu v oblasti PPC reklamy a SEO ve firmě Evisnet.cz.
Navrhněte doporučení pro zlepšení efektivity propagace ve vyhledávačích ve firmě Evisnet.cz.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se internetového marketingu se zaměřením na PPC reklamu a SEO.
Praktická část
Proveďte vhodné analýzy a zhodnoťte současnou situaci využití internetového marketingu v oblasti PPC reklamy a SEO ve firmě Evisnet.cz.
Navrhněte doporučení pro zlepšení efektivity propagace ve vyhledávačích ve firmě Evisnet.cz.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KAUSHIK, Avinash. Web analytics 2.0: the art of online accountability and science of customer centricity. 1. vyd. Indianapolis: Wiley, 2010, 475 s. ISBN 0470529393.
Kolektiv autorů. Online marketing. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 212 s. ISBN 978-80-251-4155-7.
KUBÍČEK, Michal. Velký průvodce SEO: jak dosáhnout nejlepších pozic ve vyhledávačích. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2008, 318 s. ISBN 978-80-251-2195-5.
ŘEZÁČ, Jan. Web ostrý jako břitva: návrh fungujícího webu pro webdesignery a zadavatele projektů. 1. vyd. Jihlava: Baroque Partners, 2014, 211 s. ISBN 978-80-87923-01-6.
TONKIN, Sebastian, Caleb WHITMORE a Justin CUTRONI. Výkonnostní marketing s Google Analytics. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 432 s. ISBN 978-80-251-3339-2.
Seznam doporučené literatury
KAUSHIK, Avinash. Web analytics 2.0: the art of online accountability and science of customer centricity. 1. vyd. Indianapolis: Wiley, 2010, 475 s. ISBN 0470529393.
Kolektiv autorů. Online marketing. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 212 s. ISBN 978-80-251-4155-7.
KUBÍČEK, Michal. Velký průvodce SEO: jak dosáhnout nejlepších pozic ve vyhledávačích. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2008, 318 s. ISBN 978-80-251-2195-5.
ŘEZÁČ, Jan. Web ostrý jako břitva: návrh fungujícího webu pro webdesignery a zadavatele projektů. 1. vyd. Jihlava: Baroque Partners, 2014, 211 s. ISBN 978-80-87923-01-6.
TONKIN, Sebastian, Caleb WHITMORE a Justin CUTRONI. Výkonnostní marketing s Google Analytics. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 432 s. ISBN 978-80-251-3339-2.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce doc. Ing. Michal Pilík Ph.D. {-} 22 bodů
Bude daný e-shop implementovat Vaše doporučení? Pokud ano, v jakém časovém horizontu? ZODPOVĚZENO ZCELA
Oponent práce Ing. Janka Vydrová Ph.D. - 25 bodů
Proč jste se rozhodl pro dané téma? ZODPOVĚZENO ZCELA
Jaké je finanční vyčíslení Vámi předkládaných návrhů?ZODPOVĚZENO ZCELA
Prof. Ing. Ján Provazník CSc.: Můžete nám říci výrobní program Vaší firmy? V práci máte odstavec o link building, myslíte si, že je to výstižné slovo? ZODPOVĚZENO ZCELA
Doc. Ing. Boris Popesko Ph.D.: Máte už nějaká vyhodnocení, jak se promítly Vaše návrhy v navýšení objednávek, příp. tržeb? ZODPOVĚZENO ZCELA