Tato diplomová práce se zabývá vytvořením projektu pro zvýšení konkurenceschopnosti hotelu AGH v Rožnově pod Radhoštěm. Práce je rozdělena na část teoretickou, praktickou a projektovou. Obsahem teoretické části je shrnutí poznatků z oblasti hotelnictví, služeb, konkurence a analytických metod použitých v práci. Praktická část je zaměřena na zjištění současného stavu hotelu pomocí analýzy nástrojů marketingové mixu, Porterovy analýzy, SWOT analýzy a analýzy konkurence, dále doplněna o metody sběru dat. Na základě provedených analýz a získaných informací, je vypracován projekt zvýšení konkurenceschopnosti hotelu. Na závěr je projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This thesis deals with creating a project to increase competitiveness of AGH hotel in Rožnov pod Radhoštěm. The thesis is divided into theoretical and practical part and project. The theoretical part is a summary of knowledge from the sphere of hospitality, services, competition and the analytical methods used in the thesis. The practical part is focused on the current state of the hotel using the tools of marketing mix analysis, Porter's analysis, SWOT analysis and competition analysis, completed by data collection methods. The project increasing the competitiveness of the hotel is made on the basis of created analysis and obtained information. At the end the project is subdued to time, cost and risk analysis.
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením projektu pro zvýšení konkurenceschopnosti hotelu AGH v Rožnově pod Radhoštěm. Práce je rozdělena na část teoretickou, praktickou a projektovou. Obsahem teoretické části je shrnutí poznatků z oblasti hotelnictví, služeb, konkurence a analytických metod použitých v práci. Praktická část je zaměřena na zjištění současného stavu hotelu pomocí analýzy nástrojů marketingové mixu, Porterovy analýzy, SWOT analýzy a analýzy konkurence, dále doplněna o metody sběru dat. Na základě provedených analýz a získaných informací, je vypracován projekt zvýšení konkurenceschopnosti hotelu. Na závěr je projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This thesis deals with creating a project to increase competitiveness of AGH hotel in Rožnov pod Radhoštěm. The thesis is divided into theoretical and practical part and project. The theoretical part is a summary of knowledge from the sphere of hospitality, services, competition and the analytical methods used in the thesis. The practical part is focused on the current state of the hotel using the tools of marketing mix analysis, Porter's analysis, SWOT analysis and competition analysis, completed by data collection methods. The project increasing the competitiveness of the hotel is made on the basis of created analysis and obtained information. At the end the project is subdued to time, cost and risk analysis.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě dostupných literárních zdrojů zpracujte teoretické poznatky týkající se konkurenceschopnosti firmy v oblasti hotelových služeb.
Praktická část
Analyzujte současný stav úrovně služeb a okolí vybraného hotelu.
Zpracujte projekt zvýšení konkurenceschopnosti hotelu na základě provedených analýz.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě dostupných literárních zdrojů zpracujte teoretické poznatky týkající se konkurenceschopnosti firmy v oblasti hotelových služeb.
Praktická část
Analyzujte současný stav úrovně služeb a okolí vybraného hotelu.
Zpracujte projekt zvýšení konkurenceschopnosti hotelu na základě provedených analýz.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
GOELDNER, Charles R. a J. R. Brent RITCHIE. Tourism: principles, practices, philosophies. Eleventh ed. Hoboken, N.J.: John Wiley, 2009, 624 p. ISBN 0470084596.
HOLLOWAY, J. Christopher, Claire HUMPHREYS a Rob DAVIDSON. The business of tourism. 8th ed. New York: Financial Times/Prentice Hall, 2009, 776 p. ISBN 0273717103.
HORNER, Susan a John SWARBROOKE. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času: [aplikovaný marketing služeb]. Praha: Grada, 2003, 486 s. ISBN 80-247-0202-9.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 288 s. Marketing (Grada). ISBN 978-80-247-3247-3.
KIRÁĽOVÁ, Alžbeta. Marketing hotelových služeb. Vyd. 1. Praha: Ekopress, 2002, 148 s. ISBN 80-86119-44-0.
Seznam doporučené literatury
GOELDNER, Charles R. a J. R. Brent RITCHIE. Tourism: principles, practices, philosophies. Eleventh ed. Hoboken, N.J.: John Wiley, 2009, 624 p. ISBN 0470084596.
HOLLOWAY, J. Christopher, Claire HUMPHREYS a Rob DAVIDSON. The business of tourism. 8th ed. New York: Financial Times/Prentice Hall, 2009, 776 p. ISBN 0273717103.
HORNER, Susan a John SWARBROOKE. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času: [aplikovaný marketing služeb]. Praha: Grada, 2003, 486 s. ISBN 80-247-0202-9.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 288 s. Marketing (Grada). ISBN 978-80-247-3247-3.
KIRÁĽOVÁ, Alžbeta. Marketing hotelových služeb. Vyd. 1. Praha: Ekopress, 2002, 148 s. ISBN 80-86119-44-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VP (21 b.): doc. Tučková:
Jsou Vaše návrhy na zvýšení konkurenceschopnosti v souladu s trendy hotelnictví? Zodpovězeno zcela. Jak byste charakterizovala typického zákazníka Vašeho hotelu? Zodpovězeno zcela.
Odpovídá mezinárodnímu zákazníkovi, nebo se chová jinak a proč? Zodpovězeno zcela.
OP (25 b.): Ing. Šindler:
Pro nebyl mezi konkurenty vybrán hotel Abácie & Wellness, který má taktéž 4 hvězdičky? Zodpovězeno zcela. Z jakého důvodu byla zamítnuta propagace na hojně využívaných slevových portálech? Zodpovězeno zcela.
Doplňující otázky: prof. Ondrčka: V základní literatuře používáte zahraniční autory, využila jste je pouze pro teoretickou část nebo jste od těchto autorů čerpala i pro analytickou část? Zodpovězeno zcela.