Cílem diplomové práce na téma Projekt rozšíření služeb gynekologicko-porodnického oddělení KNTB a.s., je zjistit, o jaké rozšiřující služby by měly ženy zájem na porodním sále a na oddělení šestinedělí. Zvolený problém byl řešen za pomocí provedených marketingových analýz. Jako další zdroj informací k vytvoření projektu byly použity údaje získané z dotazníkového šetření, které proběhlo na oddělení šestinedělí KNTB a.s. Data byla zpracována za pomocí tabulek a grafů a bylo provedeno jejich vyhodnocení. Na základě zjištěných skutečností byl navržen projekt rozšíření služeb gynekologicko-porodnického oddělení. Výsledky této práce umožňují zavedení nových služeb navazujících na hlavní cíl práce.
Anotace v angličtině
The aim of the diploma thesis on the topic of Project Extension Services of Gynecology-obstetrics Department at KNTB, a.s. is to find out what kind of extension services should women in the delivery room and the department of the postpartum period. The problem was solved by the use of marketing analyses. As another source of information to the creation of the project were used the data obtained from the questionnaire survey, which took place at the department of the postpartum period KNTB a.s. Data were processed using tables and graphs and was carried out their evaluation. On the basis of the facts established was designed by a project extension services of the gynecology-obstetric department. The results of this work allow the introduction of new services downstream on the main objective of the work.
Klíčová slova
marketing, marketing ve zdravotnictví, marketing služeb, PEST analýza, Porterova analýza, SWOT analýza, gynekologicko-porodnické oddělení
Klíčová slova v angličtině
marketing, healthcare marketing, marketing services, PEST analysis, Porter´s analysis, SWOT analysis, gynaecological-obstetric department
Rozsah průvodní práce
105
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce na téma Projekt rozšíření služeb gynekologicko-porodnického oddělení KNTB a.s., je zjistit, o jaké rozšiřující služby by měly ženy zájem na porodním sále a na oddělení šestinedělí. Zvolený problém byl řešen za pomocí provedených marketingových analýz. Jako další zdroj informací k vytvoření projektu byly použity údaje získané z dotazníkového šetření, které proběhlo na oddělení šestinedělí KNTB a.s. Data byla zpracována za pomocí tabulek a grafů a bylo provedeno jejich vyhodnocení. Na základě zjištěných skutečností byl navržen projekt rozšíření služeb gynekologicko-porodnického oddělení. Výsledky této práce umožňují zavedení nových služeb navazujících na hlavní cíl práce.
Anotace v angličtině
The aim of the diploma thesis on the topic of Project Extension Services of Gynecology-obstetrics Department at KNTB, a.s. is to find out what kind of extension services should women in the delivery room and the department of the postpartum period. The problem was solved by the use of marketing analyses. As another source of information to the creation of the project were used the data obtained from the questionnaire survey, which took place at the department of the postpartum period KNTB a.s. Data were processed using tables and graphs and was carried out their evaluation. On the basis of the facts established was designed by a project extension services of the gynecology-obstetric department. The results of this work allow the introduction of new services downstream on the main objective of the work.
Klíčová slova
marketing, marketing ve zdravotnictví, marketing služeb, PEST analýza, Porterova analýza, SWOT analýza, gynekologicko-porodnické oddělení
Klíčová slova v angličtině
marketing, healthcare marketing, marketing services, PEST analysis, Porter´s analysis, SWOT analysis, gynaecological-obstetric department
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z oblasti služeb marketingového řízení a marketingového mixu.
Aplikujte tyto poznatky na oblast zdravotnictví.
Praktická část
Analyzujte současnou úroveň služeb nabízené gynekologicko-porodnickým oddělením KNTB, a.s.
Na základě výsledků navrhněte rozšíření služeb gynekologicko-porodnického oddělení KNTB, a.s.
Vyhodnoťte přínosy a rizika projektu rozšíření služeb gynekologicko-porodnického oddělení KNTB, a.s.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z oblasti služeb marketingového řízení a marketingového mixu.
Aplikujte tyto poznatky na oblast zdravotnictví.
Praktická část
Analyzujte současnou úroveň služeb nabízené gynekologicko-porodnickým oddělením KNTB, a.s.
Na základě výsledků navrhněte rozšíření služeb gynekologicko-porodnického oddělení KNTB, a.s.
Vyhodnoťte přínosy a rizika projektu rozšíření služeb gynekologicko-porodnického oddělení KNTB, a.s.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BUCHBINDER, Sharon Bell a Nancy H. SHANKS. Introduction to health care management. 2nd ed. Burlington, Mass.: Jones, c2012, 494 s. ISBN 07-637-9086-9.
GLADKIJ, Ivan. Management ve zdravotnictví. 1. Vyd. Brno: Computer Press, 2003, 380 s. ISBN 8072269968.
HILLESTAD, Steven G. a Eric N. BERKOWITZ. Health care market strategy: from planning to action. 4th ed. Burlington, Mass.: Jones and Bartlett Learning, c2013, 358 s. ISBN 978-0-7637-8928-2.
SWAYNE, Linda E., W. Jack DUNCAN a Peter M. GINTER. Strategic management of health care organizations. 6th ed. Chichester: John Wiley and Sons, 2008, 869 s. ISBN 978-1-4051-7918-8.
ZLÁMAL, Jaroslav. Marketing ve zdravotnictví. Vyd. 2. nezměněné. Brno: NCONZO, 2009, 150 s. ISBN 9788070135037.
Seznam doporučené literatury
BUCHBINDER, Sharon Bell a Nancy H. SHANKS. Introduction to health care management. 2nd ed. Burlington, Mass.: Jones, c2012, 494 s. ISBN 07-637-9086-9.
GLADKIJ, Ivan. Management ve zdravotnictví. 1. Vyd. Brno: Computer Press, 2003, 380 s. ISBN 8072269968.
HILLESTAD, Steven G. a Eric N. BERKOWITZ. Health care market strategy: from planning to action. 4th ed. Burlington, Mass.: Jones and Bartlett Learning, c2013, 358 s. ISBN 978-0-7637-8928-2.
SWAYNE, Linda E., W. Jack DUNCAN a Peter M. GINTER. Strategic management of health care organizations. 6th ed. Chichester: John Wiley and Sons, 2008, 869 s. ISBN 978-1-4051-7918-8.
ZLÁMAL, Jaroslav. Marketing ve zdravotnictví. Vyd. 2. nezměněné. Brno: NCONZO, 2009, 150 s. ISBN 9788070135037.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: 23 b doc. Ing. Pavla Staňková, Ph.D.
1. Opravdu nemá porodnicko-gynekologické oddělení Uherskohradišťské nemocnice žádné slabé stránky? V tabulce 3 na str. 57 uvádíte, že nenabízí směs plynu při porodu. ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
2. Odpovídá věkové rozdělení výzkumného vzorku věkové struktuře rodiček v České republice? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: 17 b Ing. Janka Vydrová, Ph.D.
1. Bude Váš projekt realizován? ZODPOVĚZENO ZCELA
2. Co považujete za největší přínos Vašeho projektu? ZODPOVĚZENO ZCELA
Dr. Bejtkovský: Popište blíž SWOT analýzu, kterou jste realizovala? ZODPOVĚZENO ZCELA
Dr. Otrusinová: Je možné uhrázet lepší stravu formou nadstandardu? ZODPOVĚZENO ZCELA