Diplomová práce se zabývá marketingovým řízením ve společnosti Centrum masáží a rehabilitace, která se orientuje na poskytování masérských a fyzioterapeutických služeb. Cílem práce je zhodnocení stavu marketingového řízení ve sledované společnosti a následné stanovení opatření, které povedou ke zlepšení zjištěného stavu. Za účelem sběru informací bylo realizováno dotazníkové šetření a zpracována analýza marketingového řízení doplněná o analýzy SWOT, PEST a Porterovu analýzu konkurenčních sil. Vzhledem k závěrům plynoucích z výsledku dotazníku a analýz byly stanoveny cíle marketingové řízení a vypracován marketingový plán, který zahrnuje akční programy. Projekt marketingového řízení byl zhodnocen nákladovou, časovou a rizikovou analýzou. Výsledkem této práce je projekt vedoucí ke zlepšení marketingového řízení sledované společnosti.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on marketing management in the company called Centrum masáží a rehabilitace that provides physiotherapy services and massages. The aim of this thesis is to evaluate condition of marketing management in the company and determine steps that will lead to improve of the evaluated condition. Data for this thesis were obtained from evaluated questionnaire and marketing management analysis. Marketing ma-nagement analysis was extended by SWOT, PEST and Porter´s Five Forces analysis. New marketing objectives and marketing plan are determined on the basis of the results of the questionnaire and analysis. Marketing plan include action programs. The project of mar-keting management were controlled by the cost, time and risk analysis. The result of this thesis is the project that lead to improvement of marketing management in the company.
Klíčová slova
Marketingové řízení, Marketing ve zdravotnictví, Marketing ve službách, Marketingová komunikace, Marketingový mix
Klíčová slova v angličtině
Marketing Management, Healthcare Marketing, Service Marketing, Marketing Commu-nication, Marketing Mix
Rozsah průvodní práce
99
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá marketingovým řízením ve společnosti Centrum masáží a rehabilitace, která se orientuje na poskytování masérských a fyzioterapeutických služeb. Cílem práce je zhodnocení stavu marketingového řízení ve sledované společnosti a následné stanovení opatření, které povedou ke zlepšení zjištěného stavu. Za účelem sběru informací bylo realizováno dotazníkové šetření a zpracována analýza marketingového řízení doplněná o analýzy SWOT, PEST a Porterovu analýzu konkurenčních sil. Vzhledem k závěrům plynoucích z výsledku dotazníku a analýz byly stanoveny cíle marketingové řízení a vypracován marketingový plán, který zahrnuje akční programy. Projekt marketingového řízení byl zhodnocen nákladovou, časovou a rizikovou analýzou. Výsledkem této práce je projekt vedoucí ke zlepšení marketingového řízení sledované společnosti.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on marketing management in the company called Centrum masáží a rehabilitace that provides physiotherapy services and massages. The aim of this thesis is to evaluate condition of marketing management in the company and determine steps that will lead to improve of the evaluated condition. Data for this thesis were obtained from evaluated questionnaire and marketing management analysis. Marketing ma-nagement analysis was extended by SWOT, PEST and Porter´s Five Forces analysis. New marketing objectives and marketing plan are determined on the basis of the results of the questionnaire and analysis. Marketing plan include action programs. The project of mar-keting management were controlled by the cost, time and risk analysis. The result of this thesis is the project that lead to improvement of marketing management in the company.
Klíčová slova
Marketingové řízení, Marketing ve zdravotnictví, Marketing ve službách, Marketingová komunikace, Marketingový mix
Klíčová slova v angličtině
Marketing Management, Healthcare Marketing, Service Marketing, Marketing Commu-nication, Marketing Mix
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a vyhodnoťte základní teoretické poznatky o marketingovém řízení zdravotnických organizací.
Praktická část
Proveďte situační analýzu a analýzu marketingového řízení vybraného rehabilitačního centra.
Na základě výsledků analýz zhodnoťte úroveň marketingového řízení vybraného rehabilitačního centra.
Navrhněte projekt vedoucí ke zlepšení úrovně marketingového řízení vybraného rehabilitačního centra, projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a vyhodnoťte základní teoretické poznatky o marketingovém řízení zdravotnických organizací.
Praktická část
Proveďte situační analýzu a analýzu marketingového řízení vybraného rehabilitačního centra.
Na základě výsledků analýz zhodnoťte úroveň marketingového řízení vybraného rehabilitačního centra.
Navrhněte projekt vedoucí ke zlepšení úrovně marketingového řízení vybraného rehabilitačního centra, projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 278 s. ISBN 978-80-247-1535-3.
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. 6th ed. Harlow, England: Pearson, 2013, 864 s. ISBN 978-027-3770-541.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th ed. Boston: Pearson, 2014, 720 s. ISBN 978-027-3786-993.
KOTLER, Philip a Kevin L. KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 278 s. ISBN 978-80-247-1535-3.
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. 6th ed. Harlow, England: Pearson, 2013, 864 s. ISBN 978-027-3770-541.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th ed. Boston: Pearson, 2014, 720 s. ISBN 978-027-3786-993.
KOTLER, Philip a Kevin L. KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: prof. MUDr. Jaroslav Slaný, CSc. 28 b
Jaká je perspektiva realizace projektu, řešeného touto DP? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: Ing. Pavel Taraba, CSc. 14 b
Kto hodnotil jednotlivé faktory v SWOT analýze? Na základě akých kritérií boli priradené váhy jednotlivým faktorom v rámci SWOT analýzy? ZODPOVĚZENO ZCELA
Akým spôsobom boli vypočítané mzdové náklady marketingového pracovníka (str. 84 - 122 500 Kč, str. 87 136 000Kč)? Akým spôsobom boli stanovené odvody? ZODPOVĚZENO ZCELA
Na str. 81 uvádzate, že dôjde k navýšeniu uväzku jednej z masérok. Zohľadnil ste to v nákladoch projektu? Aké štatistické metódy ste použil k overeniu hypotéz (str. 78)? ZODPOVĚZENO ZCELA
dr. Matošková:
Jaké jsou náklady k rozšíření otevírací doby na 8h? ZODPOVĚZENO ZCELA
doc. Březinová:
Otázky na nesrovnalosti v dotazníku - Zaznamenali jste existenci centra? ZODPOVĚZENO ZCELA Březinová: Jak budete počítat zvýšení potenciálních klientů o 30 %? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
doc. Chovancová:
Co je marketingový plán a jaké jsou jeho cíle? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ. Co je cílem projektu? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ Jak se nazývá testování dotazníku? NEZODPOVĚZENO
dr. Vydrová: Je v diplomové práci riziková analýza a co musí obsahovat?
ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ