Diplomová práce je zaměřena na vypracování návrhu projektu pro zlepšení stávající marke-tingové komunikace firmy Camaieu Česká, s.r.o. se zaměřením na český trh. Zvolený pro-blém byl řešen nejdříve pomocí zhodnocení okolí společnosti a současné úrovně marketin-gových nástrojů. Na základě toho byly určeny cíle projektu, rozpočet a cílové skupiny. Pri-márním cílem projektu bylo zvýšení prodeje sortimentu společnosti Camaieu Česká, s.r.o. alespoň o 10 % do jednoho roku. Sekundární cíle byly zaměřeny na zvýšení konkurence-schopnosti a všeobecného povědomí o společnosti Camaieu. V rámci řešení byly použity časové, nákladové a rizikové analýzy, které poskytly souhrnnou představu o finanční ná-ročnosti a délce projektu či možných výskytů rizika. Navržené řešení obsahuje časový har-monogram, dle kterého budou jednotlivé komunikační nástroje využity. Hlavním výsled-kem práce je projekt marketingové komunikace včetně výpočtu jeho návratnosti pro rok 2017.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on devising a project for the improvement of existing marketing communications of the Camaieu company, s.r.o. with the specialization on Czech market. First of all the selected problem was solved by using an evaluation of the company's environment and current levels of its marketing tools. Project's goals, budget and targeted groups were determined on that basis. The primary objective of the project was to increase the sales of assortment of the of the Camaieu company, s.r.o. at least by 10% within one year. Secondary objectives were aimed at increasing the company's competitiveness and general awareness of the company. Within the purview of the solution were used time, cost and risk analysis, which provided a comprehensive conception of financial difficulty and the length of the project or the possible occurrence of some risk. The suggested solution includes time schedule, according to which individual communication tools will be used. The main result of the work is the project of marketing communications including the calculation of its return for the year 2017.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, komunikační mix, reklama, GE matice, SWOT analýza, projekt marketingové komunikace.
Klíčová slova v angličtině
Marketing Comunication, Communication mix, Advertising, GE Matrix, SWOT Analysis, Marketing Communication Projekt.
Rozsah průvodní práce
132 s. (203 218 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na vypracování návrhu projektu pro zlepšení stávající marke-tingové komunikace firmy Camaieu Česká, s.r.o. se zaměřením na český trh. Zvolený pro-blém byl řešen nejdříve pomocí zhodnocení okolí společnosti a současné úrovně marketin-gových nástrojů. Na základě toho byly určeny cíle projektu, rozpočet a cílové skupiny. Pri-márním cílem projektu bylo zvýšení prodeje sortimentu společnosti Camaieu Česká, s.r.o. alespoň o 10 % do jednoho roku. Sekundární cíle byly zaměřeny na zvýšení konkurence-schopnosti a všeobecného povědomí o společnosti Camaieu. V rámci řešení byly použity časové, nákladové a rizikové analýzy, které poskytly souhrnnou představu o finanční ná-ročnosti a délce projektu či možných výskytů rizika. Navržené řešení obsahuje časový har-monogram, dle kterého budou jednotlivé komunikační nástroje využity. Hlavním výsled-kem práce je projekt marketingové komunikace včetně výpočtu jeho návratnosti pro rok 2017.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on devising a project for the improvement of existing marketing communications of the Camaieu company, s.r.o. with the specialization on Czech market. First of all the selected problem was solved by using an evaluation of the company's environment and current levels of its marketing tools. Project's goals, budget and targeted groups were determined on that basis. The primary objective of the project was to increase the sales of assortment of the of the Camaieu company, s.r.o. at least by 10% within one year. Secondary objectives were aimed at increasing the company's competitiveness and general awareness of the company. Within the purview of the solution were used time, cost and risk analysis, which provided a comprehensive conception of financial difficulty and the length of the project or the possible occurrence of some risk. The suggested solution includes time schedule, according to which individual communication tools will be used. The main result of the work is the project of marketing communications including the calculation of its return for the year 2017.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, komunikační mix, reklama, GE matice, SWOT analýza, projekt marketingové komunikace.
Klíčová slova v angličtině
Marketing Comunication, Communication mix, Advertising, GE Matrix, SWOT Analysis, Marketing Communication Projekt.
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice marketingové komunikace.
Praktická část
Popište a analyzujte současnou úroveň marketingové komunikace společnosti Camaieu Česká, s.r.o.
Vytvořte projekt pro zlepšení marketingové komunikace společnosti Camaieu Česká, s.r.o.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice marketingové komunikace.
Praktická část
Popište a analyzujte současnou úroveň marketingové komunikace společnosti Camaieu Česká, s.r.o.
Vytvořte projekt pro zlepšení marketingové komunikace společnosti Camaieu Česká, s.r.o.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s. ISBN 9788072612376.
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Marketing communications: a European perspective. Fifth edition. Harlow: Person, 2013, 615 s. ISBN 9780273773221.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 9788024736228.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 9788024750378.
WOLFE, Mary Gorgen a Mary Gorgen WOLFE. Fashion marketing and merchandising. 4th edition. Tinley Park, Illinois: Goodheart-Willcox, c2014, 672 s. ISBN 9781619604926.
Seznam doporučené literatury
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s. ISBN 9788072612376.
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Marketing communications: a European perspective. Fifth edition. Harlow: Person, 2013, 615 s. ISBN 9780273773221.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 9788024736228.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 9788024750378.
WOLFE, Mary Gorgen a Mary Gorgen WOLFE. Fashion marketing and merchandising. 4th edition. Tinley Park, Illinois: Goodheart-Willcox, c2014, 672 s. ISBN 9781619604926.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: doc. Staňková (24 b.)
Budou vámi navrhované komunikační aktivity v praxi realizovány? ZODPOVĚZENO ZCELA
Využívá společnost také senzorický merchandising? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: Ing. Konečná (24 b.)
Které z navrhovaných nástrojů bude společnost Camaieu realizovat? ZODPOVĚZENO ZCELA
Jaká další rizika spojená s realizací projektu mohou vzniknout? Jak jim lze případně předcházet? ZODPOVĚZENO ZCELA
Ze SWOT analýzy také vyplynula úzká škála sortimentu, či malý výběr velikostí. Dle mého názoru jsou to pro zákazníka důležité aspekty. Bude se jimi společnost zabývat? ZODPOVĚZENO ZCELA
prof. Němeček: Pracujete v této společnosti? Popište tento obchod. Je drahý, levný? Doporučila byste tento obchod? ZODPOVĚZENO ZCELA
doc. Kozák: Existuje podle Vás anorganická bavlna, když jste několikrát zmínila pojem organická bavlna? ZODPOVĚZENO ZCELA
dr. Bejtkovský: Jaká je průměrná návštěvnost zákazníků? ZODPOVĚZENO ZCELA
dr. Dobeš: Říká Vám něco pojem implicitní náklady? Kdo dá společnosti podklady? ZODPOVĚZENO ZCELA