Olympijský sponzoring a sponzoring ve vztahu k Českému olympijskému týmu. Důraz je kladen na letní olympijské hry v Aténách 2004. Součástí práce je navrhovaná studie pro rozvoj spolupráce s partnery ČOT a návrh zlepšení komunikačních aktivit ČOT.
Anotace v angličtině
Olympic sponsorship a sponsorship of Czech olympic team. An Emphasis on summer Olympic Games in Athens 2004.
Klíčová slova
olympijské hry, olympiáda, olympijský marketing, Top Program, sponzoring, Český olympijský tým
Klíčová slova v angličtině
Olympic Games, olympic, Olympic marketing, sponsorship, Czech olympic team
Rozsah průvodní práce
86 s., 6 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Olympijský sponzoring a sponzoring ve vztahu k Českému olympijskému týmu. Důraz je kladen na letní olympijské hry v Aténách 2004. Součástí práce je navrhovaná studie pro rozvoj spolupráce s partnery ČOT a návrh zlepšení komunikačních aktivit ČOT.
Anotace v angličtině
Olympic sponsorship a sponsorship of Czech olympic team. An Emphasis on summer Olympic Games in Athens 2004.
Klíčová slova
olympijské hry, olympiáda, olympijský marketing, Top Program, sponzoring, Český olympijský tým
Klíčová slova v angličtině
Olympic Games, olympic, Olympic marketing, sponsorship, Czech olympic team
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte historické prameny o novodobém olympijském hnutí.
2. Zpracujte historické prameny o olympijském hnutí v Československu a návazně v České republice.
3. Vymezte zdroje marketingu OH (teorie a praxe).
4. Aplikujte teorii na realitu LOH Athény 2004.
5. Formulujte východiska pro sponzoring a Český olympijský tým.
6. Zamyslete se nad trendy olympijského hnutí a etiky sportu jako takové, formulujte společenské klady i zápory.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte historické prameny o novodobém olympijském hnutí.
2. Zpracujte historické prameny o olympijském hnutí v Československu a návazně v České republice.
3. Vymezte zdroje marketingu OH (teorie a praxe).
4. Aplikujte teorii na realitu LOH Athény 2004.
5. Formulujte východiska pro sponzoring a Český olympijský tým.
6. Zamyslete se nad trendy olympijského hnutí a etiky sportu jako takové, formulujte společenské klady i zápory.
Seznam doporučené literatury
S.Black, Nejúčinnější propagace, GRADA Publishing 1994
P. Smith, Moderní marketing, Computer Press 2000
Ivana Tomisová, Olympijská charta, Olympijská knihovnička, 35. svazek, ČOV, Praha 2003
Materiály ČOV, Czech Teamu a České olympijské a. s.
www.olympic.cz, www.olympic.org
International Olympic Committee
Odborná periodika (např. časopis Fortune, MaM, Strategie, aj.)
Denní tisk (MFD, Sport)
Seznam doporučené literatury
S.Black, Nejúčinnější propagace, GRADA Publishing 1994
P. Smith, Moderní marketing, Computer Press 2000
Ivana Tomisová, Olympijská charta, Olympijská knihovnička, 35. svazek, ČOV, Praha 2003
Materiály ČOV, Czech Teamu a České olympijské a. s.
www.olympic.cz, www.olympic.org
International Olympic Committee
Odborná periodika (např. časopis Fortune, MaM, Strategie, aj.)
Denní tisk (MFD, Sport)
Přílohy volně vložené
6 tištěních fotografií (2ks/strana), 1x dotazník, 1x oficiální symboly LOH Atény 2004, 1x oficiální symboly ČOT, 1 CD-R