Tématem mé bakalářské práce je analýza činností marketingové agentury AC Marketing, s.r.o., které jsou realizovány pro firmy sektoru malého a středního podnikání. Teoretická část obsahuje objasnění základních pojmů a charakteristiku služeb, s nimiž se český klient může na marketingovém trhu setkat. Součástí praktické části je představení společnosti, analýza jejího postavení, zhodnocení silných a slabých stránek a marketingový výzkum. Na základě tohoto rozboru byly zjištěny určité závěry a následně navrhnuta řešení vedoucí ke zlepšení služeb.
Anotace v angličtině
The subject of my bachelor thesis is an analysis of activities of the marketing agency AC Marketing, Ltd. that are realized for the small and medium sized companies. The theoretical part of this work explains basic conception and characterization of services that the Czech customer can meet on the marketing and advertising market. The company AC Marketing is introduced in the analytic part. You can find here an analysis of the company’s position, evaluation of weak and strong traits and marketing research. The concrete results were founded by virtue of my study. In conclusions there are proposed resolutions for improvement of man-in-charges.
Klíčová slova
Marketing, marketingová komunikace, marketingová agentura, reklama, public relations, direct marketing, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
Marketing, marketing communication, marketing agency, advertising, public relations, direct marketing, marketing research
Rozsah průvodní práce
80 s., 6 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem mé bakalářské práce je analýza činností marketingové agentury AC Marketing, s.r.o., které jsou realizovány pro firmy sektoru malého a středního podnikání. Teoretická část obsahuje objasnění základních pojmů a charakteristiku služeb, s nimiž se český klient může na marketingovém trhu setkat. Součástí praktické části je představení společnosti, analýza jejího postavení, zhodnocení silných a slabých stránek a marketingový výzkum. Na základě tohoto rozboru byly zjištěny určité závěry a následně navrhnuta řešení vedoucí ke zlepšení služeb.
Anotace v angličtině
The subject of my bachelor thesis is an analysis of activities of the marketing agency AC Marketing, Ltd. that are realized for the small and medium sized companies. The theoretical part of this work explains basic conception and characterization of services that the Czech customer can meet on the marketing and advertising market. The company AC Marketing is introduced in the analytic part. You can find here an analysis of the company’s position, evaluation of weak and strong traits and marketing research. The concrete results were founded by virtue of my study. In conclusions there are proposed resolutions for improvement of man-in-charges.
Klíčová slova
Marketing, marketingová komunikace, marketingová agentura, reklama, public relations, direct marketing, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
Marketing, marketing communication, marketing agency, advertising, public relations, direct marketing, marketing research
Zásady pro vypracování
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se marketingu a aktivit marketingových agentur s následnou formulací podstaty marketingové komunikace.
Analyzujte činnosti, kterými se zabývá společnost AC Marketing, s.r.o.
Zhodnoťte silné a slabé stránky současných marketingových činností uvedené společnosti a jejich přínos pro klientelu.
Navrhněte zlepšení služeb poskytovaných marketingovou agenturou AC Marketing, s.r.o.
Zásady pro vypracování
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se marketingu a aktivit marketingových agentur s následnou formulací podstaty marketingové komunikace.
Analyzujte činnosti, kterými se zabývá společnost AC Marketing, s.r.o.
Zhodnoťte silné a slabé stránky současných marketingových činností uvedené společnosti a jejich přínos pro klientelu.
Navrhněte zlepšení služeb poskytovaných marketingovou agenturou AC Marketing, s.r.o.
Seznam doporučené literatury
[1] ALSBURY, Alison. Marketing to nejlepší z praxe. 1.vyd. Praha: Computer Press, 2002. 280 s. ISBN 80-7226-619-9.
[2] KOTLER, Philip. Marketing od A až do Z. 1.vyd. Praha: Management Press, 2003. 203 s. ISBN 80-7261-082-1.
[3] POSTLER, Milan. Média v reklamě : televize, rozhlas, tisk. 1.vyd. Praha: Oeconomica, 2003. 104 s. ISBN 80-245-0629-7.
[4] STUCHLÍK, Petr; PEGNER, Martin; DVOŘÁČEK, Martin. Marketing a reklama na internetu. 1.vyd. Praha: Grada, 1998. 198 s. ISBN 80-7169-630-7.
[5] TELLIS, Gerard, J. Reklama a podpora prodeje. 1.vyd. Praha: Grada, 2000. 602 s. ISBN 80-7169-997-7.
Seznam doporučené literatury
[1] ALSBURY, Alison. Marketing to nejlepší z praxe. 1.vyd. Praha: Computer Press, 2002. 280 s. ISBN 80-7226-619-9.
[2] KOTLER, Philip. Marketing od A až do Z. 1.vyd. Praha: Management Press, 2003. 203 s. ISBN 80-7261-082-1.
[3] POSTLER, Milan. Média v reklamě : televize, rozhlas, tisk. 1.vyd. Praha: Oeconomica, 2003. 104 s. ISBN 80-245-0629-7.
[4] STUCHLÍK, Petr; PEGNER, Martin; DVOŘÁČEK, Martin. Marketing a reklama na internetu. 1.vyd. Praha: Grada, 1998. 198 s. ISBN 80-7169-630-7.
[5] TELLIS, Gerard, J. Reklama a podpora prodeje. 1.vyd. Praha: Grada, 2000. 602 s. ISBN 80-7169-997-7.