Tématem mé bakalářské práce je analýza public relations společnosti TESCOMA s.r.o. V úvodu provádím literární rešerši dostupných zdrojů na téma public relations. Na základě teoretických znalostí je v praktické části práce provedena analýza public relations ve firmě Tescoma s.r.o. Je zde vyhodnocen dotazníkový výzkum a zpracovány nástroje public relai-ons využívané v této společnosti. Na závěr jsou navržena zdokonalení, které se týkají pub-lic relations.
Anotace v angličtině
The theme of my bachelor thesis is an analysis of public relations of the company TESCOMA, Ltd. In the introduction I make research about the topic public relations from available literary sources. On the behalf of theoretical knowledge, is completed an analysis of public relations used in practice in the company TESCOMA, Ltd. There is interpret a questionnaire research and compile of public relations tools in this company. In conclusion there are proposed improvements of public relations.
Klíčová slova
Public relations, analýza, marketingový mix, SWOT analýza, dotazník, konkurence
Klíčová slova v angličtině
Public relations, analysis, marketing mix, SWOT analysis, questionnaire, competition
Rozsah průvodní práce
73 s., 17 s. obr./tab. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem mé bakalářské práce je analýza public relations společnosti TESCOMA s.r.o. V úvodu provádím literární rešerši dostupných zdrojů na téma public relations. Na základě teoretických znalostí je v praktické části práce provedena analýza public relations ve firmě Tescoma s.r.o. Je zde vyhodnocen dotazníkový výzkum a zpracovány nástroje public relai-ons využívané v této společnosti. Na závěr jsou navržena zdokonalení, které se týkají pub-lic relations.
Anotace v angličtině
The theme of my bachelor thesis is an analysis of public relations of the company TESCOMA, Ltd. In the introduction I make research about the topic public relations from available literary sources. On the behalf of theoretical knowledge, is completed an analysis of public relations used in practice in the company TESCOMA, Ltd. There is interpret a questionnaire research and compile of public relations tools in this company. In conclusion there are proposed improvements of public relations.
Klíčová slova
Public relations, analýza, marketingový mix, SWOT analýza, dotazník, konkurence
Klíčová slova v angličtině
Public relations, analysis, marketing mix, SWOT analysis, questionnaire, competition
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární prameny v oblasti Public Relations a formulujte teoretická východiska.
Proveďte průzkum trhu produktů nabízených společností TESCOMA s.r.o. a znalosti značky a analyzujte Public Relations společnosti.
Doporučte návrhy pro zlepšení Public Relations společnosti.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární prameny v oblasti Public Relations a formulujte teoretická východiska.
Proveďte průzkum trhu produktů nabízených společností TESCOMA s.r.o. a znalosti značky a analyzujte Public Relations společnosti.
Doporučte návrhy pro zlepšení Public Relations společnosti.