Předmětem bakalářské práce ''Analýza vlivu marketingu na firemní kulturu v podnicích strojírenského průmyslu v okrese Uherské Hradiště‘‘ je původ, vznik, formování podnikové kultury a především zkoumání, porovnání úrovně podnikové kultury. První část je zaměře-na na teoretickou problematiku podnikové a národní kultury. Ve druhé, praktické části, je zkoumána a porovnávána podniková kultura konkrétních 4 podniků. Závěrečná část analyzuje výsledky konkrétních šetření na dané téma.
Anotace v angličtině
The subject of my bachelory thesis Analysis of marketing influence on company culture in engineering companies in district of Uherske Hradiste is origin and forming of company culture, mostly the research and comparison of company culture level. First part is about theory of company and national culture problems. Second part is the research and compari-son of company culture in four selected companies. Last part analyses the results of the research.
Klíčová slova
Firemní kultura, inovativnost, hodnoty, etický kodex, marketingové činnosti, kulturní rozdíly, národní kultura, benchmarking.
Klíčová slova v angličtině
Corporate culture, innovate, (universal) values, brandig, multinational company, code of conduct, professional marketing, cross-cultural differences, national culture, benchmarking.
Rozsah průvodní práce
80 s., 24 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem bakalářské práce ''Analýza vlivu marketingu na firemní kulturu v podnicích strojírenského průmyslu v okrese Uherské Hradiště‘‘ je původ, vznik, formování podnikové kultury a především zkoumání, porovnání úrovně podnikové kultury. První část je zaměře-na na teoretickou problematiku podnikové a národní kultury. Ve druhé, praktické části, je zkoumána a porovnávána podniková kultura konkrétních 4 podniků. Závěrečná část analyzuje výsledky konkrétních šetření na dané téma.
Anotace v angličtině
The subject of my bachelory thesis Analysis of marketing influence on company culture in engineering companies in district of Uherske Hradiste is origin and forming of company culture, mostly the research and comparison of company culture level. First part is about theory of company and national culture problems. Second part is the research and compari-son of company culture in four selected companies. Last part analyses the results of the research.
Klíčová slova
Firemní kultura, inovativnost, hodnoty, etický kodex, marketingové činnosti, kulturní rozdíly, národní kultura, benchmarking.
Klíčová slova v angličtině
Corporate culture, innovate, (universal) values, brandig, multinational company, code of conduct, professional marketing, cross-cultural differences, national culture, benchmarking.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární prameny z oblasti firemní kultury a naformulujte podstatu problému.
Proveďte dotazníkové šetření firemní kultury a úrovně marketingu v podnicích strojírenského průmyslu v okrese Uherské Hradiště.
Analyzujte vliv marketingu na firemní kulturu strojírenského průmyslu v okrese Uherské Hradiště.
Navrhněte marketingové činnosti pro zlepšení firemní kultury strojírenského průmyslu.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární prameny z oblasti firemní kultury a naformulujte podstatu problému.
Proveďte dotazníkové šetření firemní kultury a úrovně marketingu v podnicích strojírenského průmyslu v okrese Uherské Hradiště.
Analyzujte vliv marketingu na firemní kulturu strojírenského průmyslu v okrese Uherské Hradiště.
Navrhněte marketingové činnosti pro zlepšení firemní kultury strojírenského průmyslu.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, M. Řízení lidských zdrojů. 1. vydání, Praha: Grada 2002, 856 s. ISBN 80-247-0469-2
BLÁHA J., DYTRT, Z. Manažerská etika, 1. vydání, Praha: Management Press, 2003, 155 s. ISBN 80-7261-084-8
BROOKS J. Firemní kultura: Jedinci, skupiny, organizace a jejich chování, přel. Jungman V., 1. vydání, Brno: Computer Press, 2003, 296 s. ISBN 80-7226-763-9
Markesová, J. Vliv podnikatelské etiky na ekonomické výsledky malých a středních podniků, 1. vydání, Brno: Vysoké učení technické v Brně, 2003, 32 s. ISBN 80-214-2424-9
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, M. Řízení lidských zdrojů. 1. vydání, Praha: Grada 2002, 856 s. ISBN 80-247-0469-2
BLÁHA J., DYTRT, Z. Manažerská etika, 1. vydání, Praha: Management Press, 2003, 155 s. ISBN 80-7261-084-8
BROOKS J. Firemní kultura: Jedinci, skupiny, organizace a jejich chování, přel. Jungman V., 1. vydání, Brno: Computer Press, 2003, 296 s. ISBN 80-7226-763-9
Markesová, J. Vliv podnikatelské etiky na ekonomické výsledky malých a středních podniků, 1. vydání, Brno: Vysoké učení technické v Brně, 2003, 32 s. ISBN 80-214-2424-9