Cílem mé práce je analyzovat stav marketingové komunikace ve firmě BGV spol. s r.o. a její vliv na prosperitu podniku. Také jsem připojil stručné analýzy SWOT a PEST, které mohou firmě mnohé napovědět. Firma BGV spol. s r.o. je společnost zabývající se povr-chovými úpravami kovů, zámečnickou výrobou a výrobou těsnících tmelů.
V teoretické části jsem se zaměřil na danou problematiku, kde jsem využil poznatky získa-né z literatury a vyjádřil jsem své představy o dané problematice. V praktické části pak provádím rozbor jednotlivých koncepcí marketingové komunikace a jejich využití ve fir-mě. V závěru své práce navrhuji firmě doporučení v oblasti marketingového mixu a do-stupné možnosti zefektivnění marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
The aim of my work is to analyse stage of marketing communication of the company BGV, Ltd. and its influence on the company prosperity. I add some short SWOT and PEST analy-ses, which can help to a company a lot. The BGV, Ltd. company is engaged with a powder coating, fitter’s work and the production of joining compound.
In the theoretical part I paid attention to this problem, where I where I used some of my ideas about the problem. Then in the practical part I am engaged an analyses of each con-ception of marketing communication and their using in BGV, Ltd.
Klíčová slova
Marketing, komunikace, zákazník, trh.
Klíčová slova v angličtině
Marketing, communication, customer, market.
Rozsah průvodní práce
60 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem mé práce je analyzovat stav marketingové komunikace ve firmě BGV spol. s r.o. a její vliv na prosperitu podniku. Také jsem připojil stručné analýzy SWOT a PEST, které mohou firmě mnohé napovědět. Firma BGV spol. s r.o. je společnost zabývající se povr-chovými úpravami kovů, zámečnickou výrobou a výrobou těsnících tmelů.
V teoretické části jsem se zaměřil na danou problematiku, kde jsem využil poznatky získa-né z literatury a vyjádřil jsem své představy o dané problematice. V praktické části pak provádím rozbor jednotlivých koncepcí marketingové komunikace a jejich využití ve fir-mě. V závěru své práce navrhuji firmě doporučení v oblasti marketingového mixu a do-stupné možnosti zefektivnění marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
The aim of my work is to analyse stage of marketing communication of the company BGV, Ltd. and its influence on the company prosperity. I add some short SWOT and PEST analy-ses, which can help to a company a lot. The BGV, Ltd. company is engaged with a powder coating, fitter’s work and the production of joining compound.
In the theoretical part I paid attention to this problem, where I where I used some of my ideas about the problem. Then in the practical part I am engaged an analyses of each con-ception of marketing communication and their using in BGV, Ltd.
Klíčová slova
Marketing, komunikace, zákazník, trh.
Klíčová slova v angličtině
Marketing, communication, customer, market.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretickou základnu pro marketing a definujte marketingovou komunikaci.
Zmapujte současný stav marketingových komunikací ve firmě BGV spol. s r.o.
Na základě zjištění popište nedostatky a nalezněte nové komunikační cesty.
Zpracujte návrh marketingové komunikace firmy.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretickou základnu pro marketing a definujte marketingovou komunikaci.
Zmapujte současný stav marketingových komunikací ve firmě BGV spol. s r.o.
Na základě zjištění popište nedostatky a nalezněte nové komunikační cesty.
Zpracujte návrh marketingové komunikace firmy.
Seznam doporučené literatury
1.BLAŽKOVÁ, M. Jak využít internet v markeingu. Paha : Grada, 2005. ISBN 80-274-1095-1.
2.HORÁKOVÁ, Helena. Strategický marketing. 2. rozšířené a aktualizované vydání. Praha: Grada Publishing, 2003. 204 s. ISBN 80-247-0447-1.
3.JANEČKOVÁ, L.; VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Praha : Grada, 2001. ISBN 80-7196-995-0.
4.KOTLER, P.; TRIAS DE BES, F. Inovativní marketing. Praha : Grada, 2004. ISBN 80-247-0921-X.
5.KOTLER, P.; ARMSTRONG, G. Marketing. Praha : Grada, 2003. ISBN 80-247-0513-3.
6.KŘIŽEK, Z.; CRHA, I. Jak psát reklamní text. Praha : Grada, 2003. ISBN 80-247-0556-7.
Seznam doporučené literatury
1.BLAŽKOVÁ, M. Jak využít internet v markeingu. Paha : Grada, 2005. ISBN 80-274-1095-1.
2.HORÁKOVÁ, Helena. Strategický marketing. 2. rozšířené a aktualizované vydání. Praha: Grada Publishing, 2003. 204 s. ISBN 80-247-0447-1.
3.JANEČKOVÁ, L.; VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Praha : Grada, 2001. ISBN 80-7196-995-0.
4.KOTLER, P.; TRIAS DE BES, F. Inovativní marketing. Praha : Grada, 2004. ISBN 80-247-0921-X.
5.KOTLER, P.; ARMSTRONG, G. Marketing. Praha : Grada, 2003. ISBN 80-247-0513-3.
6.KŘIŽEK, Z.; CRHA, I. Jak psát reklamní text. Praha : Grada, 2003. ISBN 80-247-0556-7.