Předmětem bakalářské práce je analýza marketingové strategice cestovního ruchu v oblasti Jeseníků. Cílem práce je zjistit povědomí a názor účastníků cestovního ruchu na oblast Jeseníků a doporučit možný rozvoj cestovního ruchu v této oblasti.
Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsána proble-matika cestovního ruchu, marketingu cestovního ruchu a sním spojená marketingová stra-tegie. Praktická část se zabývá oblastí Jeseníků a vyhodnocování marketingového výzkumu. Závěrem jsou navrhnuta doporučení odrážející se i z výsledku dotazníkového šetření, která by vedla ke zvýšení cestovního ruchu v oblasti Jeseníků.
Anotace v angličtině
The subject of this bachelor's thesis is analysis of the marketing strategy of tourism in area Jeseníky. The aim is to identify awareness and opinion of tourists to the area Jeseníky and recommend possible development of tourism in this area.
Thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part describes the issue of tourism, tourism marketing and marketing strategy. The practical part deals with the area of Jeseníky and evaluating marketing research. In the end of this thesis are designed recommendations to reflect the result from the questionnaire survey, which would lead to an increase in tourism in area Jeseníky.
Klíčová slova
marketingová strategie, cestovní ruch, oblast Jeseníků, marketingový výzkum, marketingové nástroje
Klíčová slova v angličtině
Tourism, Marketing Strategy, Area Jeseníky, Marketing Research, Marketing Tools
Rozsah průvodní práce
78 s. (87 224)
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem bakalářské práce je analýza marketingové strategice cestovního ruchu v oblasti Jeseníků. Cílem práce je zjistit povědomí a názor účastníků cestovního ruchu na oblast Jeseníků a doporučit možný rozvoj cestovního ruchu v této oblasti.
Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsána proble-matika cestovního ruchu, marketingu cestovního ruchu a sním spojená marketingová stra-tegie. Praktická část se zabývá oblastí Jeseníků a vyhodnocování marketingového výzkumu. Závěrem jsou navrhnuta doporučení odrážející se i z výsledku dotazníkového šetření, která by vedla ke zvýšení cestovního ruchu v oblasti Jeseníků.
Anotace v angličtině
The subject of this bachelor's thesis is analysis of the marketing strategy of tourism in area Jeseníky. The aim is to identify awareness and opinion of tourists to the area Jeseníky and recommend possible development of tourism in this area.
Thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part describes the issue of tourism, tourism marketing and marketing strategy. The practical part deals with the area of Jeseníky and evaluating marketing research. In the end of this thesis are designed recommendations to reflect the result from the questionnaire survey, which would lead to an increase in tourism in area Jeseníky.
Klíčová slova
marketingová strategie, cestovní ruch, oblast Jeseníků, marketingový výzkum, marketingové nástroje
Klíčová slova v angličtině
Tourism, Marketing Strategy, Area Jeseníky, Marketing Research, Marketing Tools
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice marketingu cestovního ruchu.
Praktická část
Analyzujte současný stav marketingu cestovního ruchu v oblasti Jeseníků.
Vypracujte doporučení pro možný rozvoj cestovního ruchu v oblasti Jeseníků.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice marketingu cestovního ruchu.
Praktická část
Analyzujte současný stav marketingu cestovního ruchu v oblasti Jeseníků.
Vypracujte doporučení pro možný rozvoj cestovního ruchu v oblasti Jeseníků.
Závěr
Seznam doporučené literatury
GOELDNER, Charles R a J RITCHIE. Tourism: principles, practices, philosophies. 9 edt. Hoboken, N.J.: John Wiley, c2009, 624 s. ISBN 9780470084595.
HESKOVÁ, Marie. Cestovní ruch: pro vyšší odborné školy a vysoké školy. 2., upr. vyd. Praha: Fortuna, 2011, 216 s. ISBN 978-80-7373-107-6.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu: jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2012, 313 s. ISBN 978-80-247-4209-0.
ZELENKA, Josef. Marketing cestovního ruchu. Vyd. 1. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2010, 240 s. ISBN 978-80-86723-95-2.
Seznam doporučené literatury
GOELDNER, Charles R a J RITCHIE. Tourism: principles, practices, philosophies. 9 edt. Hoboken, N.J.: John Wiley, c2009, 624 s. ISBN 9780470084595.
HESKOVÁ, Marie. Cestovní ruch: pro vyšší odborné školy a vysoké školy. 2., upr. vyd. Praha: Fortuna, 2011, 216 s. ISBN 978-80-7373-107-6.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu: jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2012, 313 s. ISBN 978-80-247-4209-0.
ZELENKA, Josef. Marketing cestovního ruchu. Vyd. 1. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2010, 240 s. ISBN 978-80-86723-95-2.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP, Josef Kubík, 18 bodů: Popište podrobněji Vámi navrhované balíčky pro podporu cestovního ruchu v oblasti Jeseníků. Zodpovězeno zcela. Jak by podle Vašeho názoru mohla být zdokonalena propagace uvedené oblasti? Zodpovězeno zcela.
Oponent BP, Jana Ďurďáková, 16 bodů: Která z navrhovaných doporučení by mohla být podle Vašeho názoru nejúčinnější pro rozvoj cestovního ruchu v oblasti Jeseníků? Zodpovězeno částečně
Michal Pilík: Myslíte si, že Jeseníky jsou připraveny pro cílovou skupinu senioři a rodiny s dětmi? Výsledky průzkumu jsou pouze popsány a ne vyhodnoceny, nejsou zde uvedeny žádné souvislosti a vyhodnocení, propojení. Zodpovězeno částečně
Kamil Dobeš: Podle teoretického zpracování mi v praktické části chybí analýzy, které by na tuto část navazovaly.
Jaroslav Belás: Proč jste si vybrala tuto cílovou skupinu? Máte k tomu nějaké podklady, studie? Nedíváte se na ten problém do hloubky, ale pouze z dálky. Chybí zde odpovědi na otázky ''proč?'' k jednotlivým problémům. Zodpovězeno částečně