Cílem předložené bakalářské práce je zjistit, jakou úlohu hrají sociální sítě z hlediska marke-tingové komunikace firmy WEDOS Internet, a.s. Teoretická část představuje využívané sociální sítě v České republice i ve světě vhodné pro marketingové účely firmy poskytující webhostingové služby. Dále vysvětluje, jak by firmy měly postupovat při získávání zákaz-níků placenou i neplacenou formou, jak s nimi komunikovat a jak o fanoušky pečovat. Prak-tická část se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace firmy WEDOS Internet, a.s. se zaměřením na využívání sociálních sítí. Dále analyzuje marketingovou komunikaci firmy mimo sociální sítě. Jedná se o marketingovou komunikaci firmy na internetu a také mimo něj. Součástí praktické části je dotazníkové šetření, které vypovídá o současném stavu a preferencích uživatelů sociálních sítí. Dílčím cílem praktické části je, na základě zjištěných informací, navrhnout firmě WEDOS Internet, a.s. opatření pro zvýšení úrovně marketingo-vé komunikace na sociálních sítích.
Anotace v angličtině
The aim of this bacherol thesis is to find out what role social networks have in terms of marketing communication of the company WEDOS Internet, a.s. The theoretical part pre-sents social networks used in the Czech Republic and all over the world that are suitable for marketing purpose of a company providing webhosting servise. Furtheremore, it expla-ins what companies should do to get new clients by a paid way or free of charge, how to communicate with them and how to care about fans. The practical part deals with the ana-lysis of marketing communication of WEDOS Internet, a. s. It mainly focuses on using social networks. It also analyses marketing communication of this company out of social networks. It deals with marketing communication on the internet and elsewhere. The que-stionnaire is attached to the practical part, it refers to current state and social network users preferences. Secondary aim is to suggest how to increase marketing communication on so-cial in WEDOS Internet, a.s.
Klíčová slova
Sociální sítě, marketingová komunikace, Facebook, Twitter, webhosting
Klíčová slova v angličtině
Social networks, marketing communication, Facebook, Twitter, webhosting
Rozsah průvodní práce
63
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem předložené bakalářské práce je zjistit, jakou úlohu hrají sociální sítě z hlediska marke-tingové komunikace firmy WEDOS Internet, a.s. Teoretická část představuje využívané sociální sítě v České republice i ve světě vhodné pro marketingové účely firmy poskytující webhostingové služby. Dále vysvětluje, jak by firmy měly postupovat při získávání zákaz-níků placenou i neplacenou formou, jak s nimi komunikovat a jak o fanoušky pečovat. Prak-tická část se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace firmy WEDOS Internet, a.s. se zaměřením na využívání sociálních sítí. Dále analyzuje marketingovou komunikaci firmy mimo sociální sítě. Jedná se o marketingovou komunikaci firmy na internetu a také mimo něj. Součástí praktické části je dotazníkové šetření, které vypovídá o současném stavu a preferencích uživatelů sociálních sítí. Dílčím cílem praktické části je, na základě zjištěných informací, navrhnout firmě WEDOS Internet, a.s. opatření pro zvýšení úrovně marketingo-vé komunikace na sociálních sítích.
Anotace v angličtině
The aim of this bacherol thesis is to find out what role social networks have in terms of marketing communication of the company WEDOS Internet, a.s. The theoretical part pre-sents social networks used in the Czech Republic and all over the world that are suitable for marketing purpose of a company providing webhosting servise. Furtheremore, it expla-ins what companies should do to get new clients by a paid way or free of charge, how to communicate with them and how to care about fans. The practical part deals with the ana-lysis of marketing communication of WEDOS Internet, a. s. It mainly focuses on using social networks. It also analyses marketing communication of this company out of social networks. It deals with marketing communication on the internet and elsewhere. The que-stionnaire is attached to the practical part, it refers to current state and social network users preferences. Secondary aim is to suggest how to increase marketing communication on so-cial in WEDOS Internet, a.s.
Klíčová slova
Sociální sítě, marketingová komunikace, Facebook, Twitter, webhosting
Klíčová slova v angličtině
Social networks, marketing communication, Facebook, Twitter, webhosting
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě odborné literatury zpracujte přehled problematiky využívání sociálních sítí, jako jednoho z nástrojů marketingové komunikace firem.
Praktická část
Analyzujte marketingovou komunikaci firmy WEDOS Internet, a.s. se zaměřením na využívání sociálních sítí.
Na základě zjištěných informací navrhněte firmě WEDOS Internet, a.s. opatření pro zvýšení úrovně marketingové komunikace na sociálních sítích.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě odborné literatury zpracujte přehled problematiky využívání sociálních sítí, jako jednoho z nástrojů marketingové komunikace firem.
Praktická část
Analyzujte marketingovou komunikaci firmy WEDOS Internet, a.s. se zaměřením na využívání sociálních sítí.
Na základě zjištěných informací navrhněte firmě WEDOS Internet, a.s. opatření pro zvýšení úrovně marketingové komunikace na sociálních sítích.
Závěr
Seznam doporučené literatury
HOLZNER, Steven. Facebook marketing: leverage social media to grow your business. 1st ed. Indianapolis, Ind.: Que, 2009, 273 s. ISBN 978-0-7897-3802-8.
KARLÍČEK, Miroslav a KRÁL, Petr. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 213 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a JAHODOVÁ, Hana. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
SHIH, Clara Chung-wai. Vydělávejte na Facebooku: jak využít sociální sítě k oslovení nových zákazníků, vytvoření lepších produktů a zvýšení prodejů. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010, 246 s. ISBN 978-80-251-2833-6.
VYSEKALOVÁ, Jitka a MIKEŠ, Jiří. Reklama: jak dělat reklamu. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2010, 208 s. Marketing. ISBN 978-80-247-3492-7.
Seznam doporučené literatury
HOLZNER, Steven. Facebook marketing: leverage social media to grow your business. 1st ed. Indianapolis, Ind.: Que, 2009, 273 s. ISBN 978-0-7897-3802-8.
KARLÍČEK, Miroslav a KRÁL, Petr. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 213 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a JAHODOVÁ, Hana. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
SHIH, Clara Chung-wai. Vydělávejte na Facebooku: jak využít sociální sítě k oslovení nových zákazníků, vytvoření lepších produktů a zvýšení prodejů. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010, 246 s. ISBN 978-80-251-2833-6.
VYSEKALOVÁ, Jitka a MIKEŠ, Jiří. Reklama: jak dělat reklamu. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2010, 208 s. Marketing. ISBN 978-80-247-3492-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
vedoucí BP, Gabriela Končitíková, 23 bodů: Budou Vámi navržená opatření firmou Wedos využita? Zodpovězeno zcela
oponent BP, Ivo Pačinek, 21 bodů: V případě, že se firma WEDOS Internet, a.s. rozhodne pro expanzi na Slovensko, doporučil byste oddělený profil na sociálních sítích nebo společný? A proč? Zodpovězeno zcela
Michla Pilík: Jak se Vám podařilo získat tak vysoký počet respondentů na dotazníkové šetření?
Kamil Dobeš: Předal jste výsledky i firmám, které Vám distribuovali? Je nový zaměstnance, který byl přijat pro internetovou komunikaci v tomto oboru proškolen? Má společnost jiný systém pro komunikaci se zákazníky například v případu výpadku serveru? Zodpovezěno částečně