Tato bakalářská práce se zabývá analýzou dat získaných od odběratelů a navržení určitých opatření a doporučení. Teoretická část zahrnuje vysvětlení pojmu CRM (Customer Relati-onship Management), je to hlavní pojem péče o zákazníka a marketingového výzkumu. Marketingový výzkum je proveden pomocí dotazníku (osobní dotazování). V poslední části jsou uvedeny návrhy a doporučení pro vytváření pevných vztahů Pivovaru Zubr se svými odběrateli. Ta jsou podrobena analýze nákladů a rizika.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the analyse the data acquired from the consumers and the appropriate measures and recommendations. The theoretic part includes the definition of CRM (Customer Relationship Management) it is the main koncept in the customer care and the marketing exploration inquiry. The marketing exploration inquiry is realized by means of the questionnaire (personal questioning). The final part of my thesis includes the suggestions and recommendations for creating the steady relations of Pivovar Zubr with its consumers. They comply with the analysis of the cost and risk.
Klíčová slova
CRM, marketingový výzkum, dotazník, návrhy, doporučení, analýza nákladů a rizika.
Klíčová slova v angličtině
CRM, the marketing exploration inquiry, the questionnaire, the suggestions, the recommendations, the analysis of the cost, risk.
Rozsah průvodní práce
61 s., 13 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou dat získaných od odběratelů a navržení určitých opatření a doporučení. Teoretická část zahrnuje vysvětlení pojmu CRM (Customer Relati-onship Management), je to hlavní pojem péče o zákazníka a marketingového výzkumu. Marketingový výzkum je proveden pomocí dotazníku (osobní dotazování). V poslední části jsou uvedeny návrhy a doporučení pro vytváření pevných vztahů Pivovaru Zubr se svými odběrateli. Ta jsou podrobena analýze nákladů a rizika.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the analyse the data acquired from the consumers and the appropriate measures and recommendations. The theoretic part includes the definition of CRM (Customer Relationship Management) it is the main koncept in the customer care and the marketing exploration inquiry. The marketing exploration inquiry is realized by means of the questionnaire (personal questioning). The final part of my thesis includes the suggestions and recommendations for creating the steady relations of Pivovar Zubr with its consumers. They comply with the analysis of the cost and risk.
Klíčová slova
CRM, marketingový výzkum, dotazník, návrhy, doporučení, analýza nákladů a rizika.
Klíčová slova v angličtině
CRM, the marketing exploration inquiry, the questionnaire, the suggestions, the recommendations, the analysis of the cost, risk.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši vztahující se k měření spokojenosti zákazníka a možnosti zvyšování spokojenosti zákazníka.
Analyzujte současný stav spokojenosti zákazníků Pivovaru ZUBR a. s.
Vypracujte návrh zvýšení spokojenosti zákazníků Pivovaru ZUBR a. s.
Návrh podrobte nákladové rizikové analýze.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši vztahující se k měření spokojenosti zákazníka a možnosti zvyšování spokojenosti zákazníka.
Analyzujte současný stav spokojenosti zákazníků Pivovaru ZUBR a. s.
Vypracujte návrh zvýšení spokojenosti zákazníků Pivovaru ZUBR a. s.
Návrh podrobte nákladové rizikové analýze.
Seznam doporučené literatury
[1] PŘIBOVÁ, M. a kol. Analýza konkurence a trhu. 1. vydání. Praha : Grada Publishing, 1998. 96 s. ISBN 80-7169-536-X.
[2] TOMEK, J. a kol. Marketingová strategie podniku. 1. vydání. Praha : Management press,Profit, a. s., 1992. 192 s. ISBN 80-85603-03-9.
[3] TOMEK, G., TOMEK, J. Nákupní marketing. 1. vydání. Praha : Grada Publishing, 1996. 176 s. ISBN 80-85623-96-X.
[4] PŘIBOVÁ, M. a kol. Marketingový výzkum v praxi. 1. vydání. Praha : Grada Publishing, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-299-9.
[5] BÁRTOVÁ, H., BÁRTA, V. Marketingový výzkum trhu. 1. vydání. Praha : Economia, 1991. 107 s. ISBN 80-85378-09-4.
[6] ŠUMBEROVÁ, P., KOZÁK, V. Základy Marketingu. 3. vydání. Zlín : UTB, 2001. 127 s. ISBN 80-7318-001-4.
[7] KOTLER, P. Marketing Management. 9. vydání. Praha : Grada Publishing, 1998. 712 s. ISBN 80-7169-600-5.
Seznam doporučené literatury
[1] PŘIBOVÁ, M. a kol. Analýza konkurence a trhu. 1. vydání. Praha : Grada Publishing, 1998. 96 s. ISBN 80-7169-536-X.
[2] TOMEK, J. a kol. Marketingová strategie podniku. 1. vydání. Praha : Management press,Profit, a. s., 1992. 192 s. ISBN 80-85603-03-9.
[3] TOMEK, G., TOMEK, J. Nákupní marketing. 1. vydání. Praha : Grada Publishing, 1996. 176 s. ISBN 80-85623-96-X.
[4] PŘIBOVÁ, M. a kol. Marketingový výzkum v praxi. 1. vydání. Praha : Grada Publishing, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-299-9.
[5] BÁRTOVÁ, H., BÁRTA, V. Marketingový výzkum trhu. 1. vydání. Praha : Economia, 1991. 107 s. ISBN 80-85378-09-4.
[6] ŠUMBEROVÁ, P., KOZÁK, V. Základy Marketingu. 3. vydání. Zlín : UTB, 2001. 127 s. ISBN 80-7318-001-4.
[7] KOTLER, P. Marketing Management. 9. vydání. Praha : Grada Publishing, 1998. 712 s. ISBN 80-7169-600-5.